Haflingercrosstraining

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mloulou

Re: Haflingercrosstraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 19:46

*\o/* Eerst een deelnemer te weinig en nu twee erbij! De organisatie van deze training is echt top!

Vandaag weer heerlijk gereden, eerst losgemaakt in de bak en toen lekker naar buiten. Langs het kanaal lagen allemaal gekapte boomstammen, die vond ze maar raar... Dat wordt wat als we er zaterdag overheen moeten springen, haha! Ik bereid me vast voor op een paar valpartijen denk ik...

Fralla heeft inmiddels gaten in d'r hoefijzers en Sandrina had nog kalkoenen liggen, dus komt helemaal goed.

Oh en die groepsfoto, top! We zorgen dat we er op tijd zijn.

xTesslove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 19:50

Mloulou schreef:
*\o/* Eerst een deelnemer te weinig en nu twee erbij! De organisatie van deze training is echt top!

Vandaag weer heerlijk gereden, eerst losgemaakt in de bak en toen lekker naar buiten. Langs het kanaal lagen allemaal gekapte boomstammen, die vond ze maar raar... Dat wordt wat als we er zaterdag overheen moeten springen, haha! Ik bereid me vast voor op een paar valpartijen denk ik...

Fralla heeft inmiddels gaten in d'r hoefijzers en Sandrina had nog kalkoenen liggen, dus komt helemaal goed.

Oh en die groepsfoto, top! We zorgen dat we er op tijd zijn.

Nou voor het eerst dat ik die hoor hahaha, de meesten vinden het bar slecht georganiseerd..

Hahah van die boomstammen! Ja dat had Mike eerst ook een beetje, maar hij twijfelt nu niet meer.. Hij vind volgensmij alleen trakehners en water eng!

Ha fijn van die kalkoenen, voor de zekerheid :)

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 20:03

Slecht georganiseerd? Huh? In overleg met belangstellenden een datum prikken en locatie uitzoeken, vervolgens heb jij de les en alles geregeld en ons ook nog eens tijdig alle info verschaft die we nodig hebben... Nee, dat herken ik niet ;-)

xTesslove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 20:04

Mloulou schreef:
Slecht georganiseerd? Huh? In overleg met belangstellenden een datum prikken en locatie uitzoeken, vervolgens heb jij de les en alles geregeld en ons ook nog eens tijdig alle info verschaft die we nodig hebben... Nee, dat herken ik niet ;-)

Hihi bedankt :D

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:02

Haha ik heb alleen een trui, anders word het helemaal zwart.. is ook zo donker.. maar doe wel voor het geval dat mn wedstrijd shirt eronder aan, word het me echt veel te warm dan ga ik daar in verder rijden..

Hihi net weer les gehad op de manege, gewoon met manege pony, de fjord Kjelt, is super stuf en moeizaam nagefelijk te rijden en zo af en toe heb ik een les dat het gewoon echt heel lekker gaat, zoals vanavond :D Dus me is helemaal happy :D

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:24

Flowq schreef:
Wat leuk,
de opa van James is de papa van Willem! Neefjes dus :)

Wimpels zijn hele goede springers!

Wat leuk! Is dat echt zo dat Wimpels goede springers zijn? Dat wist ik niet. Maar James kan het wel bewijzen. ;)

Denk je dat ik problemen krijg als ik met sportschoenen kom rijden? Daar rijdt ik al dik twee jaar mee. Maar zal dat op zo'n crosstraining wel goedgekeurd worden? Ik doe uiteraard wel mijn cap en bodyprotector aan.

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:36

Ik vrees dat ze het niet goed vinden als ik heel eerlijk ben..

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:40

Nee, je moet laarzen of chaps met gladleren chaps

Tess, slecht geregeld? Van wie heb je dat gehoord dan?
Dacht dat we aardig ons best gedaan hebben om het goed te laten lopen zaterdag of niet soms?

Ja, veel Wimpels zijn goede springers, ken er zelfs een die bij de M paarden start :)

Ik baal nu wel dat ik geen gaten heb ;(

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:49

fiets, dan moet ik nog eerst andere schoenen kopen... Ik draag altijd wel chaps boven m'n schoenen hoor.

may123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:55

ummm tijd voor de foto klopt denk ik niet je hebt nu 12:15 staan moet denk ik 12:45 anders is de eerste groep nog aan het rijden:p

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:02

Goed opgemerkt!
Weet iemand waar ik de goedkoopste jodphurs kan halen?

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:21

Chasey als je rubberen jodhpurs koopt dan ben je er niet zoveel geld aan kwijt. Zelf vond ik ze bij Decathlon niet duur, maar goed, die winkel zit niet echt overal ;-) Bij divoza zijn de goedkoopste €35,-

Welke maat heb je? Ik weet het niet zeker, maar misschien heb ik nog rubberen in de schuur staan. Ik heb maat 39/40.

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:37

Ja 12:45 de foto inderdaad, dankje!

Ik en ook nog wel jodpurhs maar rijd de 2e groep
Heb je niet iets van een welkoop in de buurt oid?

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:48

Wat leuk dat je kan mee doen met James, 2 jaar geleden in Leusden had je hem toen net toch?

Ik vind dat we altijd goed op de hoogte zijn gehouden met alles, nette mails gehad, nee hoor niets mis met de organisatie. (en ook goed overleg / mogelijkheid tot inspraak). Top hoor.

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:51

Had vandaag ook weer gereden, vond ze het even nodig om er vandoor te gaan, heeft ze al jaren niet meer echt gedaan, kennelijk wat energie te veel :D

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:57

Jij woont in Epe? Doe je ook mee met de ep4d??

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 23:21

nee, heb ik meen 3 jaar geleden voor het eerst onder het zadel meegedaan (daarvoor wel met de wagen dagen mee geweest). Maar toen is ze door een verstapping heel erg kreupel geraakt. Het jaar er op wel gereden en erg goed uitgerede, vorig jaar niet ivm zwangerschap en nu ook echt tijdgebrek om genoeg te trainen. Jij wel?

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 07:38

Chasey schreef:
fiets, dan moet ik nog eerst andere schoenen kopen... Ik draag altijd wel chaps boven m'n schoenen hoor.

welke maat heb je? Ik heb nog leren jodphurs staan, oude en nieuwe :) Maat 38 geloof ik.. maar ik heb zelf maat 39.. en niet hele brede voeten, gewoon normaal.. dus weet niet of je die past, dan wil ik die wel voor je meenemen :) Ik rijd namelijk in de 1e groep :)

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 08:10

Flowq schreef:
Ja 12:45 de foto inderdaad, dankje!

Ik en ook nog wel jodpurhs maar rijd de 2e groep
Heb je niet iets van een welkoop in de buurt oid?

Crap, das waar ook, ik rijd ook in de 2e groep...

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 08:16

haha lekker slim :)

Oke mensen dit vind ik niet leuk.. word dikke modderbende..
Afbeelding

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 08:18

De zondag was bj nader inzien een stuk beter geweest... Maar, als we het droog hebben, mogen we niet klagen ;-)

Edit: misschien hebben we dan wel een gevulde waterbak *\o/*

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 08:26

Hihi ja dat wel :) Maar ik heb geen proppen niks.. maar scheelt dat ik in de eerste groep zit, is het nog een beetje heel allemaal en pony staat dag en nacht buiten dus gaat niet zomaar op zn plaat :)

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 08:32

Ja hier ook geen gaten, dat wordt heel rustig aan doen en anders alleen maar de hindernissen op het zand.
Heb je wel ijzers enefde?

Daarbij was de grond ook wel kei droog dus het kan het hebben en niet zomaar een blub

Ja ik doe wel mee met ep4d, mnon ook en de verzorgpony van mloulou ook :)

xTesslove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 09:07

Ja de grond is nu zó droog dat het niet snel modder zal worden. ons weilandje is altijd meteen blub, maar na de regen van gister ziet het er nog niet eens anders uit haha!

2mm is echt amper wat hoor! En dat is in de ochtend! Hopen dat het om 11u droog is :)

Als het niet regent vind ik het eigenlijk al helemaal prima hoor!

Mnon1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 09:15

heel leuk, ik gister ring in de wei uitzetten, om weer fijn in de wei te gaan trainen.
wil ik stiften gaan draaien.
heeft of de smid de gaten te groot geboord, of t schoefdraad is naar zen grootje.
ik hoop zo dat de smid voor zaterdag komt. anders word het glibberen.