Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Faringo schreef:Goed zo Marga!! Weer een drempel overwonnen!!
. Kon zelfs gewoon in het land. Harry kreeg hem ook in zijn borstkast (doet deze arts standaard). Harry was super lief.
,
dus dan is he makkelijk met kopieren en plakken!
! super knap ! mag je echt trots op zijn
Ik in een leuke es broek met jas en zij met een es pad, alleen de peesjes missen nog haha ! Het rijden ging weer wat minder vandaag, maar de galop weer super. Ik heb de komende tijd eventjes wat meer aandacht richting school, dus van angel zullen nog maar weinig berichten komen. Wel ga ik dit weekend het erg gezellig hebben
Zaterdag met elyze naar de stad, savonds lekker werken en zondag de hele dag de geplande 4 landsheren tocht
manman heb er zo veel zin in !
Dat ze niet zo voorwaarts is, is op zich toch geen ramp? Je bent een recreatieruiter, geen wedstrijdruiter dus jij wil vooral een braaf paard!
)!
Zal vanavond gene vette zijn als het zo is... Anders binnen wat VD op de poetsplaats
komt vanzelf wel, mits je geen eendagsvlieg bent...
Heb zoveel te doen
! ik moet een hoofdstel op de post doen, mijn laarsjes poetsen, eten, en naar angel. Wish me luck
!! ik plaatst vanavond een post over angel en mij

Veel te veel regen en mijn zus was aan't zadelen en dan neem ik haar de poetsplaats niet graag af (nog jonge paarden die nog wel wat lastiger durven doen). Heb dan maar nog eens mijn stal uitgemest en pff, iemand ervaring met héél erg natte stallen? Kom ik straks op terug
En heb er ook de kracht niet voor, zelfs na vier losse vlechten leggen in pony's manen heb ik kramp en tintelingen in mijn handen, armen en schouders...
Mijn zus denkt dat ze zo hard met de waterbak speelt, maar dan zouden de schafelingen toch niet zo rood kleuren? Maar wit en nat zijn? Dus ik denk dat ze echt zo veel plast! En dat deed ze vorig jaar toen we haar kochten niet, ze was altijd een hele propere in de stal... Iemand wijze raad? 
ankje, ook ik hoop dat het wat droger word!
) mazzel van die camera trouwens!