Mando schreef:Ach ik lees momenteel toch ook meer mee dan dat ik post hoor.
Je bent niet de enigste
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Heb wel absoluut een schat van een vader. Had mijn kerstboom enz. nog staan omdat ik nog geen tijd had gehad om het ding op te ruimen. Kom ik net thuis zijn al mijn kerstspulletjes opgeruimd (behalve de stickertjes op ramen, die was ie vergeten
) en is alles weer normale stand. Heeft allemaal opgeruimd voor me vandaag, gestofzuigt en de afwas gedaan. Best handig zo'n vader die met pensioen is en alle tijd van de wereld heeft.
Les ging erg goed en teruglopen ook, maarja ze was dan ook wel erg moe.
Lisette1987 schreef:luxje en ik vanmiddag, hier dus ook geeeeeen zon!:
http://i1085.photobucket.com/albums/j44 ... 11f445.jpg
Paulusjuh schreef:My god zeg! Ik moet een nieuw jaar abonnement op mn ov zetten dus dacht, ga wel even in mn pauze. Ik sta nu bij het loket, 21!!!! wachtende voor mij! Mijn god! Dag pauze...
Das echt niet leuk haha
en had daar direct resultaat van. Nu snel mijn zadel goed aanpassen en weer gaan met die banaan! 

, leuk om herkenning te lezen in je verhaal. Heb Arlie vanaf 6maandjes oud, heerlijk die jonkies en alles leren
(enne, die liefde gaat nog altijd door de maag
hahahhahaa)
goodluck!
, mijn papa helpt momenteel ontzettend veel in mn huisje..zijn aan het verbouwen en het is bijna af
..Eindelijk op mezelf wonen!!!
?
Pffff lekker dan... En een lekkere vlaag deo in je gezicht.. Ik ga serieus misschien 1x per jaar met OV
..vind dat echt een drama
, wat een mooie fotoos, ziet er goed uit!
, ging je les verder wel goed?
Terwijl hij nu de vrijheid heeft om te lopen etc.
, ook een app op m'n telefoon geinstalleert die de calorieën bijhoud..

mag je inderdaad niet een stukje met hem wandelen ofzo? Geloof dat die van mij ook gek zou worden van het niets doen.. Bah! Wat kan je voor het beestje betekenen dat hij zich ook beter voelt... Poe...