Vorig jaar was beter

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maflinger_S schreef:Foto´s die wij zaterdag gemaakt hebben kan je hier vinden:
http://www.flickr.com/photos/4kleuren
Geen idee wie er op de foto's staan dus vragen of een er ook een foto beschikbaar is van een specifieke combinatie kunnen we helaas niet beantwoorden. Complete set wordt de komende dagen op Flickr gezet. Als je een of meerdere foto's wilt hebben, geen probleem, stuur maar een mailtje.
_clau_1991 schreef:Jij was dan ook B Volwassenen zonder startkaart, Nathalie83? Ik was in de 1e proef 4e van de 24 en in de 2e proef 1e van de 15.
Haha, vond jouw haf het juryhokje ook maar vreemd?Arlie ook, die ging vol in de remmen! Was ook zijn allereerste keer op zo'n groot evenement. En pas zijn 2e wedstrijd ooit! Ben erg trots op hem
LoveLita schreef:Mijn zusje werd nog naar de jury geroepen. De voltes waren niet mooi rond gereden, maar verder super netjes gereden. Leuke combinatie en leuk om naar te kijken vond zeze waren dan ook 3e van de maarliefst 25 combi's!!
loontjjeee schreef:ja ik was daar ook een van met nieva ik reed volgengs mij vlak voo of achter jou suus
_clau_1991 schreef:Haha, niet alleen voorin gingen er een paar vandoorWij (mn nicht en ik hadden een gat te dichten vanwege een poepende haf voor ons) en wij kwamen ook in galop binnen! En oh oh, wat hadden Anne en Arlie een lol, haha!
S_uus schreef:loontjjeee schreef:ja ik was daar ook een van met nieva ik reed volgengs mij vlak voo of achter jou suus
Echt waar? Niet gemerkt haha.
Na dat prutsmuts waren Asra en Lita nog heter.
Asra was al bijna niet te houden bij binnenkomst, eigenlijk vanaf dat de menners zich melden op het grasveld was ie al zenuwachtig.
Maflinger_S schreef:Foto´s die wij zaterdag gemaakt hebben kan je hier vinden:
http://www.flickr.com/photos/4kleuren
Geen idee wie er op de foto's staan dus vragen of een er ook een foto beschikbaar is van een specifieke combinatie kunnen we helaas niet beantwoorden. Complete set wordt de komende dagen op Flickr gezet. Als je een of meerdere foto's wilt hebben, geen probleem, stuur maar een mailtje.