Lisette: Ik heb Ariat rijlaarzen en die zitten en lopen ook heerlijk!
En inderdaad dat is niet echt werken, gewoon wat ervaring op doen met andere mensen die dat ook nog eens leuk vinden. Een win win situatie

Madeira: Fijn dat ze weer goed liep. Alleen zonder rem vind ik nooit zo prettig haha
bak was redelijk rustig dus dat is het altijd wat beter te doen dan een volle bak..
nu het stuur nog!
lieve foto!
Maar over het al gemeen is ze inderdaad ook een paard dat snel stil staat/goed reageert ook op je hulpen en stem.
). Heb dan ook niet bij gelezen, vond 20! pag iets te veel. Hoop dat jullie me vergeven. Dan de rede van afwezigheid eerst maar eens verklaren. Eerst ziek geweest, griep en niet zon klein beetje ook helaas. Wat een snot, wist niet dat je zoveel kon hebben bah! Daar weer van genezen was het inmiddels kerstvakantie op mn werk, betekend druk! Als ik thuis kwam van een lange dag werk echt geen fut meer voor wat dan ook. Dus helaas ook niet voor bokt. Maar nu is alles weer rustig en heeft het normale leven weer zn plek in genomen gelukkig. Vandaag dan ook lekker gereden, gelukkig is het in het bos ook wat droger nu het een paar dagen droog is geweest. Alleen zijn ze wel aan het kappen in bos, dus verschillende paden zijn afgesloten, das wel balen. Dacht ik een goed pad te nemen, is het opeens in het midden afgesloten. Kun je dus echt weer omdraaien en hetzelfde pad weer terug, grrrr.
drukte op het werk, kan me voorstellen dat je daarna geen fut meer hebt om iets te doen. Fijn dat je er weer bent!
.
Ik ben niet zo thuis in de namen etc. Hij heeft vroeger veel foto's gemaakt maar doet het eigenlijk vrijwel niet meer. Dus pak ik hem zo af en toe eens mee. Maar moet nog een hoop leren! Haha.