Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Klasien

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 18:28

Ik lees ergens dat er zon was, nou die heb ik niet zo veel gezien vandaag. Alleen tijdens mijn buitenritje even! Ik had een tshirt met lange mouwen en een winddicht vest aan, met zo'n wollige binnenkant, dat was zweten! Totaal niet koud vandaag.
Wij hebben een ritje van een uur gemaakt, met een lekker stukje galop. Iris was hier en daar wat kijkerig, maar we zijn nergens in de ankers gegaan (is wel eens anders geweest...) :-)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 18:45

Dan heb jij dus een erg goede dag gehad, op de zon na. Die heeft hier dus echt de hele dag volop geschenen, met een strak blauwe hemel erbij. Had ik ook echt ff nodig zon zonnetje, na een tijd grijs depressief weer haha.

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 18:48

Ik heb hier ook bijna geen zon gezien helaas. Ben ook wel toe aan een beetje zonlicht :j

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:13

luxje en ik vanmiddag, hier dus ook geeeeeen zon!:
Afbeelding

leuke foto paulusjuh, straalt wel een bep. sfeertje uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:19

Netjes!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:21

Ziet er goed uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:50

Damella op wedstrijd vandaag :)

Ze had een 7 op draf! Jury vond ook dat ze sterke draf heeft :j

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:53

netjes!! hihi dat lipje ook steeds

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:57

Ja die laat ze hangen maf peerd _O-

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:59

Ziet er fijn uit hoor! :)

Ik heb mijn wedstrijd de 19e afgezegd, eerst maar eens voor het zadel laten komen en dan weer wat actiever oppakken. In april gaan we weer verder! :) Als we straks weer fijner kunnen trainen wil ik L2 gaan starten, nog even afwachten dus! :D

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:04

ik volg dit topic al een tijdje :o , heb helaas ruim 2 maanden geleden mijn grote liefde in moeten laten slapen na dik 11 jaar elke dag samen te zijn..
Verder ben ik altijd al enorm fan van haflingers en weet nu dus ook dat ik in de loop der tijd voor een haflinger wil gaan <3
Dan meld ik me hier ook graag (ben 23 jaar) want wat is dit een gezellig topic dames :) tot die tijd lees ik alles braaf mee ;)

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:29

Sorry dames, even ego :(
Lekker op de fiets naar stal gegaan in het mooie weer, alllllemaal buitenritjes gezien en gepasseerd, ook van stal.. Bah .. en dan kan je zelf niks -O-
Zelfs geen rondje polder.

Arlie z'n stemming was vandaag ook: -O-
Niks was goed, hij keek heel de tijd maar een beetje voor zich uit..
De zon scheen in de paddock, dus ik dacht, ik waag de gok en zet het hek van de uitloop open, zodat hij even kon rollen ofzo.
Voor de zekerheid de helft afgezet, hij kan nogal uiteen spatten.
Maar na een keertje lekker rollen was het ook weer klaar. Volgens mij heeft hij gewoon echt nog veel pijn ;( , hij is wel opgebloeit hier op de nieuwe stalling, maar dat been beperkt hem toch en daar krijgt hij volgens mij de pest in.
Hij kan niet zo goed tegen niks doen..mja, wat doe je eraan?! Voel me zo ongelooflijk machteloos..

Morgen begint mijn 8daagse werkweek weer, heb ik in elk geval een beetje afleiding..
Lees van de week weer braaf bij :)

*klaagmodus uit*

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:50

Ahhw namens Anne een dikke knuffel voor Arlie! :(:) snap wel je gevoel inderdaad. Je ziet overal mensen lekker rijden en doen.. En zelf kan je gewoon niets met je paardje. Zou daar ook wel van balen. -O-

Wel fijn dat hij toch wat opgebloeid is op zijn nieuwe stal. Heb je daar ieder geval goed aan gedaan voor hem! Nu zijn beentje nog... Waarschijnlijk had hij ook lekker weer in zijn koppie maar inderdaad ook de gedachte dat hij toch pijn heeft en niet even lekker los kan gaan. Hopelijk knapt hij snel op!

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 02:01

Ik wil me ook graag melden in dit topic :)

Ik ben Sterre, 27 jaar en sinds gisteren heb ik naast mijn stoere fjordmeneer ook een heel lief haflingermeisje!
Wente is een 2,5 jarige merrie van Stakkato.
Afbeelding
In de bovenste link in mijn onderschrift staan meer foto's van haar!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:00

Dapnik, Sita en Yvank: Gefeliciteerd!
@Yvank: leuke fotos weer!
@Raya: welkom, en wat heeft je paard een attent koppie!

Wij zijn gister naar Drachten wezen kijken, weer even wat inspiratie en motivatie opdoen haha! Was weer dressuur van hoge klasse, en middag ging veel te snel om! Vandaag maar eens kijken of ik Maes weer aan de gang kan krijgen. Die liep vorige week niet helemaal lekker, want die had weer eens een nekwerveltje scheef staan. Word wel weer tijd voor hem om weer vol aan de bak, wil eigenlijk Februari wel weer gaan starten!
Verder afgelopen week nog een leuke opsteker gehad, kan waarschijnlijk vanaf februari drie maand aan t werk als inval voor zwangerschapsverlof bij een vriendin van me op stal. Kan ik in elk geval weer aan de slag! :D

wouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:07

raya00 wat leuk ik heb haar moeder Wouke

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:09

goedemorgen,
geen tijd om bij te lezen, ik heb zo praktijkexamen, wish me luck!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:21

Succes!!

Zo ik had me een druk weekend. Heb niet eens tijd gehad om te bokken. Storm gedaan (die flink bokkend aan de longeerlijn rondging, geen last van het springen dus haha), trouwjurk uitgezocht voor vriendin, wezen stappen, high tea. Heb me niet verveeld, was erg gezellig.

Leuke foto's heb ik voorbij zien komen.

Knuffel voor Arlie die een dipje heeft. Wel fijn dat hij zich goed thuis voelt op de nieuwe stal.

Welkom Sterre, mooi hafje heb je!

Ga het weer proberen bij te houden allemaal. Doordeweeks lukt nog wel redelijk, maar de weekenden heb ik het vaak toch te druk om te reageren en/of bij te lezen.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 13:10

Ach ik lees momenteel toch ook meer mee dan dat ik post hoor.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 15:06

My god zeg! Ik moet een nieuw jaar abonnement op mn ov zetten dus dacht, ga wel even in mn pauze. Ik sta nu bij het loket, 21!!!! wachtende voor mij! Mijn god! Dag pauze... :(

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 15:14

Tjee wat druk zeg, das toch belachelijk. Kunnen ze niet even wat mensen extra inzetten of zo....Moet zeggen dat ik vorige week woensdag ook behoorlijk lang bij zo'n loket heb staan wachten.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 16:08

Er was zelfs nog een loket gesloten...

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 16:23

Overduidelijk een gevalletje luchtijd waarschijnlijk.....

Wat gaat de tijd ontzettend langzaam zeg... Ben ook sinds vandaag weer serieus aan het proberen wat kilo's kwijt te raken, maar heb echt honger nu. Mijn maag is het er duidelijk niet mee eens dat het nu veel minder en gezonder eten krijgt :-). Daar moet ie maar weer aan gaan wennen, want mijn streven is toch zeker 8 kilo er af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:09

Belachelijk zeg :=

Succes met afvallen!

Ik ben vandaag eindelijk bij de neuroloog geweest! Nog niet heel veel wijzer helaas maargoed ben onderzocht mijn linkerkant van mijn lijf heeft een mindere reflectie als rechts. Moet volgende week donderdag een EEG , daaropvolgend komt nog een slaap EEG waarbij ik de nacht ervoor niet mag slapen := en 29 januari krijg ik een MRI scan van mijn hoofd...

:\

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:18

Yvank, in ieder geval wel fijn dat ze er nu serieus goed naar gaan kijken, klinkt wel spannend allemaal...

ik heb een dikke 8 gehaald voor mn examen net!! om het te vieren ga ik de hele avond niks doen voor school :D