(Vooral met de mensen negeren, sommige die gaan toch tegen hem praten of willen hem aaien ect. en dan is het voor hem wel is lastig. Nu negeert hij het compleet) 
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(Vooral met de mensen negeren, sommige die gaan toch tegen hem praten of willen hem aaien ect. en dan is het voor hem wel is lastig. Nu negeert hij het compleet) 
ArlandoO schreef:Ik zal het eens vragen bij de volgende scan. Hoe we ervoor staan en idd wat Paulusjuh zegt, dingen als stamceltherapie...shockwave etc.
Daar was het toen nog te vroeg voor..maar hij had er allicht ook over kunnen beginnen in plaats van alleen over opereren te praten. Dus als hij niet open staat voor andere behandelingen dan wil ik door naar Bodegraven. En of het dan wel of niet word vergoed moet ik overleggen met de verzekering..
De behandelingen zullen misschien bij elkaar ook een hoop kosten maar 3000 euro voor een 30% slagingskans operatie is wel gelijk een hele hoop.. En dan wil ik daarvoor wel alles geprobeerd hebben met hogere slaginskansen.

raya00 schreef:Hier vandaag duidelijk herkennig bij Wente. Ik ben nu 'datmensmetdieappeltjes' geloof ik. Over liefde en magen...![]()
Heb vandaag geoefend met overal aanraken, dat ging bijzonder goed!
Ze heeft ook een tand gewisseld, loopt erbij als piet piraat maar eet nog goed, ondanks haar gat. Ze proeft alles heel duidelijk, vind alle nieuwe smaken best raar zo te zien, maar eet vervolgens als een kleine bouwvakker alles weg

. Ben nu wel weer bijgelezen.
.
.
. En daarna lekker rijden hoop ik, als het maar niet te koud word

morgen gaat een stalgenootje haar rijden en vrijdag ik zelf weer. 

Siersma schreef:Madeira: Leuke hond heb je, en wat fij dat ie het zo goed deed. Heb je niet zon ding om waarop staat dat ie niet geaaid mag worden als ik aan het werk is?
Madeira is vandaag aan de beurt. Wat fijn dat het goed ging! He bah balen dat je zo hebt moeten blauwbekken 

. Merk alleen dat ik misschien meer moet in gaan rijden, want de laatste 10 min. van de les gaat ze pas fijn lopen.. altijd wanneer we de rechtergalop doen, gaan ze daarna fijn lopen.. hmmm. 

. Zeker in de zomermaanden is dat echt een ramp als je leuke dingen met strand en zwemmen wil doen haha.