Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wentos

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 21:46

Paulusjuh, dat lijkt me heerlijk zulke laarzen!

Lisette: Ik heb Ariat rijlaarzen en die zitten en lopen ook heerlijk!
En inderdaad dat is niet echt werken, gewoon wat ervaring op doen met andere mensen die dat ook nog eens leuk vinden. Een win win situatie ;)

Madeira: Fijn dat ze weer goed liep. Alleen zonder rem vind ik nooit zo prettig haha

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 21:48

Wentos schreef:
Paulusjuh, dat lijkt me heerlijk zulke laarzen!

Lisette: Ik heb Ariat rijlaarzen en die zitten en lopen ook heerlijk!
En inderdaad dat is niet echt werken, gewoon wat ervaring op doen met andere mensen die dat ook nog eens leuk vinden. Een win win situatie ;)

Madeira: Fijn dat ze weer goed liep. Alleen zonder rem vind ik nooit zo prettig haha

Haha nee ik word er ook nooit zo blij van := bak was redelijk rustig dus dat is het altijd wat beter te doen dan een volle bak..

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 21:54

haha bij Lux doet de rem het een beetje te goed, bij braaf staat ze meteen stil, en bij heel zachtjes hooo of iets wat daarop lijkt ook :') nu het stuur nog!
Afbeelding
fototje van vanmiddag :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 22:02

<3 lieve foto!

Madeira was sinds afgelopen maandag niet onder het zadel geweest (wel natuurlijk beweging gehad) dus ze had er nogal zin in. :P Maar over het al gemeen is ze inderdaad ook een paard dat snel stil staat/goed reageert ook op je hulpen en stem.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 22:03

Ik kom ook weer binnenvallen na 2 wekwn afwezigheid( schaam schaam :o ). Heb dan ook niet bij gelezen, vond 20! pag iets te veel. Hoop dat jullie me vergeven. Dan de rede van afwezigheid eerst maar eens verklaren. Eerst ziek geweest, griep en niet zon klein beetje ook helaas. Wat een snot, wist niet dat je zoveel kon hebben bah! Daar weer van genezen was het inmiddels kerstvakantie op mn werk, betekend druk! Als ik thuis kwam van een lange dag werk echt geen fut meer voor wat dan ook. Dus helaas ook niet voor bokt. Maar nu is alles weer rustig en heeft het normale leven weer zn plek in genomen gelukkig. Vandaag dan ook lekker gereden, gelukkig is het in het bos ook wat droger nu het een paar dagen droog is geweest. Alleen zijn ze wel aan het kappen in bos, dus verschillende paden zijn afgesloten, das wel balen. Dacht ik een goed pad te nemen, is het opeens in het midden afgesloten. Kun je dus echt weer omdraaien en hetzelfde pad weer terug, grrrr.

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 22:10

Inderdaad een lieve foto!

Siersma: nou gelukkig ben je nu weer beter! Maar je hebt het goed te pakken gehad dus.
Het normale ritme komt er nu inderdaad weer een beetje in gelukkig.
Inderdaad niet leuk dat je halverwege weer het zelfde pad terug moet rijden.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 11:15

Goeiemorgen iedereen. Wat een prachtige dag gaat het worden, het zonnetje schijnt eindelijk weer eens. Goh wat heb ik die gemist. Straks lekker rijden, ik neem het ervan zolang het kan. Iedereen veel plezier vandaag.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 11:37

Goedemorgen,

Het is inderdaad prachtig weer! Hoorde net zelfs al vogeltjes fluiten! <3
Mijn dag kan iig niet meer stuk, heb vanmorgen mn L2 debuut gehad en mooi 183 puntjes bij elkaar gereden! :D Echt, ben zo trots op mn topper! <3

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 12:04

wat goed Sita, toppertjes!
ik ga vanmiddag met Lux naar de bak om te rijden, mn moeder gaat mee, dus misschien wil ze dan ook wel foto's maken als ik het lief vraag :D

Ariana2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 12:27

Super hoor Sita! Hoe ging het vanmorgen met Winnie?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:09

Goed! Hij was zo op t oog niet erg stijf meer.. Hij heeft denk ik goed geslapen.. :))

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 14:01

Siersma, wat vervelend dat je zo ziek bent geweest! Fijn dat je weer bent opgeknapt :) drukte op het werk, kan me voorstellen dat je daarna geen fut meer hebt om iets te doen. Fijn dat je er weer bent! :D

Sita, super zeg!! Gefeliciteerd!! :D

Lisette, leuk foto's :D!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 14:36

Super Sita, en dat bij je debuut. Dat beloofd wat voor de toekomst. :)

Lisette: Fotos zijn altijd leuk :j .

Ik heb heerlijk gereden, ben 1.5 uur weggeweest. Was echt super, lekker weer en Marissa liep lekker. Wel veel gestapt tussendoor, merk echt dat dr conditie niet zo super is op dit moment. Dus we doen het rustig aan en werken er langzaam aan om dat weer te verbeteren.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 15:15

Wat goed Sita, gefeliciteerd!

En inderdaad wat een heerlijk weertje zeg! Ik heb Anne even met pessoa gelongeerd. Was al weer een tijd geleden maar ze liep er erg fijn mee. Had em lekker lang laag gezet :)
Daarna nog met 4 andere stalgenootjes een rondje door de polder gelopen van een uur met de paarden. En nu heb ik 2 blaren maar me laarzen zijn perfect ingelopen nu! :)

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 15:37

Gefeliciteerd Sita!

Siersma, fijn dat het weer beter gaat. :)

Ik heb vanochtend ook wedstrijd gereden en was 2x 1e met 193 en 184!

Nikita staat nu een aantal dagen op de nieuwe stal en tot nu toe bevalt het goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 15:48

Super Sita en Dapnhe!

Ik had vandaag mn alle eerste officiele wedstrijd met Damell hebben 183 en 2e prijs gehaald :D met 1 puntje verschil met nummer 1! Stoere haf zo tussen de paarden even keihard de kwpn-ers eraf rijden :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-01-13 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 15:56

Super Yvank en Dapnik! Wat doet iedereen het goed metn hun haffies!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 16:53

Dat is best leuk toch Yvank? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:08

Jazeker :D vindt dit zo leuk! Heb met haar moeder altijd wedstrijden gereden bij de pony's en nu met Damella zelf bij de paarde en die heb ik helemaal zelf zadelmak gemaakt, ingereden en doorgereden :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:51

Yvanka en Dapnik, super zeg meiden! Gefeliciteerd!

Ik voelde gister al dat Madeira een bommetje was... vandaag ging mijn bijrijdster rijden. Ze ging even flink rennen en een bok erachter aan := oeps. Ze heeft morgen les met Madeir, ik ga dinsdag weer even proberen te rijden :).. (hopen dat ze dan haar energie een beetje beter kan verdelen, haha). Heb woensdag zelf ook weer les..

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:55

Ik ben testraks nog heel even naar het bos geweest met vriendlief, ik wilde even wat oefenen met de nieuwe lens voor onze camera. Op een gegeven moment pakte hij hem nog even over en heeft hij deze creatie gemaakt, heel charmant maar heeft toch wel iets, haha.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 1321_n.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:56

Leuk :D wat voor lens heb je?

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:58

Haha ieder geval een zoomlens hihi :+ Ik ben niet zo thuis in de namen etc. Hij heeft vroeger veel foto's gemaakt maar doet het eigenlijk vrijwel niet meer. Dus pak ik hem zo af en toe eens mee. Maar moet nog een hoop leren! Haha.

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 18:07

Sita, Dapnik en Yvank, gefeliciteerd met de behaalde puntjes!

Paulusjuh: foto heeft idd wel wat. Vind dat altijd wel mooi zo in die sepia kleur.

En met het weer vandaag heb ik maar besloten om een wandelingetje te gaan maken met mijn pony's :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 18:16

Paulusjuh: Mooie foto, vooral in sepia. Het heeft wat idd.

Madeira: Volgens mij zijn ze nu allemaal bommetjes, komt door de veelste hoge temp. Ik merk het bij Maris ook de laatste tijd. Ze wil zo graag, maar alles is helaas toch te glad in het bos om echt gas te kunnen geven. Moet weer eens naar het strand denk ik, dan kan ik dr echt ff lekker laten gaan. Wou eigenlijk op 1 jan, toen was het en laag water en mooi weer. Helaas was Maris toen compleet gestressd door het vuurwerk dat ik het niet aan durfde.