Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:MOON MAG IK JE HEEL ERG BEDANKEN VOOR HET FEIT
DAT JE ALWÉÉR VOOR ME KLAAR STAAT QUA ASRA????
IK BEN JE ERG DANKBAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
verder:
As had licht koliek we kwamen op stal en een stalgenoot stond voor zijn stal
en zei dat ie vreemd rustig was en zijn halster er nog hing terwijl hij hem er normaal
om de haverklap af gooit.
hij was indd erg rustig ik herkende hem zo niet,
toch was zijn ademhaling goed hij heeft zijn eten opgegeten , ik deed hem in de longeerbak (helaas mag hij binnen niet los hahaha dus ik stond WEL buiten in de regen maar dat stekt mie niks)
hij was helemaal gek bokken galopperen niks aan de hand
toen ik hem op stal zette at ie gewoon zijn slobber met zandweg en zonnebloemolie(tip van moontje)
zijn natte hooi, at ie ook op maar liggend op zijn buikje, dus heel raar
de stalgenote had gezegd dattie koude oren had maar dat viel wel mee toen ik aankwam en voelde..
dus toen heb ik de dierenarts gebeld, zoals de meesten van jullie weten heeft ie op BIJNA 3jarige leeftijd ook erg zware koliek gehad , en het stomme was hij had toen ook koorts van 42,3 graden (VEEEEEEEEEEEEL te hoog) maar was gewoon vrolijk
dus ik vertrouwde het niet en toch gebeld, dierenarts was er zo
hij liet wel gassen lopen merkte ze op, zijn ademhaling en pols waren aan beide kanten goed
en zijn darmen deden het ook wel
ze heeft hem een spuit gegeven tegen krampen en nu mag hij een halve dag niks eten en staat dus ook 1 stal terug want die is leeg.
nadat ie de spuit kreeg moest ik hem een kwartier lang opjagen en hij was gewoon de as die ik ken , lekker gek op op stal deed ie ook weer zoals anders toen ik weg ging
Johan gaat vanavond nog 2x kijken, en morgen moet de dierenarts toch op stal zijn om te enten en bekijkt as dan weer
bedankt voor jullie bezorgtheid!!!!
TjelleBieb schreef:suusiejj schreef:MOON MAG IK JE HEEL ERG BEDANKEN VOOR HET FEIT
DAT JE ALWÉÉR VOOR ME KLAAR STAAT QUA ASRA????
IK BEN JE ERG DANKBAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
verder:
As had licht koliek we kwamen op stal en een stalgenoot stond voor zijn stal
en zei dat ie vreemd rustig was en zijn halster er nog hing terwijl hij hem er normaal
om de haverklap af gooit.
hij was indd erg rustig ik herkende hem zo niet,
toch was zijn ademhaling goed hij heeft zijn eten opgegeten , ik deed hem in de longeerbak (helaas mag hij binnen niet los hahaha dus ik stond WEL buiten in de regen maar dat stekt mie niks)
hij was helemaal gek bokken galopperen niks aan de hand
toen ik hem op stal zette at ie gewoon zijn slobber met zandweg en zonnebloemolie(tip van moontje)
zijn natte hooi, at ie ook op maar liggend op zijn buikje, dus heel raar
de stalgenote had gezegd dattie koude oren had maar dat viel wel mee toen ik aankwam en voelde..
dus toen heb ik de dierenarts gebeld, zoals de meesten van jullie weten heeft ie op BIJNA 3jarige leeftijd ook erg zware koliek gehad , en het stomme was hij had toen ook koorts van 42,3 graden (VEEEEEEEEEEEEL te hoog) maar was gewoon vrolijk
dus ik vertrouwde het niet en toch gebeld, dierenarts was er zo
hij liet wel gassen lopen merkte ze op, zijn ademhaling en pols waren aan beide kanten goed
en zijn darmen deden het ook wel
ze heeft hem een spuit gegeven tegen krampen en nu mag hij een halve dag niks eten en staat dus ook 1 stal terug want die is leeg.
nadat ie de spuit kreeg moest ik hem een kwartier lang opjagen en hij was gewoon de as die ik ken , lekker gek op op stal deed ie ook weer zoals anders toen ik weg ging
Johan gaat vanavond nog 2x kijken, en morgen moet de dierenarts toch op stal zijn om te enten en bekijkt as dan weer
bedankt voor jullie bezorgtheid!!!!
Suzebollie.
Nogmaals sterkte. (ookal spreek ik je nu op msn)
dlientjuh schreef:tjel wilde perse wat voor in me profiel mken
dlientjuh schreef:hopen dat het zo blijft dat je niet gebeld worden
pff geen zin meer
Lous schreef:Dorien ben je er nog??
Lous schreef:Truste Suus
Met Dennis alles zeer goed
Lous schreef:Dat wordt een week zonder hem volgende week zaterdag
dlientjuh schreef:ja ben er nog![]()
gaat hier ineens hard plensen