misschien is het ook weer terug gekomen omdat ik het rekeningnummer verkeerd heb ofzo, zou net wat voor mij zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
psst schreef:Krijg je een bevestiging van je inschrijving? Ik heb het formulier ingevuld en het geld over gemaakt. Ga er van uit dat als ik niets hoor dat het wel ok is en ik strak gewoon op de startlijst sta
silby schreef:psst schreef:Krijg je een bevestiging van je inschrijving? Ik heb het formulier ingevuld en het geld over gemaakt. Ga er van uit dat als ik niets hoor dat het wel ok is en ik strak gewoon op de startlijst sta
nee je krijgt geen bevestiging,dit kost te veel tijd en geld
Je krijgt een week van te voren een programma boekje waar alle startijden e.d in staan.
Sita_ schreef:Ik heb op mijn aanmeldings formulier aangegeven dat ze het zelf bij mij af mochten schrijven.. Nja, als het niet goed is dan hoor ik het vanzelf wel..
hamosanke schreef:wij komen vrijdag al en slapen in een tent en carvan wij komen met 6 man.
Wij komen ieder jaar met caravan waren we bijna de enige en toen was ik er vorig jaar een keer niet en toen scheen het op de camping onwijs druk geweest te zijn.