Famke is en blijft leuk Gave crossfoto ! Jim en jij zijn een leuke combi amanda !
Zo, ik schaam me man, ben hier zo lang niet meer geweest. Ga jullie weer onderhouden hoor Daiske is/was kreupel, is nu herstellende en loopt al veel beter. Ze staat nu 3 weekjes 'stil', geen werk doen maar alleen 2 a 3 daagjes in de week een uurtje wandelen/grazen aan de hand. Ze is ook enorm aangekomen, gelukkig maar want ze was echt heel dun. Even in een linkje, zo was ze: http://imageshack.us/photo/my-images/444/ahhaha.jpg/ Nouja nu de foto's
@zoeensep: leuk crossen! Dat wil ik ook zo graag eens doen. @amanda: ziet er goed uit! En Jim z'n sportcoupe ziet dr ook stoer uit. @silkaay: gave foto @deena: leuk geshopt! Leuke haf heb je.
Kanjer z'n manen groeien lekker door. Vooral zo weinig mogelijk aan doen haha. Af en toe eens wassen en met warm weer worden ze gevlochten. Veel langer als dit hoeft ook niet, vind dit een mooie en handelbare lengte.
Nathalie83
Geplaatst: 10-07-12 22:41
Coole cross foto!! Jim ook hard aan het werk Haha cool die tunnel foto SUper leuke en mooie foto's allemaal weer!
Luna afgelopen zaterdag op de keuring!! Op naar de Nationale!!!
Kampioen 4/5 jarige merries Reserve dagkampioen (Haar moeder ging er met de dagkampioen titel vandoor ) 2e bestgaand ohz
Laatst bijgewerkt door Nathalie83 op 10-07-12 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt
@ Nathalie, gefeliciteerd! Knap ding zeg. @ Amanda, nee ze breken nooit af. Als ik ze invlecht dan doe ik er eerst een klodder haarserum van de Action in. Soms laat ik ze wel een week in Haal er dan wel wat losse haren uit maar daar blijft het bij!
Ja dat deed ik ook. Maar dan met cowboy magic. Maar ik had het idee dat het vooral bij de elastiekjes afbrak. Fijn dat ze bij jou in ieder geval mooi vol blijven! Ik hoop dat dat bij Jim nu ook weer lukt.