& IK ZAL HEM OPENEN!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ben veelste jong (14jaartjes
) 
kyrtjj schreef:suusiejj schreef:
rookt door mama,, mama ging me slaanmaar me ma is nu weg maar of ik er blij mee moet zijn dat me ma weg is weet ik weer niet
oke..die snap ik niet..

suusiejj schreef:
ik snap dat jij het niet snapt![]()
long story again
me moeder, veranderde verschrikkelijk toen er een duitse vrouw bij ons kwam wonen , we kenden dr van de stal waar ik sta.. maar me ma vond dat we dr moesten opvangen..
Jannet die duitser dus (aj zo schrijf je dr naam) die dronk veel , dus me ma op een gegeven moment ook, zo erg dat pa vertrok, ze was nooit echt dronken maar veranderde zo erg..
als ik 5 minuten later kwam voor het eten en ik schepte op werd dat van mn bord gehaald door die mof (sorry voor het woord) want het was voor dr hond..
maar jannet mocht zo een uur te laat komen , zij kon altijd opscheppen
op een gegeven moment vroeg ik dus maar om 5euro voor patat ofzo.. op een avond viel me ma me aan om die vraag sinds dien werd ik steeds meer geslagen door EN jannet en me ma
toen ben ik begonnen met roken , aandacht te kort en al die dingen, en de jaren ervoor was me leven ook al niet super, op de basisschool mes aan me keel gehad door jaloerse mensen van de ponystal
ik mocht een nieuwe pony rijden en hun niet , dus drukte ze me maar een mes op mn keel
en zo kan ik nog wel even doorgaan..
hoop dat je hem nu snapt
kun je niet bij je pa gaan wonen?? 
VivaLaVida schreef:suusiejj schreef:kun je niet bij je pa gaan wonen??
suusiejj schreef:kyrtjj schreef:
oke..die snap ik niet..
ik snap dat jij het niet snapt![]()
long story again
me moeder, veranderde verschrikkelijk toen er een duitse vrouw bij ons kwam wonen , we kenden dr van de stal waar ik sta.. maar me ma vond dat we dr moesten opvangen..
Jannet die duitser dus (aj zo schrijf je dr naam) die dronk veel , dus me ma op een gegeven moment ook, zo erg dat pa vertrok, ze was nooit echt dronken maar veranderde zo erg..
als ik 5 minuten later kwam voor het eten en ik schepte op werd dat van mn bord gehaald door die mof (sorry voor het woord) want het was voor dr hond..
maar jannet mocht zo een uur te laat komen , zij kon altijd opscheppen
op een gegeven moment vroeg ik dus maar om 5euro voor patat ofzo.. op een avond viel me ma me aan om die vraag sinds dien werd ik steeds meer geslagen door EN jannet en me ma
toen ben ik begonnen met roken , aandacht te kort en al die dingen, en de jaren ervoor was me leven ook al niet super, op de basisschool mes aan me keel gehad door jaloerse mensen van de ponystal
ik mocht een nieuwe pony rijden en hun niet , dus drukte ze me maar een mes op mn keel
en zo kan ik nog wel even doorgaan..
hoop dat je hem nu snapt

TjelleBieb schreef:Jeezus..
geintje
suusiejj schreef:TjelleBieb schreef:Jeezus..
suus is genoeg![]()
geintje

VivaLaVida schreef:*foto
heb ik hier niet wat weg van frankensteijn... jeetje wat een hoofd
suusiejj schreef:
woon ik nu ook, me ma is naar zierikzee vertrokken en hoor bijna niks van dr
enals ik dit wil uitspreken dan komt er weer ruzie
lekker dan.. 
kyrtjj schreef:VivaLaVida schreef:*foto
heb ik hier niet wat weg van frankensteijn... jeetje wat een hoofd
wat een leuke fotooooo!!
)