TjelleBieb schreef:suusiejj schreef:maak me wel zorge
Zal vast wel goed zijn Suussie.
hoop ik
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:suusiejj schreef:maak me wel zorge
Zal vast wel goed zijn Suussie.
suusiejj schreef:jah maar STEL ik word gebeld he, STEL dadelijk slaap ik er doorheen, en dan nog iets HOE kom ik er
pa heb ochtend dienst
en nog iets, stel dat johan net in zn nest ligt, (want die gaa niet de hele n8 elke keer in de stal kijken) en er gebeurt iets? wie is er dan bij ?
Monica_86 schreef:je maakt jezelf gek, je kunt niets voor hem doen
je hebt DA gebeld, die heb em een injectie gegeven, hij kan niets eten
en DA zei dat het geen zware koliek was. Blijf positief, het komt wel goed!
TjelleBieb schreef:Asra is stoere bink, die komt daar wel doorheen.
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:je maakt jezelf gek, je kunt niets voor hem doen
je hebt DA gebeld, die heb em een injectie gegeven, hij kan niets eten
en DA zei dat het geen zware koliek was. Blijf positief, het komt wel goed!
das waar.. en morgen weer een dag, kijken hoe het dan met hem is
blij dat de DA toch moet komen om te enten ,
TjelleBieb schreef:Asra is stoere bink, die komt daar wel doorheen.
suusiejj schreef:TjelleBieb schreef:Asra is stoere bink, die komt daar wel doorheen.
jah door die harde koliek van toen issie ook door gekomen, man wat was ik bang toen
Monica_86 schreef:Jah precies, bedenk dan wat je zou kunnen ALS er al iets gebeurd
Wat is er anders als je bij hem bent... het komt echt wel goed met asje!
En morgenvroeg kijken ze meteen weer bij em, DA komt weer, maar zet um aub niet meer buiten
dlientjuh schreef:begrijp ik
zoiets wil je niet nog eens meemaken
dlientjuh schreef:ik moet me profiel werkstuk voor de kerstvakantie afhebben -_-
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Jah precies, bedenk dan wat je zou kunnen ALS er al iets gebeurd
Wat is er anders als je bij hem bent... het komt echt wel goed met asje!
En morgenvroeg kijken ze meteen weer bij em, DA komt weer, maar zet um aub niet meer buiten
neej doe ik ook niet, en ga morgen serieus over Usserlo praten , dan maar niet meer elke doordeweekse dag naar buiten, stekt mie niks, er staan er meer binnen, want het word daar omgewisseld met buite en binnen
Lous schreef:dlientjuh schreef:ik moet me profiel werkstuk voor de kerstvakantie afhebben -_-
Oh en hoe ver zijn jullie al??
dlientjuh schreef:nergens heb een lastige partner
Lous schreef:Nou dat wordt dan al niks, weet je wel niet hoeveel werk dat is
Monica_86 schreef:Jah maar denk es serieus na om swinters binnen te laten staan! Alleen na buiten met longeren/rijden enzo, maar niet het land op of los in de bak.
TjelleBieb schreef:Omg.
Me hoofd wilt 't niet meer doen.
Nog 1 gruissjekkie en dan peer ik 'm naar me nest.
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:Omg.
Me hoofd wilt 't niet meer doen.
Nog 1 gruissjekkie en dan peer ik 'm naar me nest.
mijn hoofd wil ook niet meer schilderen
maar t moet