Anous ik zal haar trouwens op dit topic wijzen. Kan ze ook gezellig mee kletsen hier en der haffies showen. Ja we moeten echt kijken een keer hoor Noes.
Een vriendin van mij krijgt binnenkort een freemax evo zadel, bruin leer. Die komt ze dan ook op Peeps passen, als die dan goed ligt willen wij dit zadel ook kopen voor Peeps. Moeten we wel eerst ons zadel verkocht hebben en wat geld erbij hebben gespaard. Is een mooi boomloos zadel, nieuw 500 euro dus valt reuze mee.
Freemax zadel is heel fijn voor haflingers heb ik van een andere vriendin gehoord die ook haflingers heb
Nou meiden hier in het topic ik ben daan en ik heb gister 2 hengstjes gekocht met als vaders Arachon en Windspiel Ze worden zondag naar me toe gebracht en zal dan even fotos maken voor de niewsgierige
Hee Daan, Gezellig dat je ook mee komt kletsen hier, allemaal gezellige mensen en je ken lekker ouwehoere hier haha . ik ben ook benieuwd naar de foto's en hoe ze uit groeien. Koppies van ze waren iig leuk op de advertentie foto.
Ja daaan foto's maken hoor:P ben erg benieuwd al heb ik ze wel op de adv. foto gezien:P
Anoniem
Geplaatst: 21-10-10 13:30
Leuk! hoe oud zijn je hengsten en waar woon je ergens in limburg? volgens mij was ik tot nu toe de enige uit Limburg
Ik zou graag in de winter een fotoshoot doen met mij haflinger omdat ik bijna geen foto's van hem heb en we hier een prachig bos hebben. Kent iemand toevallig een goede fotograaf? Ik vond zelf reneefotografie (?) erg goed maar vanuit Zuid-Holland naar Limburg zal er wel niet inzitten..
Ja stevensweert ik heb vorige keer dancer hier op bokt fotos laten maken van de hond van mijn vriend zijn mooie uit gekomen en ze is heel goedkoop ze woont in beek
Ik zou het zelf niet gedaan hebben, maargoed, dat ben ik. Als jij het leuk vind, vind ik het leuk Ik ben nu even bezig Een van Mara's dekens aan het wassen, ik hoop dat hij waterdicht blijft En dan zo kranten lopen en hoppa, naar stal, dekentje wisselen ed, ff rijden, het is gelukkig droog nu en dan weer naar huis en lekker eten
nts19
Geplaatst: 21-10-10 16:41
leuk kapsel suus!
ooh zit op een mailtje van mijn vriendin te wachten maar ben bang dat ik die morgen pas lees want het is hier al half 11 en ben best moe en ziek.. heel de dag op bed gelegen overgeven en al die andere dingen.. Echt niet leuk want we moeten zoveel dingen nog doen. dus hoop dat ik morgen weer beter ben dan gaan we morgen lekker shoppen! dat is echt mijn ding! ga ook kijken of ze hier een paardenwinkel hebben maar ik denk dat ik dan ver moet reizen.
Geinig kapseltje suus Ben net terug vd dierenwinkel heb 75 kilo brokjes voor de veulentjes gekocht daarmee moet ik het toch wel een tijdje uitzingen lijkt mij ? Ik wil zoiezo zoon 4 keer per dag langs gaan om naar ze te kijken en om voer te geven Gelukkig staan de paardjes op 2min afstand
Liekiej Beterschap!
Flurk
Geplaatst: 21-10-10 17:04
suus_elviera schreef:
zijn nieuwe kapsel heb voor het 1e x blokjes geprobeerd teknippen best goed gelukt voor de 1e keer toch
Daar kan je wel even mee vooruit hoor. Zou niet meer dan een halve kilo per dag geven. Net foto's gemaakt van peeps. Wou longeren maar ze stond op het land dus lekker laten staan.
Ze stond met een 1.5 jarige welsh merrie buiten en met nog een volwassen welshje en met der buurman tinker bob. Met bob is ze echt dikke mik.