ervaring met foto's maken? of gewoon omdat je het leuk vind er zijn toevallig net wat mensen weggegaan bij ons op de boerderij, dus er is nu niet altijd iemand als ik er ben. maar komt wel goed heb er wel een paar, maar toen had ik Wes net en die zijn niet zo top hihi
laura ik heb sinds kort en spiegel reflex dus ben nog aan het oefenen lukt al redelijk en ja vind het ook gewoon erg leuk maar veel van hier wonen gewoon beetje ver weg
ja idd fraya is ongveer 40 min rijden na zoetermeer dus best en eindje anders had ik graag eens langs gekomen om leuke foto te maken van donna en bella hoor
@monique: het valt op zich nog mee, maar het is wel een stukkie tuffen ja maar denk dat je het met een half uurtje/40 minuten wel red. maar om alleen ff een paar foto's te maken.. m'n vriend biedt net ook nog aan om foto's te maken, maar dan wordt het waarschijnlijk van t weekend. als er morgen iemand is zien jullie ze vanzelf verschijnen
haha ja idd weet niet waar jij vandaan komt? kijk als ik nou eens in de buurt ben bij iemand wil ik best eens langs komen natuurlijk maar ja wat je zegt om nou ff alleen voor foto maken ergens heen te reizen is ook zo wat haha helaas lopen auto's niet op water hahahaha
Echt het is zooo'n ervaring!! Kreeg gewoon weer kippevel toen ze voor het eerst langs kwamen vorig jaar was ik in hongarije dat was ook heel gaaf maar nu was de race spannender echt ging uit me plaat daar op de tribune als je F1 leuk vind, moet je dat zeker keer gaan doen!! is echt het geld waard!!
Ik ben gezellig bij Stravero geweest om hem binnen te zetten en weer nieuwe vlechten in zn manen te maken, en daarna zn witte Aliën pak weer aan hihi Vliegen, daar wordt hij zó gestoord van. En daarna naar de ponyclub, gezellig met mn vriendinnen trampo gesprongen
Heb net heerlijk gereden op mijn fjordsel . Ze liep lekker .
Daarna kreeg ik het aanbod om op een western haffie te rijden. (heb nog nooit western gereden dus ik moest van haar ). Nou ik op het haffie gegaan en iets wat op western leek gereden . Was heel erg wennen maar wel super gaaf. Zat al te twijfelen om met mijn fjordsel western te rijden maar nu twijfel ik nog meer .
Is wel ff wennen dat er nog een Laura is haha. Denk steeds als ik @ Laura zie dat jullie het tegen mij hebben maar er is natuurlijk nog een Laura bijgekomen
Monique (A) Je woont in vianen.? Das toch bij utrecht? Utrecht is een uurtje met de auto voor mij =) Dus als je zin hebt mag je ook op die van mij oevenen =D
Is goed Muppet. Ik heb zelf ook een spiegelreflex digitaal, de nikon D90 met 2 lenzen. Begin er ook steeds handiger in de te worden. Alleen moet ik soms klittenband aan Wahida plakken om haar netjes stil te laten staan, hahahaha ze is zo bewegelijk, maar ach ze is morgenochtend om 7 uur precies 4 weekjes jong.
Ben jaloers silfie, morgen lekker vrij zijn. Ik moet van 8 tot 4 uur werken morgen. Maar ga wel weer sinds ander half jaar morgen avond een buitenrit maken op me noorse volbloed. Ben benieuwd hoe hij buiten is.