Jasia schreef:Haha 2e keer: Op die andere foto's lijkt ze heel groot en hier lijkt ze ineens heel klein
Anneloes is 1.48
nien ook

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Haha 2e keer: Op die andere foto's lijkt ze heel groot en hier lijkt ze ineens heel klein
Anneloes is 1.48
Monica_86 schreef:Jasia schreef:Ow wattist Moon..?
laptop was gister stuk, naja hij deed vaag. Doet van mij al een jaar!
Hun hebben vandaag gewoon maar ff een nieuwe gekocht!!!!
Mijn rijlaarzen zijn al maanden stuk maar loop er nog gewoon in, omdat geen geld heb voor nieuwe (zelfde als met laptop) buurmeisje heb gewoon 3 paar rijlaarzen en is nu naar ruitersportzaak om nieuwe LEREN RIJLAARZEN (speciaal op maat gemaakt) krijgt ze van dr mams! en tkind rijd 1x in de week gewoon in de les!
TjelleBieb schreef:SmeeJ schreef:
Nou tell it.
Zit op de laptop, dus sorry voor mijn gebrekkig getyp.
Nou, al een tijdje gaan me buurmeisje en ik (of Leon en ik) in het park zitten, en er is altijd zo'n engerd die hier in de buurt woont met 2 kinderen, en hij is altijd aan het 'vissen' in het park.
Eerst zei hij altijd 'hoi' (buitenlander, niet dat ik wat tegen buitelanders heb)
Dus bij de tijd, zeggen we elkaar gewoon gedag, gewoon 'Hoi!' 'Hee'.
Meer niet.
Maar de laatste tijd liep ik wel eens alleen in dat park naar de DK want Leon zou dan bij de DK staan.
Dus ik ging net naar de snackbar met me zusje.
(Moet je eerst door het park, dan kom je bij de DK-supermarkt, en daarnaast staat de snackbar)
Dus ons eten klaar, wij lopen het hoekje om en we komen hem tegen en hij ging net naar de DK.
Dus het was 'Hoi' 'Hee meisje, alles goed?' 'ja met jou?' 'Dankuwel, ja ook'
En wij liepen verder het park in, toen begon het ineens keihard te storten met regen dus me zusje en ik beginnen beetje te rennen
Hoor ik ineens 'meisje! MEISJE! MEISJE?' dus ik ga stilstaan en kijk om, is het die kerel die TOEN al dicht achter me liep.
Dus ik weer ff verder rennen naar me zusje, en hij weer roepen dus ik kijk om en roep 'WAT?'
zegtie 'zullen we ff kennismaken?' dus ik roep 'kennismaken?' zegtie 'ja'.
Dus ik terug roepen (zusje ondertussen al stuk verder) 'NIET NU DAAG!' en ren zo verder.
Girlgamer schreef:lotteluvah schreef:Wat voor voer krijgen jullie paarden eigenlijk?
Lotte krijgt muesli, summer fit, lijnzaad olie en knoflook.
Link krijgt s'morgens en s'avonds een kilo brok. Overdag staat hij is de wei en als hij rond 4 uur op stal komt ligt er voordroog in zijn stal. Na het werk krijgt hij een halve schep muesli.
TjelleBieb schreef:MUAHAHAHAH!
vrijdag de 29ste om 11uur is hier staking.![]()
Hellyeahhhhhhhhhh.
TjelleBieb schreef:MUAHAHAHAH!
vrijdag de 29ste om 11uur is hier staking.![]()
Hellyeahhhhhhhhhh.
Hilde_q schreef:hadden er bij jullie op school ook mensen aan idols mee gedaan ?
kekaro schreef:leuke foto's bianca !! ilona is inderdaad niet zo heel groot, maar groot zat voor jou toch ?!
nog 2 dagen dan komt me puppy
Jasia schreef:Tanja, hoe is het met Link's schimmel..?
TjelleBieb schreef:TjelleBieb schreef:Isgoed, dan laat ik wel Jamie met je praten.![]()