Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Tanja, misschien moet je, als dit niet werkt, TeaTree proberen..?
Anseltje schreef:Nou hier dan de fotos![]()
...Bo, ik, Nikki, Femke, Janneke, Denise, Sil, Dian& Bert.
Girlgamer schreef:TjelleBieb schreef:
Isgoed, dan laat ik wel Jamie met je praten.![]()
Anseltje schreef:Gitt!![]()
Ik ben douchen, brb.
Monica_86 schreef:
dlientjuh schreef:ja ok maar ik krijg een snee van 6 cm en ze tillen me spieren op dus ik krijg ook nog gigantische spierpijn
Anseltje schreef:Naja, laat ik het zo maar zeggen. Want jullie mogen het ook weten
Ik heb dus nog steeds elke donderdagavond sporten > kempo.
Ik ga er tegenwoordig met steeds minder zin naar toe, en ik merk gewoon dat ik het lichamelijk en geestelijk niet mee aan kan.
Net ook, krijg je een paar stoten die ik makkelijk kan ontwijken, maar als ik er niet helemaal met mn hoofd bij ben, heb ik 'm vol te pakken.
Dus heb paar trappen in mn ribben gehad, en klap tegen mn kop waardoor mn nek zoo doorkrakt.
Ik wil graag nog doorgaan, maar ik kan eigenlijk niet meer. Ofja ik kan wel, maar ik weet gewoon niet. Degene waar ik tegen moet sparren zijn allemaal jongens/mannen.
Deze sport is super goed voor me, maar ik weet het gewoon niet..
Ook voel ik me poedersuiker, omdat ik doordat die stomme pokkeschool en al die sporten tijd kwijt ben, en daardoor kan ik eigenlijk alleen maar in het weeknd naaar vianne. En daar baal ik zo vanDus ik denk dat ik maar op 'n donderdag ga stoppen, zodat ik meer tijd kan besteden aan school en vianne. Want ik vind het gewoon oneerlijk dat caitlin eigenlijk meer met mijn paard bezig is dan mij..
(en daar mogen jullie gerust boos over worden!!)
& ik heb ook geen zin om strxx een keer een blessure op te lopen waardoor ik een tijd hélemaal niet meer kan rijden.. of wat dan ook
Dus ik ga er denk ik maar mee stoppen, maar ik vind het wel kuutt..
En ik voel me gewoon kuutt nu
Sanchowtju schreef:@ Wentos: Leuke foto's van Assunta, ze is heel mooi gewordendie kinderfoto van jou is ook erg leuk
![]()
xLariss schreef:
Monica_86 schreef:Jasia schreef:Ow wattist Moon..?
laptop was gister stuk, naja hij deed vaag. Doet van mij al een jaar!
Hun hebben vandaag gewoon maar ff een nieuwe gekocht!!!!
Mijn rijlaarzen zijn al maanden stuk maar loop er nog gewoon in, omdat geen geld heb voor nieuwe (zelfde als met laptop) buurmeisje heb gewoon 3 paar rijlaarzen en is nu naar ruitersportzaak om nieuwe LEREN RIJLAARZEN (speciaal op maat gemaakt) krijgt ze van dr mams! en tkind rijd 1x in de week gewoon in de les!
xLariss schreef:Hij is online,en hij doet dr nog stoer over ook.
°°Mike°° zegt:
se jaa ik was een hoofdrol
Larissaisziek., ;Palissa&Daisy (L) zegt:
:-O
Wat deed je?
°°Mike°° zegt:
Stefan milatz had wirie van me..
°°Mike°° zegt:
is ondekt
°°Mike°° zegt:
en omdat ik klantjes regelde en oliebol.. zochten ze me
°°Mike°° zegt:
er was popo
°°Mike°° zegt:
maar ik ben hem gboekt
Ik hoorde het. Ik vind echt dat je dom bezig bent, maarja het is niet aan mij om je het te verbieden, maar mike ik ben teleurgesteld in je. Ik ga, doei.
lotteluvah schreef:En ik ga een topic over wimpie maken
Wentos schreef:Maar ik ga.. m'n moeder wil op de computer.. doei