ik ben klantmanager jongeren in amsterdam. ik help jongeren weer naar werk en/of opleiding. wij hebben daar ook trajecten voor. erg leuk en afwisselend werk. alleen is t hier een beetje rustig omdat veel mensen op vakantie zijn.. jij nog vakantieplannen?
Stravero
Geplaatst: 13-07-09 10:57
@ Laura: Jaa dat klopt, donderdag vanaf 3 uur tot 8 uur BBQ, alle 1e klassen (niet middelbare school hoor hihi, alweer een school verder!)....Oh, haha jaa inderdaad, vakantie....!! Ik zit vanaf aankomende vrijdag t/m zondag in Helmond (http://www.zonnehof.com) en dan 24 en 25 juli ponykamp van de rijvereniging+BBQ afsluiting 29 juli jarig, eerst visite, daarna gaan bowlen met vriendinnen en daarna allemaal bij mij slapen! 30e iedereen uitzwaaien naar huis en ik mn tas pakken, 31e op vakantieeeeeee T/m 8 augustus naar Zeeland met Nebron @ bokt en haar thuisfamilie
@evelien: zo dat klinkt goed allemaal. hoelang heb je vakantie?? ik heb geen plannen.. erg he haha Mijn centjes zijn in Wester gegaan, de beste inverstering ooit! maar heb lekker de tijd voor hem in m'n vakantie en ik hoop op mooi weer zodat ik af en toe es lekker in m'n bikini in de zon kan liggen en lekker niets kan doen
Stravero
Geplaatst: 13-07-09 11:03
@ Laura: Uhm .. Tot begin september geloof ik .. Ook weleens lekker, een 'vakantie' voor jezelf!!!! Woon jij BTW vlakbij zee (foto @ je profiel)?
ja idd laura dat heb ik dus ook red ik het wel kwa tijd enzo en tuurlijk rij je niet elke dag mar heb gewoon zowiezo wel soms en druk leven natuurlijk
laulapaula
Geplaatst: 13-07-09 12:11
(het werk riep me, dus een wat latere reactie )
@evelien: ja vakantie voor jezelf is ook wel es lekker ben de meeste tijd al teveel met andere bezig, dus mezelf een beetje verwennen mag wel lekekr hoor tot september, wat een leven soms wil ik ook wel weer naar school Ik woon niet aan zee, jammer genoeg.. zijn toen met de trailer naar castricum geweest. was echt heerlijk! maar de zee durfde hij niet in, dat vond ie toch wel erg spannend! nou houdt meneer sowieso niet van vieze,natte voetjes hoor.
@evelien: ja het ene moment heb het drukker dan het andere moment, maar het is ook heel goed om te ontspannen en dat is precies wat ik daar kan. daarom heb ik er geen seconde spijt van gehad. en als er wat dwars zit kan ik lekker tegen 'm aan zeuren en dan krijg ik nog een knuffel toe hihi de schat!
en ik zet altijd mn mobiel op stil maar je hoeft idd niet elke dag te rijden. wes krijgt van mijj 1 dag vrij in de week en ik longeer 'm 1 a 2 keer per week met een slof. dit omdat hij nog wat moeite heeft met ontspannen in draf, maar dat gaat steeds beter. dan maak ik er weer 1 longeerdag van.
Hihi, maar een schoolleven is ook niet altijd leuk Oh, ik wil ook nog een keer met Stravero naar zee, maarja, hij loopt wel door plassen, maar de maas gaat hij dus ook niet in, dus de zee denk ik ook niet 1 augustus wel een strandrit, op paarden in Zeeland samen met nebron @ bokt
@evelien: wester loopt op zich wel door plassen, maar als ie er om heen kan.. om onze drinkpomp in het land stonden allemaal plassen door de regen. loopt ie er helemaal omheen (aan de zijkant vond ie nog een droog plekje) glijd veengoed ze been in de modder moest er wel om lachen, stond echt zo te kijken van: dat was niet de bedoeling aan het strand rijden is echt heerlijk. denk dat als we vaker gaan dat hij het op ten duur wel zou doen. maar het is een beetje een held op sokken gaat je paardje mee naar zeeland?
lang geleden dat ik het gereageerd! hier alles rustig! them lekker over 2 weken verhuizen! morgen de hoefsmid en verder lekkere hobbelen in het bos heerlijk!
silfie35
Geplaatst: 13-07-09 13:21
@Stravero: ik wist niet dat jij zo'n druk leven had
Ik ben vrijdag nog wezen mennen zaterdag is hij onder het zadel gereden, zondag gelongeerd, dat ging wat minder, hij lette overal op behalve op mij! Vandaag is hij onder het zadel gereden, en morgen ga ik een buitenrit maken! Donderdagochtend om 8 uur (daar gaat mijn uitslaapdag ) komt de hoefsmid en daarna ga ik met een stalgenootje naar Divoza! Vanavond werken, en daarna nog even naar stal, deken opgooien bij het paard van een stalgenoot! En vanmiddag even met moeders naar de Aldi! Is goed voor onze zoon- moederrelatie
joopiexx
Geplaatst: 13-07-09 13:37
Stravero schreef:
@ Monique: Ik bedoelde wandelen aan de hand. Als je paard aan de hand rustig is op straat, is tie dat ohz ook.
Zeg dat niet te hard Aan de hand is Wenner zo braaf, en gaat het super, en ohz keert hij om en rent weg.. Hij vindt alles eng als je op zn rug zit ipv naast hem loopt. Maar waarschijnlijk is dat een kwestie van afbouwen! Overigens denk ik dat je gelijk hebt hoor voor het merendeel van de paarden, want ik ben het ook zo gewend te doen.
Mn baan heb ik trouwens naar aanleiding van mn stage daar, dus dat is helemaal mooi hoef volgend jaar niet meer aan de werkplek te wennen, en ken het team al..
joopiexx
Geplaatst: 13-07-09 13:37
Themba; Gefeliciteerd!!
Stravero
Geplaatst: 13-07-09 14:15
@ Laura: Oh nee, wat dat betreft is mijne een gruwelijke waterrat. Maar als het te groot is, dan doet ie t niet. Nee mijne blijft thuis, we huren daar paarden.
@evelien: oh ok, dus ff een ander paardje. wel es leuk voor de afwisseling ik ga binnekort met nog 3 of 4 meiden van de boerderij een weekend weg naar de veluwe met de eigen paardjes. wordt wel leuk denk ik zo!