_clau_1991 schreef:Das wel een compliment dat ze je vragen!![]()
Oef, dat klinkt idd als een draakje buiten! Vervelend zeg! Ga je meestal in je eentje een stukje naar buiten of met meerdere paarden? Misschien dat hij met al die andere haffies braver is? Omdat hij dan niet in zn eentje alle kabouters hoeft te bestrijden. Ik hoop het voor je! Hopelijk is daarna die drempel voor hem om naar buiten te gaan een stuk lager. Arlie is gelukkig aardig bomproof buiten. Tractoren, vrachtwagens.. Geen probleem! Maar een blauw touw op de grond! EnggIn zn eentje was het eerst ook geen held hoor. Dus er is hoop!
Ja echt compliment hoor, maar dat van die nationale voel ik me wel rot over want ik heb gewoon geen lichtsterkte lens (Sigma 1958 euro of zo en Canon rond 2300) .
Ik kan dus niks in de Brabant hallen , dan moet ik met ingebouwde flits gaan werken (rode ogen) of de foto's zo terug halen naar licht dat je verschrikkelijke ruis krijgt, niks waard.
Ik ben dus druk bezig met een leuke lichtsterkte lens, 1tje met ook nog behoorlijke millimeters.
Naar het zandpad ga ik alleen, hij ziet dan de paarden nog wel hoor vanaf het pad maar als ik met anderen bijvoorbeeld gaan tja die gaan al hard en meestal flinke ritten en dat vertrouw ik dan niet zo omdat ik dan niet zo weer terug ben.
Ik bouw het langzaam op.
Met Anton wel eens naar buiten geweest maar dan uiteindelijk omgewisseld, Kim op As en ik op Anton.
Anton zet zoals de meeste hafs lekker zijn verstand op 0 en geniet.
Asra ging daarin tegen enorm op de rem om een wegwijs paddenstoel en bokte flink.
Qua tractoren/motoren/mini shovel moet ik wel opletten met hem.
Op zich ging het afgelopen week wel goed bij ons op stal maar ik moet zeggen dat ze nu ook wel rustig rijden als ik met Asra in 1 van de buitenbanen rij of in de longeerring ben.
Eergisteren ging ie nog als een razende door de wei heen omdat het waaide en de takken dan lawaai maken

Blauwe touwen hoef ik niet over te beginnen toch

2 meiden van stal die er werken zijn al achter asra aan gegaan zoals waterskiën gaat

Ach uiteindelijk heb ik zelf voor zo'n dier gekozen , ik wilde er 1 met wat pit en humor en die heb ik .
Heb hem al vanaf dat hij 1,5 jaar is en weg gaat ie zeker niet hoewel ik dus echt hoop dat hij na Ermelo ook z'n knop kan omdraaien