Ik start morgen in de dressuur(M1) en cross.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:Carolien007 schreef:Zo wij zijn oko weer terug. Springen ging voor geen meter bij ons. Ze was toen ze van de trailer kwam al niet zo vrolijk.
Maar cross begon wel goed. Alleen bij hindernis 6 begon ze te weigeren. 10 en 13 had ze ook een weigering. Wel vaag dat er opeens zo'n harde windvlaag kwam waardoor ik er naast lag omdat er een ton onze kant op kwam rollen en dat vond Bel erg eng. Maar ondanks dat toch derde geworden met de cross.
Jij hebt een erg leuke hafSpringt erg leuk!
asje86 schreef:Ik vond het een erg leuke wedstrijd! Ben benieuwd naar de foto's die gemaakt zijn, komen die op de site?
MelanieB schreef:Als jullie (alleen vandaag! springen en cross) ff zeggen welke hoogte en hoe je eruit zag, dan zal ik ff hier foto's plaatsen
lauraenabe schreef:MelanieB schreef:Als jullie (alleen vandaag! springen en cross) ff zeggen welke hoogte en hoe je eruit zag, dan zal ik ff hier foto's plaatsen
Abe en ik hebben vandaag als 2de gesprongen bij 40cm nou jah gesprongen rondgereden en daar hield het bij op(we kunnen het veel beter en netter
)
Ik had een viese broek aan en een vieze cap
MelanieB schreef:Ik heb echt van iedereen 2 of 3 foto;s van springen, van jou helaas maar 1 want toen liep ik net naar Denise toe om wat te melden
Sorry, zal m zo ff plaatsen