[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:13

Super leuk joh, lekker veelzijdig dus.
Ben benieuwd naar de foto's.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:43

Marlis schreef:
Peep heeft der ongeluk jaar gehad met veel hebben. Hopelijk krijgt ze nu niks meer en zet ze een super mooi gezond veulen op de wereld.

Donna zit volgens mij in de ongelukjaren ... begon in 2005, met 3 dingen, in sept en december, toen tot 2007 rustig gebleven en daarna begon ze weer ...
Mag nu toch echt ophouden, zo hou ik niks over om nog wat leuks voor ze te kopen, alles gaan naar de dierenarts.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:51

Moet vrijdag en evt. maandag weer terug naar het ziekenhuis, me eierstokken hebben geen zin om te werken, het is erg rustig in me buik.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:03

Succes. En hoe is het nu met Donna.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:16

Ja gaat,
Vanmorgen de laatste ochtend medicatie gegeven, en gewandeld met haar.
Op de terug weg schrok ze van een fietser en rende 3 pasjes weg en liep daarna zichtbaar kreupel.
Ze liep daarvoor al kreupel, maar dat zie je niet , omdat ze haar been wel onder de massa zet, maar haar bil meer laat zakken aan die kant.

Vanmiddag staat wel weer lekker voor een paar uurtjes buiten in het verharde kampje, want ze wordt sago van de hele dag binnen staan en dat haar buurtjes wel buiten mogen spelen, dus hoop dat ik hier goed aan heb gedaan.

Vanavond de laatste avond medicatie en dan maar afwachten hoe alles zich gaat houden en gedragen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:52

Wij(horssi en ik) hopen op het beste, op een voorspoedige genezing van donna der wonden en spronggewricht.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:54

Dank je, haar wonden drogen mooi op.
Vanavond haal ik verband eraf en dan kijken hoe die er uit ziet.
dan tot het weekend laat ik het zowiezo zitten, omdat ik het weekend volop de tijd heb om haar in beweging te houden, zodat niet als nog haar been dik gaat worden. En de komende 3 weken vrij ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 13:02

aah wat een leuk fjordje heel veel plezier ermee!
Liekjje echt super mooie foto's vooral die laatste 6, geniet er nog van! Wij gaan binnenkort een keer naar Bali, mijn ouders waren er geweest omdat ze 25 jaar getrouwd waren en ze vonden het zo mooi dat ze nog een keer teruggaan met mij en m'n zus. :D

Donna gaat er vast weer helemaal bovenop komen met de goede zorgen van jou :j

Het enige wat die van mij in 7 jaar tijd gesloopt heeft is 1 halster dus volgens mij gedraagt die zich nog erg goed voor een haf :+ Hij is ook nog nooit ziek geweest ofzo en dat mag voor mij ook wel altijd zo blijven!

Ook rij ik nu bij mijn instructrise een aantal paarden bij omdat ze het gewoon veel te druk heeft (ze heeft er 9!). Nu heeft ze me verteld dat ik een paard van haar voor vast mag gaan rijden dus die komt bij mij ons thuis op stal te staan!!! Ik ben al de hele dag vrolijk <3

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 13:14

zo, mag ik ruilen met jouw haf ....

Donna heeft intotaal 5 halsters in tijd van 30 minuten gesloopt, zadel gesloopt, dekens gesloopt.
Ontsnapt uit dr box als ze de kans krijgt, altijd 3 keer dubbel check als ik naar huis ga, zodat ik zeker weet dat ze er niet uit kan komen uit dr zelf.

Zo dat is gaaf Guusje, extra paardje erbij.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 13:56

Gaaf guusje een paard erbij om te rijden. Wou dat ik ook een vast paardje had die ik kon rijden. Dikkerd(peeps) heeft geen zadel meer en is echt te gevaarlijk op het moment. Ze loopt maar naar der buik te meppen als je op der zit en werpt je er af.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:11

Door iemand uit Vlaardingen een jongen die ze eigen bedrijf heb zijn mijn zus en ik gevraagd voor zijn castings, aan de hand van onze shoot deze week. Is profesioneel ook met syling en makeup etc alleen wel 30 euro per casting...

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:19

Ik heb morgen een intake. zeg maar een shoot met feedback gesprek die je dna krijg. Voor 30 euro. Wil wel mn vriendin mee haha:P

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:13

Suus gefeliciteerd met je knapperd <3 .
Waar kan ik stemmen op Nibbit??
Peelie regen hoe kom je erbij in zeeland kan je gratis zwemmen op de wegen :D ;) ..Niks gedaan vandaag met Amor mij te slecht weer zit nu lekker op de bank met me laptopje sloffen trainingspak aan kachel aan..heerlijk..
Lisa dekens slopen haha Amor heeft er nu momenteel geen meer in 1 maand 2 dekens en in de zomer zijn vliegendeken..GRRRRRR :( :( :( :( ;) :D
Freya succes met je gezondheid, ga je nog foto's maken van het been van je paardje??(Donna als ik me niet vergis) zie ook zoveel namen voorbij komen. :o

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:30

@ lisa , valt wel mee toch met de hoeveelheid fleece dekens ( heb 3 paardjes staan)
en heb ook een paar oude omdat ik nog wel verkoop paarden heb staan die niet van mij zijn.

dekens slopen heeft farah nog nooit gedaan, fanny ook niet trouwens :+

@ guusje gaaf dat je er een paardje bij mag doen leuk hoor. wel foto's plaatsen he :P

regen ???? geen idee ben nog niet weer buiten geweest na half 1 zit op kantoor in de fabriek dus krijg er vrij wijnig van mij.
vanavond laatste les met nala voordat ze weer terug gaat naar haar baas, en hopelijk komt ze volgentjaar weer terug als ze dan niet verkocht is ( nala moch ik rijden voor verkoop omdat farah bij de hengst stond ) alleen nu heb ik me heel erg op der vergist en zie ik een klein beetje Eline in haar , eline is een merrie die ik heb in gereden en die heeft twee jaar bij ons gestaan lekkere pittige meid, voordat wij het geld bij elkaar hadden is ze haar op internet gezet en voor onze neus verkocht is :(:)
vind het toch wel heel erg raar dat ik nala zo leuk ben gaan vinden :o

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:13

paarden zijn inderdaad niet meer te verkopen de dag van vandaag :n er is gewoon té veel keuze...

jolanda: leuk dat het beter gaat met haar!!! Hoop dat Donna snel weer opknapt!!!

Ik heb een gigantische rotdag vandaag.... Mijn man belde deze ochtend dat hij in een kettingbotsing is terechtgekomen. Hij is moeten afremmen voor 2 auto's voor hem en is 5m voor hen gestopt. Er zijn nog 5 auto's in zijn achterkant gevlogen waardoor hij slechts op centimeters van de auto voor hem nog stond. De achterkant is volledig in frut van elkaar :'( Vanavond zie ik foto's van mijn auto, gaat pijn doen... Ik hoop dat hij nog te maken is!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:19

chipieke schreef:
paarden zijn inderdaad niet meer te verkopen de dag van vandaag :n er is gewoon té veel keuze...

jolanda: leuk dat het beter gaat met haar!!! Hoop dat Donna snel weer opknapt!!!

Ik heb een gigantische rotdag vandaag.... Mijn man belde deze ochtend dat hij in een kettingbotsing is terechtgekomen. Hij is moeten afremmen voor 2 auto's voor hem en is 5m voor hen gestopt. Er zijn nog 5 auto's in zijn achterkant gevlogen waardoor hij slechts op centimeters van de auto voor hem nog stond. De achterkant is volledig in frut van elkaar :'( Vanavond zie ik foto's van mijn auto, gaat pijn doen... Ik hoop dat hij nog te maken is!

Jeetje dat is schrikken.
Hoop het beste.

Ik vond donna haar wonden er gister ook netjes uitzien.

Suus dat is nog eens een veelzijdig paardje :D

[ITP] pebbels o.a By reneefotografie

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:33

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:18

Succes bij het ziekenhuis Jolanda!

Gaaf dat je een paardje erbij hebt Guusje, en wat ben ik jaloers dat die van jou zo weinig sloopt :+

www.mijnpaardistop.nl dan naar Meest gestemd, en daar staat Nibbeltje! ;)

Faratjuh dan valt het idd wel mee! :D

Chipieke wat vervelend zeg! Met je man was niks aan de hand?

Heb in jullie topics gereageerd! :)

bijna af!
Afbeelding

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:37

gaaaaf die sterre zo.
Dit wilde ik bij pebbels eerst ook doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:47

en hoe was het met je auto? :(:) had je man niks? dat is natuurlijk het belangrijkst!

Ik vind het echt super mooi die sterren! Ik heb ook gestemd precies de 250e! :P

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 07:23

gaaf die sterren zo!

Ik ga zo even je fjord bekijken suus!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 07:33

die sterren zin echt cool :D
Ik wil bij Mara een keertje een playboybunnie of een mooie letter G op haar tere billetjes scheren :+

Pfff.... vandaag weer een lange dag op school, ik heb echt geen zin...

Trouwens, ik heb Mara voor het eerst echt gelongeerd! Dat ging nooit omdat ze het begrip voorwaards stap niet begreep... En door het voorbereiden voor mennen nu wel. Dus dat gaat echt een stuk beter. Mij is opgevallen dat linksom echt prut gaat (geen balans) en rechtsop echt super (super balans :P). Ik ga haar nu dus vaker longeren aan gewoon een touwtje, en later met een bijzetje als ze haar balans heeft :)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 08:46

Bedankt voor de leuke reactie's op mijn sterrenpaard! :D

Succes op school Gail! ;) Fijn dat longeren nu ook beter gaat! :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 09:32

Nib is super gaaf, haha.
Peep wordt niet geschoren en gaat ook niet onder de dekens, ze heeft haar lekkere teddy beren vachtje.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 09:34

Goedemorgen!
Je kan goed merken dat de verkoop van paarden op dit moment moeilijk is.
Vriendin heeft gisteren twee haffies hengsten van april gekocht met papieren voor 300 per stuk.
Zondag komen ze.
Ze woont in limburg en ik in Vlaardingen dus is nogal een stukkie uit de buurt, maar ik ga zeker een keer kijke.
Heb met haar inmiddels overleden pony en peeps op 2 dezelfde stallen gestaan.

Fijn dat longeren nu beter gaat gail, veel plezier op school.

Leuk die sterren bij nib.