Ik had hem zo uit de wei geplukt eerlijk gezegd. Hij wil vast graag mooi zijn voor zijn harem
Leuke foto Iris. Mooi paardje zeg
Kim_97
Geplaatst: 08-09-14 22:11
updatje van Vrouwke:
het gaat goed! (voor mijn gevoel) ik zit nu op een half uurtje stappen, en 2 rondjes draven. we zijn nu bezig met draf rustig uitbouwen. ik wissel veel af: rijden, longeren, wandelen, stapmolen. om het voor beide leuk te houden, maar vooral voor Vrouwke. ik merk dat ze meer wil en daarom probeer ik ook veel af te wisselen.
over 3 weken komt de DA terug en dan hoor ik hoe hij vindt, dat vrouwke vooruit is gegaan. Ik hoop dat de DA haar weer helemaal goed vindt lopen zodat ik weer lekker met haar kan/mag gaan lessen, want ooh wat mis ik dat!
ik moet zeggen dat ik nog wel elke keer bang ben als ik op stal kom, dat ze niet goed loopt. als ik zie dat ze dan goed loopt, is dat een hele opluchting!
Westhof
Geplaatst: 08-09-14 22:13
Klinkt goed Kim Kan me die angst goed voorstellen. Zal na een tijdje wel weer afnemen, maar het is wel vervelend!
Kim, ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar ik hoop dat alles goed is als de DA komt! En de angst zal idd wel afnemen mocht alles goed gaan:)
Lalala, ik verveel me.. ik ben morgen vrij... wat zal ik eens gaan doen?
Westhof
Geplaatst: 08-09-14 22:27
Ik probeer mijn BR Burnt Bric setje te verkopen aangezien het op Wes helaas niet past (maat full). Van dat geld wil ik graag een scapa dekje kopen. Echter kan ik ze alleen vinden in maat full, als ze al te verkrijgen zijn. Weet iemand misschien waar je Scapa dekjes kunt kopen en of ze überhaupt maat cob hebben bij Scapa?
even een korte uitleg: vrouwke liep opeens nogal kreupel, (10 juli) we dachten ze zal wel zijn uitgegleden, dus een aantal daagjes dus dan maar! maar het werd steeds erger! ze dachten eerst aan een hoefzweer (hoefsmid geweest, maar dat was het niet), daarna dachten ze spierbevangenheid met een overbelasting aan de benen. het dieptepunt was, dat ze 3 benen stond en niet meer kon en wilde lopen. toen werd het een raadsel of het spierbevangenheid was of dat het misschien 'einde oefening' zou zijn. de dag erop zouden we naar de kliniek gaan, maar wonderbaarlijk stond ze weer op 4 benen en wilde/kon weer lopen. kliniek gebeld en samen besloten om het aan te kijken. sinds dien is het elke dag een beetje beter gegaan. 3 weken geleden is de da nog een keer geweest. hij sloot spierbevangenheid toch wel uit omdat die spieren in de lenden en kont heel soepel waren. hij dacht nu dat ze een beehoooorlijke lelijke smakkerd in de wei heeft gemaakt. sinds 3 weken zijn we dus bezig met een opbouwschema.
Fijn hoor dat het nu zo goed gaat Kim! Ik heb zin in Horse Event, nog maar een weekje!
Ik heb vandaag en gister vrij, dus ga vandaag nog wat huiswerk maken, Starwien rijden en misschien Jens rijden. Gister hele dag Amsterdam geweest. Zondag zijn er nog kopers geweest voor Jens, ging echt goed! Maar hij moest er nog even over nadenken dus we horen het binnekort wel
Oh lekker, ik ben vandaag ook vrij! Was het leuk in Amsterdam? Nou hopen dat je kopers hebt voor Jens!
ik heb weer 2 wedstrijdjes in gepland, 5 oktober en 11 november geloof ik haha Ben benieuwd of mevrouw weer gaat racen xD
Westhof
Geplaatst: 09-09-14 10:00
Heftig Kim! Fijn dat ze nu wel aan de beterende hand is. Zo zie je maar weer dat een ongeluk in een klein hoekje zit
Ik heb college van 13:15 tot 15:00, dus ik hoef pas half 12 weg. Echt balen die tijden. 's Ochtends kun je ook niet zoveel doen en ik ben om 17:00 pas weer thuis. Heb je maar 1,75 uur les, is nog je hele middag weg
super kim dat het zo goed gaat! veel plezier vandaag noa! leuk iris ik heb 5 okt ook wedstrijd ik heb morgen ook tijden tamara(wes) waar je de rest van de niks doen van 1 tot half 6 met tussen uren