Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:40

Moest daarnet even naar de apotheek. Dus hond in de beugel en lopen maar. We waren beide zeiknat toen we aankwamen, haha. Maar hij deed het weer super :) <3 (Vooral met de mensen negeren, sommige die gaan toch tegen hem praten of willen hem aaien ect. en dan is het voor hem wel is lastig. Nu negeert hij het compleet) :D

Afbeelding

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 13:53

ArlandoO schreef:
Ik zal het eens vragen bij de volgende scan. Hoe we ervoor staan en idd wat Paulusjuh zegt, dingen als stamceltherapie...shockwave etc.
Daar was het toen nog te vroeg voor..maar hij had er allicht ook over kunnen beginnen in plaats van alleen over opereren te praten. Dus als hij niet open staat voor andere behandelingen dan wil ik door naar Bodegraven. En of het dan wel of niet word vergoed moet ik overleggen met de verzekering..
De behandelingen zullen misschien bij elkaar ook een hoop kosten maar 3000 euro voor een 30% slagingskans operatie is wel gelijk een hele hoop.. En dan wil ik daarvoor wel alles geprobeerd hebben met hogere slaginskansen.

Wat bedoelde je dan met dat alles van DA 2 niet verzekerd is?
Ben ook benieuwd hoe het zit qua verzekering als de bhandelingskosten hoger zijn dan het verzekerde bedrag...

Anoniem

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 13:57

Als de behandelingskosten hoger zijn draai je gewoon op voor het bedrag wat meer is dan je verzekerde waarde..

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:10

Ohh ok!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 18:25

Super dat diezel het zo goed deed paulien!

Pff heb het druk komende tijd :=

Vrijdag naar ziekenhuis Emmen voor longfunctie testen daarna naar de fysio
Volgende week maandag ook longfunctietesten en ook naar de fysio
Volgende week donderdag EEG in ziekenhuis Hoogeveen

23e naar de longarts
29e mri

en dan worden en nog een 2e EEG en afspraak met neuroloog gemaakt :=

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:05

raya00 schreef:
Hier vandaag duidelijk herkennig bij Wente. Ik ben nu 'datmensmetdieappeltjes' geloof ik. Over liefde en magen... :D
Heb vandaag geoefend met overal aanraken, dat ging bijzonder goed!
Ze heeft ook een tand gewisseld, loopt erbij als piet piraat maar eet nog goed, ondanks haar gat. Ze proeft alles heel duidelijk, vind alle nieuwe smaken best raar zo te zien, maar eet vervolgens als een kleine bouwvakker alles weg _O-

Haha, de liefde gaat dus duidelijk door de maag :P
Fijn dat het zo goed gaat met haar.

Arlando: Wat vervelend dat het alleen maar slechter gaat in plaats van beter. Dan voel je je helemaal machteloos volgens mij. Heb er verder zelf gelukkig geen ervaring mee, dus kan je geen tips geven. Sterkte in ieder geval!
En succes met je afvalpoging! Herken het inderdaad van mezelf, als je een auto hebt, dan komt die fiets niet meer uit de schuur :o

Maessie: Fijn dat je les zo goed ging. Gymnastiek voor Maes zo te horen.

Madeira: Brave Diezel! Vind het altijd zo knap dat die honden dat kunnen negeren. Van nature vinden ze alle mensen leuk volgens mij.

Yvank: Succes alvast met alle ziekenhuis bezoekjes! Hopelijk kom je er verder mee.

Ik ga volgende week met Assunta op grondwerk les. Wil graag iets doen, maar rijden zit er voorlopig nog niet in, dus nu gaan we dit maar eens proberen. Ik ben benieuwd!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:27

Hoi iedereen, ben er ook weer. Wou eergister al wat posten, maar toen deed de site raar. Kon niks posten omdat chrome te laat was met doorzenden ofzoiets %) . Ben nu wel weer bijgelezen.

Raya: Welkom, had ik nog niet gezegd geloof ik. Wat een leukerd is die merrie van jou, eigewijs koppie. En ja als je eten hebt of komt brengen is het altijd goed bij hafjes. Marissa hinnikt dan ook naar iedereen die naar dr landje loopt, want die gene komt me eten brengen :Y) .

Arlando: Wat vervelend dat het nog niet goed gaat, en wat een moeilijke keuzes allemaal. Ik heb (gelukkig voor mij) ook geen tips, heb zoiets nog niet bij de hand gehad. En ja dat afvallen, dat kan bij mij eigenlijk ook wel. Die auto, ja die pak ik ook altijd. Heb een aantal jaren geleden een nieuwe fiets gekocht, heeft denk ik nog 100 km gereden. Naar de supermarkt _O- .

Yvank: Jeetje, neem je wel je stempelkaart mee?! Die is zo vol op deze manier. Maar zonder gekheid, hopelijk komt er nu wel iets uit.

Madeira: Leuke hond heb je, en wat fij dat ie het zo goed deed. Heb je niet zon ding om waarop staat dat ie niet geaaid mag worden als ik aan het werk is?

Ik heb verder weinig paarden nieuws, ben nu weer gewoon de hele week aan het werk. Dus weinig tijd voor Marissa helaas. Maar ze zeggen dat het weekend mooi weer word. Dus zal mn hoefsmid eens bellen of hij nog ff tijd heeft om dr hoeven te doen. Word weer tijd en nu het droger word is het voor hem ook wat prettiger werken zonder kilos modder := . En daarna lekker rijden hoop ik, als het maar niet te koud word :brr:

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:42

Paulusjuh: mijn da moet me óf door willen sturen, of de verzekering moet akkoord gaan met de reden van second opinion ;)
En idd ik heb een verzekerd bedrag p.jaar en alles daarboven is voor mezelf.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:31

Ohh op die fiets! Hmm lastig hoor... Hopen dat alles snel beter gaat met hem!

Ik heb Anne net even lekker aan de pessoa gelongeerd. Ging echt supergoed zeg! Ging lekker dragen en liet verder alles lekker los. Ook nog een draf en galopbalk neergelegd. Had eindelijk ook weer een echte mooie galop met veel sprong :) morgen gaat een stalgenootje haar rijden en vrijdag ik zelf weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:40

Zo net heerlijk gereden in de modder :))

Wat kan ponybeest toch lopen! Train tegenwoordig zonder zweep veel fijner heb ik die ook niet steeds in de weg zitten en kan hem dr dan op wedstrijd altijd nog eens als extra hulp bijpakken :j

Lekker bezig geweest met overgangen vooral draf-galop galop-draf ging steeds fijner kon dr al steeds beter terugverzamelen. En in draf ook steeds stukje erbij schakelen dan voel je die achterbenen dr helemaal flink onderkomen.

Toppony <3

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 01:39

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 09:40

Leuke foto's!

Ik heb 25 min op het metrostation staan blauwbekken want er kwam maar niks... Pfff heb zo'n hekel aan et ov! En gister ook al gemist op weg naar huis. Gaat lekker zo! Maarja weer bijna weekend!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 09:48

Zo ben ook het werk maar vraag me af waarom. Die verkoudheid is echt in alle hevigheid weer terug. Word er echt een beetje moe van. Ben nu al 2 weken aan het kwakkelen. Als ik me zo blijf voelen ga ik mooi naar huis straks.

Yvank lekker gereden dus in de modder. Die je slim zonder zweep trainen. Dat gaat mij nog niet lukken.

Balen joh dat je zo lang hebt moeten wachten op de metro. Ik had er op de D lijn geen last van. Inderdaad weer bijna weekend gelukkig.

Leuke foto's Tozalin!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:57

Siersma schreef:
Madeira: Leuke hond heb je, en wat fij dat ie het zo goed deed. Heb je niet zon ding om waarop staat dat ie niet geaaid mag worden als ik aan het werk is?

Het doekje zeg maar waar dit op staat is van katoen, dus als ik hem op doe terwijl het zo regent is het hele dekje + hij nat haha.. dus heb hem dit keer af gelaten. Ook al aaien mensen hem vaak dan alsnog of negeren mensen hem dan nog niet altijd...

Fijn gereden dus Yvanka, super!

Paulien lekker gelongeerd :D Madeira is vandaag aan de beurt. Wat fijn dat het goed ging! He bah balen dat je zo hebt moeten blauwbekken :(:)

Faringo, wat naar dat je je zo voelt :(:)

Heb gister ook heerlijk gelest :D. Merk alleen dat ik misschien meer moet in gaan rijden, want de laatste 10 min. van de les gaat ze pas fijn lopen.. altijd wanneer we de rechtergalop doen, gaan ze daarna fijn lopen.. hmmm.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:42

Kwartiertje eerder erop dan Madeira,

Ja bijna weekend, ben weer vreselijk ongesteld... bah.
Hebben jullie ook altijd van die "ik heb trek in chocolade" momenten dan?

En ik heb vanavond les van mijn oude instructrice.
Leuk, heb er zin in.

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:23

Paulien, lijkt me erg vervelend dat mensen een hulphond aan gaan halen! Kennerlijk hebben al die reclames weinig zin gehad. Super van Diezel dat hij gewoon zijn werk blijft doen! Zoals het hoort :)

Hmm Yvanka, geen leuke drukte met al die ziekenhuis bezoeken! :(

wentos; hoe ging je grondwerk les? Lijkt me erg leerzaam!

paulien; lekker is dat he als ze zo fijn lopen aan de longe, vind het altijd een genot om naar te kijken als ze zo lekker los laten!

Yvanka; fijn dat ze zo actief wordt in de achterhand in het schakelen, dat is een goed teken! Dan weet je waar je het voor doet he :)

Faringo; t gaat erg rond he het ziek zijn... balen! Beterschap en neem je rust ;)

mando; die chocolade momenten zijn zeer herkenbaar! (die heb ik trouwens ook regelmatig als ik niet ongesteld ben)

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:24

Ik ben hier ook gigantisch in de mee lees modus.. Heb het zooo druk blegh!

Maar vind het nog steeds leuk om elke dag jullie verhalen te lezen :D

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:37

Mando schreef:
Ja bijna weekend, ben weer vreselijk ongesteld... bah.
Hebben jullie ook altijd van die "ik heb trek in chocolade" momenten dan?

:j ...zeker nu in weer bijna ongesteld moet worden.. altijd feest *\o/* janken en vreetbuien :D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:30

Janken heb ik dan geen last van, maar vreten wel. Niet allen op die tijd hahaha

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:47

Dat maandelijkse gedoe sla ik over, slik mijn pil gewoon door... Krijg altijd enorm last van de reuma dan, en mijn humeur daalt tot onder 0. Choco-lust heb ik zo ook wel!

Ik ben toch zo bang voor mijn bak he, die is nu wat nattig op sommige plekken en dan gaat het vriezen! Morgen is er een trekker om de bak vlak te maken, dan bevriest ie in ieder geval vlak en breekt Iris geen benen...

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:57

Dat ongesteld zijn ontbreekt er bij mij nog maar net aan...zit hier echt met asprientjes, zakdoekjes en rhinocapsules op de bank. Vreselijk, wordt niets beter. Gelukkig niet die maandelijkse ellende, die komt maandag weer. Vreetbuien heb ik dan ook en inderdaad chocola gaat dan als hele blokken naar binnen. Ben een aantal dagen ervoor wel altijd een soort van snel geirriteerd. Zelfs mijn vader vraagt dan wel eens of ik ongesteld moet worden haha. Heeft ie vaak nog goed ook.

Ja ze voorspellen weer vorst voor een aantal dagen. Wel verstandig om hem nog even glad te trekken als de mogelijkheid er is.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 19:27

Haha geïrriteerd ben ik ook altijd de dagen ervoor haha. :+

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 19:33

Heb dan echt een heel kort lontje. Verbaast me dat ik daar nu nog geen last van heb aangezien ik zondag of maandag weer aan de beurt ben. Misschien is dat wel 1 van de redenen dat ik me nu weer zo snotterig voel. Ach gaat wel weer over, zit op de bank wat dingetjes voor de Amerika vakantie uit te zoeken. Willen misschien nog een minirondreisje gaan Yellowstone national park. Dat ligt maar een uurtje of 6 a 7 rijden van de plek waar we verblijven.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 19:37

:):) Zo leuk dat Amerika doorgaat Annemarie! Heerlijk!

Nou, als ik ongesteld moet worden zit ik steevast een paar uur van te voren te janken om t minste of geringste..
Ik ben niet (meer) aan de pil ofzo, maar het komt gelukkig vrij regelmatig. Dus het verrast me nooit...

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 19:43

Dat is wel fijn die regelmaat zonder pil. Ik ben echt aan dat ding gebonden anders valt er geen peil op te trekken :n . Zeker in de zomermaanden is dat echt een ramp als je leuke dingen met strand en zwemmen wil doen haha.

Ja vind het ook gaaf dat het doorgaat. Moet financieel wel veel dingen laten schieten (zoals Equitana) maar dat heb ik er graag voor over :D