Wat voor werk doe je?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat voor werk doe je?
29 juli jarig, eerst visite, daarna gaan bowlen met vriendinnen en daarna allemaal bij mij slapen! 30e iedereen uitzwaaien naar huis en ik mn tas pakken, 31e op vakantieeeeeee
T/m 8 augustus naar Zeeland met Nebron @ bokt en haar thuisfamilie 
haha Mijn centjes zijn in Wester gegaan, de beste inverstering ooit! maar heb lekker de tijd voor hem in m'n vakantie en ik hoop op mooi weer zodat ik af en toe es lekker in m'n bikini in de zon kan liggen en lekker niets kan doen
)
ben de meeste tijd al teveel met andere bezig, dus mezelf een beetje verwennen mag wel
soms wil ik ook wel weer naar school 
hihi de schat!
Oh, ik wil ook nog een keer met Stravero naar zee, maarja, hij loopt wel door plassen, maar de maas gaat hij dus ook niet in, dus de zee denk ik ook niet
1 augustus wel een strandrit, op paarden in Zeeland samen met nebron @ bokt
moest er wel om lachen, stond echt zo te kijken van: dat was niet de bedoeling 

) komt de hoefsmid en daarna ga ik met een stalgenootje naar Divoza! Vanavond werken, en daarna nog even naar stal, deken opgooien bij het paard van een stalgenoot! En vanmiddag even met moeders naar de Aldi! Is goed voor onze zoon- moederrelatie
Stravero schreef:@ Monique: Ik bedoelde wandelen aan de hand. Als je paard aan de hand rustig is op straat, is tie dat ohz ook.
Aan de hand is Wenner zo braaf, en gaat het super, en ohz keert hij om en rent weg.. Hij vindt alles eng als je op zn rug zit ipv naast hem loopt. Maar waarschijnlijk is dat een kwestie van afbouwen!
ik ga binnekort met nog 3 of 4 meiden van de boerderij een weekend weg naar de veluwe met de eigen paardjes. wordt wel leuk denk ik zo!