Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BloemBloem schreef:Gefeliciteerd Peelie! Voelt hij zich ook beter?
Gisteren werd het ineens raar weer, en ondanks ik het mij niet had voorgenomen na zn drukke weekend, reed ik Amigo toch het zweet inLekker veel losrijwerk gedaan, nog een klein stukje opgepakt, maar daarna vond ik het voldoende
kiddokids schreef:Anniietjuh schreef:Hallo allemaal!
Voor de golden summer cup 1 en 2 juli zoeken wij nog mensen die mee willen doen met best gaand! Heb je er zin in!?? Kijk even op de site van de golden summer cup of stuur me pm voor meer informatie!
nou kinggiee doet mee hoor
plutolover schreef:Ik heb onderling wedstrijd gehad. Ging wel aardig. Maar ik merk dat ik op moment wedstrijden niet zo leuk vind we zitten beetje in dip kwa wedstrijden.
Ik krijg hem gewoon niet voorwaarts. Terwijl hij zo leuk kan lopen. Maar met meer impuls en voorwaartse move ziet het er gewoon net wat beter uit
plutolover schreef:Nee jong is hij niet meer alweer 18. Hij heeft altijd al gehad met wedstrijd. Met inrijden is hij vrij actief en voorwaarts eenmaal de proef begint gaat t mis.
Sommige zeggen ik moet hem meer ruimte van voren geven maar dan valt hij gelijk op z'n voorhand.
En als ik hem op z'n eigen tempo laat lopen is hij ook los maar niet voorwaarts genoeg om net aan me punten te komen. Ik rij op te safe.
Ik mis net ff de power.
Maarja hij is eenmaal zo