Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En Hafjes natuurlijk hé.
Morgen klokkespel voor muziek inleveren
Nog net een onvoldoende..
1 tiende! Kom op mensen 1 tiende!
oliebol máááán.. En 't laatste cijfer ervoor hebben we al gehad dus ik kan het niet eens meer ophalen.. *Nog meer ergenis..*
Nu erger ik me al niet meer..
10 dagen in Frankrijk blij doen met z'n tweeën
Beter toch?
Alleen gaat mijn "ex" ook mee.. Het is niet echt een echte ex, maar ieder jaar gebeurt er wel wat tussen ons? Altijd.. Al 3 jaar ofzo achter elkaar.. Gaat niet goed samen op vakantie
(Maar dat is een vriend van m'n broer..) domper.. Achjaa
Die vriendin van mij en ik gaan gewoon blij doen en hij gaat maar lekker staren
Lol
Horsii_mine schreef:HihiNu erger ik me al niet meer..
Een hele goede vriendin van me mag mee op vakantie! Dat word gewoon TE leuk!10 dagen in Frankrijk blij doen met z'n tweeën
Beter toch?
Alleen gaat mijn "ex" ook mee.. Het is niet echt een echte ex, maar ieder jaar gebeurt er wel wat tussen ons? Altijd.. Al 3 jaar ofzo achter elkaar.. Gaat niet goed samen op vakantie
(Maar dat is een vriend van m'n broer..) domper.. Achjaa
Die vriendin van mij en ik gaan gewoon blij doen en hij gaat maar lekker staren
Lol
veel plezier alvast

Volgens mij verveelt de halve wereld zich en de vakantie is nog niet eens begonnen

interslet viel uit
Dat is oliebol
Ik doe een poging om nieuwe smileys op m'n msn te zetten maar t lukt niet want hij verkleint ze steeds.. 
Spelfout of opzet?
zwaar irritant
niet normaal sjeminee maar die heb ik op mn andere bureaublad staan.. ik vind het echt raar dat bij msn je op een andere comp/blad je je aanmeld al je smileys wegzijn :S