Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ELpatcho schreef:Storm je hebt je haf inderdaad mooi ingevlochten in je profiel. Ik twijfel zo ontzettend of ik het ook kort ga doen.. Eigenlijk heeft die helemaal geen mooie bos, maar toch blijft het pijnlijk om het eraf te halen.

Elke zomer verliest ie ondanks zijn eczeemdeken wel weer wat manen, maar er blijft meer dan genoeg over zodat t prachtig mooi blijft. 

Britt schreef:Herken je de plek van de foto nog? Daar stond die rode trailer toen, waar jullie toen voor zijn komen kijken
Asra is lekker bezig op de foto's haha, Elin trekt juist aan op zeiltjes op een of andere manier. Als die in de bak liggen wil ze altijd gelijk even kijken. Maar of ze nou over zand of over een zeil loopt, neuh dat maakt eigenlijk geen verschil, ook niet in draf oid. Ik kon hem ook over dr rug heen leggen, alleen toen ik hem iets te enthousiast over haar hoofd heen trok was ze het even zat

SuperLiesje schreef:Kan de foto´s helaas niet zien nu want zit op mijn werk, ga straks in de trein wel even kijken op mobiel
Mijn hafje is dinsdag verhuisd, ging hartstikke goedBak is alleen wel zeiknat dus nog niet erg veel kunnen doen helaas
Mja herfst.........Wesco schreef:Wesco reageert net zo als AsraIk word daar wel eens moe van.
Waar zijn toch die haflingers gebleven die zo koel zijn.
Madeira_ schreef:Mag ik mij ook melden? Ik kocht Madeira toen ik 18 was, ik ben intussen 23 en Madeira is 13 jaar![]()
Haha die foto's van S_uus, geweldig!!

Rosanna1990 schreef:Het gaat wel snel hier zeg!
Asra kan wel rare sprongen maken zeg.
Volgens mij kost het haar meer moeite om zo raar te springen dan dat ze eroverheen zou lopen.
Die van mij heeft er ook wel een handje van weg om zo gek te doen... maar vind ik wel leuk.
Moet ook wat inzitten hea!
Haha.
Storm_ schreef:Geweldige foto`s Suus!! vooral als je denkt dat doen we wel even
".
Storm_ schreef:Haha vind je? Op die foto had ik voor het eerst met naald en draad gedaanmaar Bedankt!!
mischien tot zaterdag....of niet whaaa f5....
oh en 10x zo dik
Siersma schreef:Geweldig die schriktraining fotos! Wil ik met Marissa ook nog eens doen, maar weet niet of ze er iets aan vind. Vorige week toen ik het erf af ging lag er ook een stuk landbouplastic op de grond en ik dacht dat word wat. Loopt ze er zo uit zichzelf overheen, zonder iets te doen! Zat me dus druk te maken om niks
ELpatcho schreef:Storm je hebt je haf inderdaad mooi ingevlochten in je profiel. Ik twijfel zo ontzettend of ik het ook kort ga doen.. Eigenlijk heeft die helemaal geen mooie bos, maar toch blijft het pijnlijk om het eraf te halen.

EngeltjeS schreef:ELpatcho schreef:Storm je hebt je haf inderdaad mooi ingevlochten in je profiel. Ik twijfel zo ontzettend of ik het ook kort ga doen.. Eigenlijk heeft die helemaal geen mooie bos, maar toch blijft het pijnlijk om het eraf te halen.
goh herkenbare gedachten
ik doe het niet, blijf hopen dat het ooit een mooie bos wordt

Sita_ schreef:Ik heb 3 jaar terug de stap dus wél genomen en de paar zielige plukjes haar van Willy afgeknipt en hem een fjordencoupe gegeven..
Nu 3 jaar later heeft ie aan beide kanten een dikke volle lange bos manen tot op t schouder.. Ik heb er dus geen moment spijt van..Elke zomer verliest ie ondanks zijn eczeemdeken wel weer wat manen, maar er blijft meer dan genoeg over zodat t prachtig mooi blijft.

niet bij nagedacht.

S_uus schreef:Madeira_ schreef:Mag ik mij ook melden? Ik kocht Madeira toen ik 18 was, ik ben intussen 23 en Madeira is 13 jaar![]()
Haha die foto's van S_uus, geweldig!!
Thnx! Volgens mij 'kennen' wij elkaar al van bokt toch?

heel relax, ik schrik eerder dan haar. Maar heb ook wel zo'n paard nodig. Maar als ze echt iets niets vindt (zoals trailers) dan zal ze dat laten merken ook.