Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Hij is top!!!
Gelukkig dat mijn volle hoofd er niet op staat
Monica_86 schreef:Lous schreef:Hij is top!!!
Gelukkig dat mijn volle hoofd er niet op staatik had geen foto van jou
Monica_86 schreef:ik had geen foto van jou
helaas
JoDy1991 schreef:wow
Lous schreef:Monica_86 schreef:ik had geen foto van jou
helaas
Heel erg helaas![]()
gelukkig maar
Lous schreef:Ik heb het eigenlijk een beetje gehad hier in Breda. Moest vandaag nog mijn schoonmaaktaken doen, maar het huis is gewoon zooooo smerig.
SmeeJ schreef:MOOONTJeeeeeh
Lous schreef:Mijn ouders hebben het er al de hele tijd over mij in te schrijven voor een huisje/appartementje in Capelle. Maar vergeet het steeds en weet niet wat de inschrijfkosten zijn. Maar vind het dan zoooo moeilijk mijn werk om te geven en krijg maar een beetje reiskosten vergoeding.
Als ik een rijbewijs had en een auto was dat een stukje makkelijker geweest. Maar mag hier nog een jaartje zijn en weet dan ook niet hoelang het duurt voordat ik iets heb....
Dus hoop dat het lukt na de zomer mijn rijbewijs te gaan halen.
Lous schreef:Dat wel, maar dan MOET er echt iets veranderd worden wat betreft het schoonmaken. Eerst stoorde ik me niet echt aan. Maar nu zag ik pas hoe vies het was. Werd er helemaal gek van. Vanavond mailtje sturen wat er moet veranderen.![]()
Rijbewijs heb ik niet. Geen geld is de grootste reden, daarnaast krijg ik hem niet van mijn ouders, want dat zou betekenen dat het ook voor de andere drie zou gelden.