Haflingerweekend 5 en 6 juni

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Re: Haflingerweekend 5 en 6 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:37

Goldy staat helemaal schoon gewassen op stal, heb haar stekelharigheid dit x ook een x gewassen, geen idee of ze nu nog stekelhariger lijkt haha :+ Opeens een halve schimmel morgen ofzo.

Ik start morgen in de dressuur(M1) en cross.

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:38

MelanieB schreef:
Carolien007 schreef:
Zo wij zijn oko weer terug. Springen ging voor geen meter bij ons. Ze was toen ze van de trailer kwam al niet zo vrolijk :D.

Maar cross begon wel goed. Alleen bij hindernis 6 begon ze te weigeren. 10 en 13 had ze ook een weigering. Wel vaag dat er opeens zo'n harde windvlaag kwam waardoor ik er naast lag omdat er een ton onze kant op kwam rollen en dat vond Bel erg eng. Maar ondanks dat toch derde geworden met de cross.

Jij hebt een erg leuke haf :j Springt erg leuk!

Dank je. Ze kan het ook echt wel. We hadden alleen een mindere voorbereiding dus springen zelf ging zeker niet goed. Ze ging ook gewoon weer te snel op sommige stukken en dan krijg je fouten. Hier moeten we weer goed aan gaan werken. Maarja, volgende keer beter :D

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:44

De mijne staat ook heeeerlijk gewassen op stal! Heb haar vanmiddag lekker schoongeboend :D
Heb erg zin in morgen! Hoop dat m'n paard er ook zo over denkt :+
Ga maar snel eens naar bed toe nu, aangezien de wekker erg vroeg gaat morgen (uurtje of 6 :z )

asje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:16

Ik vond het een erg leuke wedstrijd! Ben benieuwd naar de foto's die gemaakt zijn, komen die op de site?

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:59

Zo het was me mijn dagje wel zeg!
Alkles begon super abe was nog helemaal schoon en zat een keurige vlecht in met losrijden op het punt dat ik naar de ring mocht bijna was hij lekker los en aan het been. Maar toen struikelde abe en gingen we allebij vol op onze plaat :(:) abe zijn hoofd helemaal vies en hoofdstel van zijn hoofd af vlecht helemaal pluizig etc. ik was van top tot teen 1 grote stofbende... gelukkig met alle hulp van iedereen waren we snel weer redelijk schoon (nou jah ik had het zand nog in mijn oren staan :o ) en kon ik erop om te zien of het nog mogelijk was om te starten.

Door de schrik en het extra inmoeten rijden begon de eerste proef niet super maar werd wel heel goed in het galopdeel (veel 7vens etc.) en in de tweede proef veel te weinig impuls maar wel netjes nog. toch nog 176 en 178 weten te rijden. Ben ik super blij mee.... jammer van die val dan want anders hadden we (denk ik iig) gewoon 2 winstpunten gehad maar het is niet anders ;) ik ben zeer tevreden hiermee.

En met springen was abe eigenlijk veel te moe van alle stanning enzo. we gingen dan ook dóór hindernis 1 en reden wat slordig rond maar werd toch nog 2e :P (mijn eerste spring beker XD)

Abe staat weer lekker in het land tussen zijn vriendjes. die zal morgen wel goed stijf zijn, hij ging ook goed met zijn hoofd tegen de grond :(:) ik heb inmiddels lekker hoofdpijn en pijn in mijn schouder en een stukje vel van mijn vinger en zal morgen ook wel stijf zijn (ik lande op hoofd/schouder).
Maar al met al wel een leuke dag gehad die weer super georganiseerd was.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:05

Jammer Lauraenabe!
Hoorde al van Angelique dat er iemand viel met dressuur, jij dus :(:)
Netjes van je springen!
Ik heb van iedereen spring en cross foto's vandaag dus zal ze er zo opgooien :)
Die van gister komen op de haflingerdag site.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:06

asje86 schreef:
Ik vond het een erg leuke wedstrijd! Ben benieuwd naar de foto's die gemaakt zijn, komen die op de site?

Jep :j
Die van gister heb ik al aan Michel gegeven (heb ik gemaakt) dus die zullen er binnenkort opkomen, en die van vandaag heeft Denise gemaakt en die moeten nog verwerkt worden want die is daar nog :))

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:11

Is er een haflingerdag site? :o Ik ben er benieuwd naar want ik wil de fotos wel zien!

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:12

Ik ben ook echt een blonde doos.. Begin post staat de site ook

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:19

Als jullie (alleen vandaag! springen en cross) ff zeggen welke hoogte en hoe je eruit zag, dan zal ik ff hier foto's plaatsen :)

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:40

MelanieB schreef:
Als jullie (alleen vandaag! springen en cross) ff zeggen welke hoogte en hoe je eruit zag, dan zal ik ff hier foto's plaatsen :)

Abe en ik hebben vandaag als 2de gesprongen bij 40cm nou jah gesprongen rondgereden en daar hield het bij op :o (we kunnen het veel beter en netter :o )
Ik had een viese broek aan en een vieze cap :')

apollootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:41

Lauraenabe dat was vast even schrikken. Dan heb je zeker nog nette punten gereden en super gesprongen ;)

Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van gister

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:47

was zeker even schrikken maar ben daarom ook wel heel tevreden over de resultaten :j
:= ik heb mijn oor nu al 3 keer met water helemaal schoon gemaakt en er komt nog steeds zand uit _O-

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:53

lauraenabe schreef:
MelanieB schreef:

Abe en ik hebben vandaag als 2de gesprongen bij 40cm nou jah gesprongen rondgereden en daar hield het bij op :o (we kunnen het veel beter en netter :o )
Ik had een viese broek aan en een vieze cap :')

Ik heb echt van iedereen 2 of 3 foto;s van springen, van jou helaas maar 1 want toen liep ik net naar Denise toe om wat te melden _O-
Sorry, zal m zo ff plaatsen

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:55

MelanieB schreef:
Ik heb echt van iedereen 2 of 3 foto;s van springen, van jou helaas maar 1 want toen liep ik net naar Denise toe om wat te melden _O-
Sorry, zal m zo ff plaatsen

ach mijn vader had ook zijn camera bij zich maar die vergat een paar keer een foto te maken omdat abe en ik een beetje aan het klooien waren en onhandig aan het doen :P

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:29

Dit ben jij Laura?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:36

MelanieB schreef:
Dit ben jij Laura?
Afbeelding

ja klopt ;) , leuke foto's trouwens

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:47

Ik ben ook weer terug . Had 2 wp in de dressuur, voelde wel fijn aan, heb lekker gereden :) En in de cross hadden we de 3e prijs.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:53

Gefeliciteerd Margot!
Heb je dressuur niet gezien, cross wel, je reed m goed voorwaarts bijv naar 3 waar goldy beetje terugkwam lostte je netjes op ;)

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:55

Woow melanieB, wat een gave foto's heb je gemaakt. en ik zit er ook nog tussen :D.

Heb je dr nog meer?

Misschien leuk foto toppic te starten hierover.?! Is er animo voor?
Wil ik hem wel aanmaken !

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:56

Wig_love schreef:
Woow melanieB, wat een gave foto's heb je gemaakt. en ik zit er ook nog tussen :D.

Heb je dr nog meer?

Misschien leuk foto toppic te starten hierover.?! Is er animo voor?
Wil ik hem wel aanmaken !

Foto verzameltopics zijn niet toegestaan ;)

Ik zal alles uploaden en dan de link geven

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:56

@WIG_love, thanks, wie ben je? dan kijk ik of ik meer heb ;)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:58

Wil je mij ook de foto's sturen? Je weet wel wie ik ben toch? :+ Blauw scapa dekje en een heel stekelharige pony.

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:59

MelanieB schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Deze 2 =D

zou ik de foto's mogen gebruiken of liever niet?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:01

Ahaa, die van jou heeft een goed staaltje springtechniek, lijkt me een fijne om mee te springen :j

heb er nog wel meer, zal ff kijken!