er zijn toevallig net wat mensen weggegaan bij ons op de boerderij, dus er is nu niet altijd iemand als ik er ben. maar komt wel goed
heb er wel een paar, maar toen had ik Wes net en die zijn niet zo top hihi Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
er zijn toevallig net wat mensen weggegaan bij ons op de boerderij, dus er is nu niet altijd iemand als ik er ben. maar komt wel goed
heb er wel een paar, maar toen had ik Wes net en die zijn niet zo top hihi
?
!
maar denk dat je het met een half uurtje/40 minuten wel red. maar om alleen ff een paar foto's te maken..
m'n vriend biedt net ook nog aan om foto's te maken, maar dan wordt het waarschijnlijk van t weekend. als er morgen iemand is zien jullie ze vanzelf verschijnen
vorig jaar was ik in hongarije dat was ook heel gaaf maar nu was de race spannender
echt ging uit me plaat daar op de tribune
als je F1 leuk vind, moet je dat zeker keer gaan doen!! is echt het geld waard!!

Vliegen, daar wordt hij zó gestoord van. En daarna naar de ponyclub, gezellig met mn vriendinnen trampo gesprongen

.
, maak alleen foto's
.
. Ze liep lekker
.
). Nou ik op het haffie gegaan en iets wat op western leek gereden
. Was heel erg wennen maar wel super gaaf. Zat al te twijfelen om met mijn fjordsel western te rijden maar nu twijfel ik nog meer
.

Ook in bezig van spiegelreflex