Ticcie schreef:Ticcie gister aan de longe..
Dan vandaag..
Eerst even in de binnenpiste..
Dan nog even buiten..
En daarna natuurlijk nog even knuffelen/spelen!
Moooooie fotos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dan vandaag..
Eerst even in de binnenpiste..
Dan nog even buiten..
En daarna natuurlijk nog even knuffelen/spelen!
dlientjuh schreef:suusssssiee
me mis you
Sanchowtju schreef:muhaha--> Surprise
wie raad wat het voor moet stellen, krijgt een uh...pepernoot![]()
het is echt kei lelijk
Lous schreef:veel nieuwe hoor...
Nienke'ken ik niet'
Ticcie ken ik niet
Roma 4-ever
x-laris ofzo
hafxgek
dlientjuh schreef:suusiee doe ik vanaaf
ik ben nu gedichten maken en uitprinten en alles inpakken
daarna gaan we vieren
of ik kom erna nog even langs
tot dalijk meiden![]()
Jasia schreef:Larissa zet een advertentie:
Gezocht mag; good looking; speelt piano; smeert goed toastjes.
Jasia schreef:Vanavond naar Anne
De bak is nog nat in de hoeken.. Maar ze moet toch ooit weer aant werk.. Maar op een volte mocht ze nog niet.. Wat nu?!
Anseltje schreef:Jasia schreef:Vanavond naar Anne
De bak is nog nat in de hoeken.. Maar ze moet toch ooit weer aant werk.. Maar op een volte mocht ze nog niet.. Wat nu?!
Oja, hoelaat danIk ben in principe wel de hele avond thuis
lotteluvah schreef:Maar ik ga bezig voor school enzo.
doeeg
suusiejj schreef:oooooooooooh mensen ik moet iets kwijt
Asra kan nu stappen draven (galoperen met wat moeite) halthouden en achterwaarts, sturen gaat ook goed, en redelijk recht.
Maar ik zat met het punt :"hoe nu verder?". ik was kwijt hoe ik hem mooi rond kon leren lopen en nagevelijker, (wat ie meestal net voor ik wil stoppen met rijden erg netjes doet, daarna stap ik hem ook uit als beloning dat ie het goed heeft gedaan)..
Na m'n ongeluk mocht ik 3jaar niet rijden dus kleine dingen over inrijden ben ik kwijt, maar zodra ik het weer weet ist ook goed..
Was ik maandag vrij vroeg bij Asra in de hoop dat ik eens een keer alleen was zonder die bemoeiallen enzo..
En ik was alleenik wilde Sandra al vragen of zij me af en toe wilde helpen en gelukkig stomtoevallig kwam ze net aan toen ik op As zat, en ze kwam ff de bak in om te helpen
Ik heb hem goed rond gekregen (jaja me mannetje leert best snel vind ik) en hij liep zelfs hele stukken nagevelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij had zich helemaal in het zweet gewerkten maar goed ook, achterwaarts ga ik er helemaal af halen (wanneer hij het doet als het niet mag) want dat komt me de keel wel uit nu, hij is er een tijd mee gestopt maar af en toe doettie het nog.
Voor de rest deed hij vorige week best grappig, heel hoog zn kniëen optillen en dan bijten na zn knieën hahaha zag er vet stom uit...
En Sandra zei maandag:"suus over een paar maand doe dan eens een concourtje zeg hij loopt super goed en kan strekken alsof ie nooit anders heeft gedaan".
Duuuuuuuuuuuuuuuuus ik heb er weer vertrouwen in![]()
Asra BLIJFT!
Girlgamer schreef:Kyrseltje schreef:Ticcie, waarom staat Suus eigelijk niet in de opening?
Er staan er meerdere niet in de opening
suusiejj schreef:jep hij had ook een dagje later gemaakt kunnen worden, nu staan alleen voor haar de belangerijke mensen erin heb ik het idee, vind het ook nie leuk, meende dat lous er ook nie in staat ? en kyr wist het niet. en ik zo ook ni heb het ook ni doorgelezen
Voor de rest maak ik er geen woorden aan vuil, word tog alleen meer gezeik
Babsie_Flash schreef:Anne bedankt voor alle mooie foto's!! Je bent de eerste die ze naar mij heeft gestuurd!![]()
lotteluvah schreef:Maar ik ga bezig voor school enzo.
Vind het alleen jammer dat sommige mensen de nieuwere zo op hun kop geven terwijl ze het super hebben gedaan. Er is zo vaak gevraagd om foto's in te sturen. En dan worden sommige ook nog boos terwijl er niks ingestuurd is. Als je in zo'n korte tijd het topic moet maken is er echt geen tijd om alle profielen en topics door te spitten. Ik vind dat daar wel rekening mee gehouden mag worden.
doeeg
Kyrseltje schreef:Menssseeen
Ik ga weer
Ga even in de gietende regen rijdenVind ik eigelijk best lekker
Noujaa
doeeg
Babsie_Flash schreef:Sanchowtju schreef:Wat jammer dat Marlous weg gaatik snap dat t misschien voor sommige niet leuk is dat er allemaal nieuwelingen komen en
dat juist van degene waar je mee begonnen bent er nauwelijks meer over zijn. Maar ik voel me nu wel een beetje schuldig dat zij weg gaat.![]()
want ik ben ook een van die nieuwelingen. En ik wil niet op me geweten hebben dat mensen die hier al veel langer zitten door mij o.a. hier weg gaan of het niet leuk meer vinden hier![]()
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Nee hoor Carma, het ligt niet aan jou. Het is wat je er zelf van maakt
Ik ben ook nog nieuw... ik draai pas iets van 4 topics mee