Ik wil binnenkort met peeps en kyra naar het strand Peeps ook gewoon aan de hand. En dan de keer erna erop. Even vragen of ik de trailer kan lenen van een kennis en me vader/oom zien te strikken
Baileysdream
Geplaatst: 09-05-11 10:29
oke nog wat spammen van dream! waarom der neus zo raar stond? ze stond giga te hinniken. VLIEGENNN!
Dankje! was echt wel bang toen ik der losliet. was bang dat ze niet meer terugzou komen, maar dat deed me kleine hafje continue! 100 meter wegrennen en gelijk weer terugrennen naar mij zo schattig!
Wat een mooie foto's allemaal zeg kyra gaat hard word al een echte dame
gister voor het eerst weer op farah gereden ze is een beetje boel stijf maar was weer super voor de eerste keer fitany ging men laarzen schoon likken kleine donder
Met peep in de bak rijden met Kyra er los bij is echt geen doen meer haha. Kyra trapte laats een paar keer bijna tegen mijn benen aan terwijl ik op peep zat enzo haha.
Dream vandaag tijdens een fotoshoot! met dank aan de fotograaf, want dream is nou eenmaal niet makkelijk op de foto te krijgen.
mooi beest
Marlis
Geplaatst: 09-05-11 16:27
Regen? Hier schijnt het zonnetje.
Morgen gaan de paarden van stal naar het land voor stal, daar lopen/fietsen heel de dag mensen langs en zie je vanaf stal ook de paarden. De sloten zijn niet opmringd maar denk dat ik peeps en kyra er morgen toch op zet bij de anderen paarden. En gewoon een paar uurtjes kijkt hoe het gaat....