Thanx!! Helaas kan ik geen gezichten onthouden . Maar ik ben degene met de dreads . Ik verwacht wel dat er iemand zou zijn, maar dan weten jullie het allemaal dat ik "hulpbehoevend" ben
Ps: Net de laatste hand aan mijn kostuum gelegd . Het is al een outfit van 10 jaar geleden, maar nooit afgewerkt, dit was een goed excuus
Helaas heb ik me zaterdag afgemeld wegens omstandigheden! Ik vind het nog steeds erg jammer, had er namelijk erg veel zin in, maar het is even niet anders! veel succes toegewenst iedereen!
apollootje
Geplaatst: 02-06-11 22:40
Danielle wat jammer! Je zult er vast een goede reden voor hebben.
Morgen nog even rustig een stukje rijden en dan mn blondie eens lekker wassen. Ze is pishengstig dus dat wassen is wel heel hard nodig. Gaat ook nog leuk worden op de wedstrijd, tijdens de hengstigheid is ze extra springerig met al die knappe mannen
Noortje ga ik morgen wassen, hopelijk is het lekker warm dan kan ik der manen ook doen! hopelijk krijg ik die vieze staart een beetje wit, ze is ook hengstig
afgelopen nacht feestje gehad op de motor club,kater lijkt mee te vallen. om 12 uur worden mijn kids opgehaald en dan rij ik naar willem,als het goed is is hij al gewassen. heb er echt zin in,hopelijk weet hij zijn eigen te gedragen tussen al het (hengstig) vrouwelijk schoon. voor de hengstige merries die mee rijden.....KOM NIET IN MIJN BUURT
Helemaal overheen gelezen.. Jammer DDW! Ik hoop wel wat foto's te kunnen maken ja En Ermelo moet je er dan gewoon bij zijn
lauraenabe
Geplaatst: 03-06-11 10:49
kunnen de hengstige merries zondag niet even langs de ring worden gezet als ik moet rijden? Dan denkt Abe dat hij een hengst is en gaat hij lekker aan het showen en rijden we zo 2x190 punten
Ik ga meneer zaterdag avond wassen, maar hij is nog wel aardig schoon van de laatste keer (wonderbaarlijk, want dat is al ruim een maand terug ) en het tuig is vorige week al een keer gepoetst dus al ik daar en droge doek overheen haal om het stof van de bak er weer af te halen is dat ook weer netjes
Het is nu echt afwachten hoe abe's bui is zodag want dinsdag in de les ging hij weer niet super (hij liet alle oefeningen netjes zien maar was slecht aan de hulpen) en gister liep hij in eens weer héél fijn. heerlijk aan het been en lekker ontspannen