Nou ik ben Iris, ik ben 21 jaar en ik woon in het boerendorpje Twello Ik heb een hele lieve geweldige knappe vriend genaamd Dennis! Ik woon op mezelf, en studeer en werk.
Ik heb een geweldige vz haflinger genaamd Goldy. Goldy is een pittige dame van 17/18 jaar. Met de eigenaar loopt ze momenteel M1, en met mij loopt ze L1 Ze is gek op eten, het liefst eet ze de hele dag. Maar zodra ze een zadel ziet is ze ook tevreden
Goldy staat met haar maatje amanzo (analusier hengst) in teuge bij de eigenaar zelf Ik doe zowel dressuur als grondtraining en ga vaak lekker met haar naar buiten!
Foto's staan op me profiel. Meer vragen ? stel ze gerust!
Naomi ik heb a symetrische beugels. Vind ik op zich erg fijn, maar merk weinig verschil met gewone beugels haha. Deze waren toevallig toen goedkoper dan de 'gewone' beugels
Ik ben ook aan het manen-sparen, hij heeft ze al best lang en dik, maar ik wil ze toch nog weer langer vind het echt prachtig staan bij hem
Welkom Iris!
Vandaag een mentorgesprekje gehad, en ik had op zo'n formulier gezet dat ik een pony heb. Dus hij zo; hoe vaak ga je naar je pony? eeeeuh elke dag. Hij keek echt van huh
Westhof
Geplaatst: 08-09-14 17:27
Welkom Iris! Twello ligt vlak bij Apeldoorn (waar ik woon)
Welkom Iris! Wat toevallig, ik woon heeeel vlak in de buurt van Twello, in Deventer. Mijn paardje Starwien staat in Twello bij landgoed het Hunderen, weet niet of je dat kent? Mijn haflinger staat in Terwolde, maar die wordt verkocht! Hehe eindelijk een buurtgenootje naast al die brabanders hier
Sorry dat ik zolang niet gereageerd heb. Heb gezien dat er iemand bij is gekomen welkom iris !
Zat ff in een dipje. Tara heeft zoveel geschuurd ik had gewoon zoveel manen in mijn handen plaats van op haar ! een geluk zie je het niet zo erg het is vooral dikte dat weg is ..
Noa als jens verkocht is wil je dan een nieuw paardje of ..?
Lara, ik heb nu Starwien, mijn andulussiërxappaloosa kruising en Jens. Omdat ik aan tijdgebrek kom om 2 pony's te rijden verkoop ik Jens, dus geen nieuw paardje haha
Hij lijkt zo onschuldig zo, maar hij is me nu zo gigantisch aan het uitproberen Heb donderdag weer les met hem. Ben heel benieuwd hoe het gaat. In de bak heeft hij nog steeds de neiging om heel snel te willen gaan.