Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mirranda schreef:Site zegt overigens nog wel voorlopige starttijden, maar de tijden in de lijsten zijn (voor ons en op verzoek) wel aangepast. Dus wellicht zijn dit dan toch al de definitieve tijden.
Flurk schreef:Mirranda schreef:Site zegt overigens nog wel voorlopige starttijden, maar de tijden in de lijsten zijn (voor ons en op verzoek) wel aangepast. Dus wellicht zijn dit dan toch al de definitieve tijden.
Ik sta er nog steeds op en start niet dus ik denk dat nog niet de definitieve lijst nu getoond wordt, komt vast goed meiden
Oja en let even op er zijn wegwerkzaamheden misschien moet je anders rijden dan je bedacht had
Vananaarbeter.nl
valiantS schreef:Worden er nog tussen standen bekend gemaakt in de loop van de dag ?
Wij moeten namelijk 4 uur wachten op de parade en ik weet niet of de ongeduldige pony dat vol gaat houden
plutolover schreef:Peelie schreef:Eeeennnnn we zijn 2x eerste in de B dressuur volwassenen met 180 en 191 punten. Ik ben super tevreden!
En bedankt voor een goed georganiseerdr wedstrijd
Bij jou had ik je 2e proef geschreven, zag er IND netjes uit

Mirranda schreef:Was weer een zeer geslaagde dag. ook wij (lees: mijn paarden gestart door mijn instructrice) zijn weer wat winstpunten rijker.
Peelie: jouw proeven gingen netjes en leuke uitstraling heeft hij.
Je reedt de parade naast mijn Aragon![]()
Flurk: Ik heb geen gipsklauwtje ontdekt ergens, maar ik krukte er zelf op los, dus moest aandacht bij mijn moeilijke voortbewegen houden. Leuk dat je toch bent komen kijken![]()
Iedereen weer bedankt voor de leuke en gezellige dag