Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anniietjuh schreef:patricia73 schreef:wij doen ook mee zaterdag in de klasse z1! heb er zin in! Helaas haal ik het niet om vrijdag ook mee te doen. Tot zaterdag allemaal
Jaa het moet ook allemaal maar kunnen ik heb gelukkig vrij gekregen!! Morgenavond en zaterdag! Hopen dat het beetje mooi weer is. Vooral droog! Haha
Peelie schreef:Leuk een weekendje brugge! Wat ga je daar doen?
Ik wil ook weer zo graag wedstrijden starten. Misschien dat ik in het nakaar weer ga starten, dan heb ik een jaar lang niet gestart, bizar!
Hier zijn de paarden vandaag eindelijk helemaal koortsvrij! Stal is eindelijk helemaal rhinovrij! De staleigenaar heeft voor as zondag een "wij zijn rhinovrij BBQ" georganiseerd. Dus dat gaan we fijn vieren!
jessie84 schreef:Zo net terug uit Heerjansdam
Ik was er nog niet eerder geweest leuke locatie
Lekker gereden voor het eerst M2 en 1 winstpunt.
Comentaar was teveel op de voorhand zeker de 2e proef
Jammer hoor hij vind het heel moeilijk thuis gaat het al stukken beter maar dan pak ik hem aan als hij niet opwaarts wil op wedstrijd doe ik dat dan niet omdat als hij iets moeilijker vind wil hij er weleens bokkend vandoor gaan en dat vind ik niets
Thuis in de bak kan hij geen kant op.
Maar de kop is eraf op naar de volgende
Anniietjuh schreef:De golden summer cup zit er op!
Gisterenavond 2 super fijne proeve met 2x1ste met 198 en 194.5. Vandaag weer aan start met ook fijne proeven! 1ste proef 1ste met 191 en 2de proef 2de met 186.5.. iets andere jury blijkbaar! Smiddags mochten we springen hierin waren we foutloos en de barage ook! Daar werden we 1ste mee.
Daarna kwam de uitslag van het kampioenschap. We werden dressuur kampioen en allround kampioen! ! Wat wil je e nog meer!? Ik ben trots op me 4jarge topper!
jessie84 schreef:Zo net terug uit Heerjansdam
Ik was er nog niet eerder geweest leuke locatie
Lekker gereden voor het eerst M2 en 1 winstpunt.
Comentaar was teveel op de voorhand zeker de 2e proef
Jammer hoor hij vind het heel moeilijk thuis gaat het al stukken beter maar dan pak ik hem aan als hij niet opwaarts wil op wedstrijd doe ik dat dan niet omdat als hij iets moeilijker vind wil hij er weleens bokkend vandoor gaan en dat vind ik niets
Thuis in de bak kan hij geen kant op.
Maar de kop is eraf op naar de volgende