Man, die manen bij allemaal! Blijf zitten Shilas... *verzet camera*En héél iets de inzet van de Piaffe, we proberen wat aan!
JastieHorse schreef:Nathalie dat ziet er echt heel fijn uit! Mooi plaatje zo Leuke springfoto's hierboven.Thanks Ben ook super trots dat k d'r al zo aan de loop heb
Sodeletuut schreef:Jeetje, wat is Bink al volwassen! Mijn ventje van 3 jaar en 3 maanden is echt nog een puppy. Hihi ja! In zijn gedrag is het nog wel echt een baby hoor! Veeeeel spelen met zijn bal, alles moet vastgepakt worden en lekker veel uitproberen hihi..
Lieve foto's van Shanti en veulen!Bink is leuk! Wat is zijn afstamming?Haha die zitfoto van Shilas, prachtig!Kayleigh, leuk filmpje!Dream zonder voorpluk is geen gezicht haha.Hier mijn bolletje..ze is vandaag 50 dagen drachtig Erg charmant
@mandylfmarca: knappe haf zeg! Dat halster heb ik trouwens ook voor mn haffie volgens mij!Verder komen er weer knapperds voorbij zeg!
Mijn twenter is vandaag op de keuring opnieuw verkozen tot jeugdkampioen friesland/flevoland!!De oogst na 2x keuring..http://i741.photobucket.com/albums/xx52 ... 9Juli3.jpg