girlchat11 schreef:Nou ik bedoel da je toch redelijk geschift moet zijn om een haf te nemen
Redelijk geschift..
Ik ben hier de enige die een beetje verstand heeft

En toch heb ik 2 haffies

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
girlchat11 schreef:Nou ik bedoel da je toch redelijk geschift moet zijn om een haf te nemen
Hilde_q schreef:o viet
girlchat11 schreef:haha nou de meeste hebben toch wel vreemde capriolen. althans die van mij wel... Zefs mijn instutrise is het er over eens
lotteluvah schreef:mieske schreef:Is jullie schuld haha
Maar zelfs mijn man vind het leuk
Mijn mams verklaard me steeds weer voor gek
Ik wil nog een 3 setjes peesjes bij mijn setjes halen
girlchat11 schreef:haha nou de meeste hebben toch wel vreemde capriolen. althans die van mij wel... Zefs mijn instutrise is het er over eens
mieske schreef:Hij denkt zelfs als mee met welke kleuren het leukste staan bij mijn pony en welke kleur peesjes en strijklappen ik erbij kan neme
Ik heb gelukkig zelf de keus wat ik koop, geen last van ouders haha
_karin_ schreef:Mijn moeder vind het ook leuk, maar daar woon ik niet bij, dat is dan weer jammer. Anders had ik volgens mij écht wel een kast vol troepjes gehad.Is wel goed voor me dat ik het nu niet heb maarja.
lotteluvah schreef:mieske schreef:Hij denkt zelfs als mee met welke kleuren het leukste staan bij mijn pony en welke kleur peesjes en strijklappen ik erbij kan neme
Ik heb gelukkig zelf de keus wat ik koop, geen last van ouders haha
Als ik iets wil komt het er ook wel hoor, heel slecht
Ik heb bij al mijn setjes ook bijpassende kleren
mieske schreef:dat gaat mij een beetje te ver haha
lotteluvah schreef:mieske schreef:dat gaat mij een beetje te ver haha
Als je het doet doe het dan ook goed is het motto
mieske schreef:Misschien komt het omdat ik niet goed ben
lotteluvah schreef:mieske schreef:Misschien komt het omdat ik niet goed ben
Hehe geef je het eindelijk een keer toe
mieske schreef:Zelfkennis is belangrijk he![]()
lotteluvah schreef:mieske schreef:Zelfkennis is belangrijk he![]()
Al zit je soms aan het verkeerde eind
mieske schreef:Zelfspot is nog belangrijker
girlchat11 schreef:ik heb nu 2 complete setjes. Maar mijn moeder word er helemaal gek van. Ow wacht even ik heb er 3Iedere keer als ik ee leuk dekje zie word ze gek
lotteluvah schreef:mieske schreef:Zelfspot is nog belangrijker
Het is maar hoe je jezelf aan de buitenwereld wil tonen he
lotteluvah schreef:girlchat11 schreef:ik heb nu 2 complete setjes. Maar mijn moeder word er helemaal gek van. Ow wacht even ik heb er 3Iedere keer als ik ee leuk dekje zie word ze gek
Ach ik heb er maar 10 meer
mieske schreef:Ik wil mezelf helemaal niet aan de buitenwereld tonen..
Daarom zit ik ook lekker achter mijn pctje![]()
lotteluvah schreef:mieske schreef:Ik wil mezelf helemaal niet aan de buitenwereld tonen..
Daarom zit ik ook lekker achter mijn pctje![]()
Je toont je toch ook voor ons