1e keer toen ik ging rennen schrok ik me rot dat hij mee ging draven! Als ik ga zigzaggen,doet hij gezellig mee!En qua vrijheidsdressuur, is daar niet een site van? Ik meen iets van pink horizon ofzo?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
1e keer toen ik ging rennen schrok ik me rot dat hij mee ging draven! Als ik ga zigzaggen,doet hij gezellig mee!Mystica schreef:@ Peelie: Ze moet nog gedekt wordenKomend voorjaar
Ik sta nu nog op een pensionstal, en dat is geen doen met een veulen. Heb dus eerst een plekje bij een boer geregeld, bijna bij mijn huis om de hoek, dus nu kan alles doorgaan
Mijn vorige veulen was in 2000, en ik kon inderdaad niet wachten om het te zien, vooral de laatste maand is het afwachten verschrikkelijk moeilijk.
Moet zeggen dat ik heel benieuwd ben naar het veulen van Mara. Ik heb vaak met Renate gezocht naar veulens van Nobbi, maar hebben maar 1 foto gevonden van een 3 jarige ruin, en ik moet zeggen dat dat een heel leuk beestje was
maar mijn gevoel voelt goed maar nu nog even in de praktijk brengen natuurlijk he! erg spannend
muppetmayo schreef:Met of zonder, alletwee eigenlijk! Hij loopt standaard als een hondje achter me aan1e keer toen ik ging rennen schrok ik me rot dat hij mee ging draven! Als ik ga zigzaggen,doet hij gezellig mee!
En qua vrijheidsdressuur, is daar niet een site van? Ik meen iets van pink horizon ofzo?

Peelie schreef:hiphopje heb je al foto's van je nieuwe zadel??? Foto's zijn altijd goed
\Ik heb voor de 2e keer boomloos geprobeerd en ik ben er echt heel erg tevreden over.
Nou maar opzoek naar een boomloos zadel

muppetmayo schreef:
thanks
Ze moet ook gewoon normaal doen tegen andere paarden. Meestal als ik rij is het gelukkig rustig
ook geweldig.
muppetmayo schreef:Maaykekramer, er is een topic met een themba hafje, is dat die van jou wordt? Leuk paardje hoor
Ben benieuwd! 
Wel leuk om die foto's te zien idd. Haflingerveulens zijn zo schattig!
MaaykeKramer schreef:marjonrebel: zonde maar goed dat jij het aangeeft! veel succes met een goed plekje zoeken
Ik heb er geen geloof ik van Madeira.. Zou is zoeken, heb er wel een paar gehad, maar volgens mij waren dat van haar veulen zelf..