Zo zien mijn knotten eruit op concours
Mika heeft wel redelijke lange manen en vooral heel dik.. gebruik dus naald en draad voor vlechten..Moest het ff uitknippen anders zie je niks..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mika heeft wel redelijke lange manen en vooral heel dik.. gebruik dus naald en draad voor vlechten..
ik had niks in de gaten 
AnneRekers schreef:Leeeeuk ! Wat gaan jullie allemaal aan mee doen?
enefde: Zou voor knotten gaan, dat vind ik persoonlijk altijd mooi staan![]()
Ik ga het ook proberen dit jaar

enefde schreef:Ik doe mee met Dressuur L1/jeugd, springen 70 cm en vaardigheid
Ja ik ga nog even kijken, mika heeft namelijk super dikke manen en vind het wel leuk om het los te doen voor de parade, maar dan heb ik hele lelijke krullen.. moet het sws met naald en draad vastzetten..

S_uus schreef:enefde schreef:Ik doe mee met Dressuur L1/jeugd, springen 70 cm en vaardigheid
Ja ik ga nog even kijken, mika heeft namelijk super dikke manen en vind het wel leuk om het los te doen voor de parade, maar dan heb ik hele lelijke krullen.. moet het sws met naald en draad vastzetten..
Spons meenemen, nat maken uitkammen/borstelen.
Met eventueel wat cowboy magic , magisch spul

Ymkeerica schreef:Ik doe mee met B dressuur (jeugd) en 70 cm springen. Zondag kon ik helaas niet, volgend jaar hopelijk wel!!
Ik maak knotten, want mijn haffie heeft jammer genoeg geen lange manen -,-
( Heeft iemand nog het perfecte kweek middel??![]()
Zo ziet het er dan uit...
[ Afbeelding ]

Yvank_ schreef:Mag wel met bestgaand
Ging je wedstrijd goed?
gaat ie gelijk mooi op dieet sivie schreef:Goedemorgen, ik had nog een aantal vragen. Hoe laat mag je vrijdag het terrein op?
Moet je zelf je tent meenemen?
Is er stroom op de camping?
Is er hooi voor de paarden?
Mag er gebbqt worden op de camping?
Alvast bedankt voor de antwoorden.