[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Themba

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 13:54

hier was vuurwerk ook minder als vorig jaar ondanks dat er bijna geen mist was! wel mooie dingen omhoog zien gaan! al mijn vingers heb ik nog haha!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:01

Hier was er wel veel vuurwerk dit jaar, maar bijna alleen maar siervuurwerk! Normaal heb je hier alleen maar knallen bijna, en nu echt bijna alleen maar sier, erg mooi dus!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:44

Jeetje wat is het hier rustig zeg.. Gaaaap

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:45

bij ons was het vuurwerk ook minder was moo ibij vrienden en zo was een uur of 5 thuis dus dat valt mee Tong uitsteken
xx

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:46

Lag al rond half 2/2 uur erin. Had echt buikpijn Verdrietig Maar ja. Gaat wel weer. Tong uitsteken Het is hier zeker rustig.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:11

beetje laat misschien??? Maargoed... gelukkig nieuw jaar!!!

hier erg veel siervuuwerk. En er zijn altijd 2 huizen die 'cuncureren' met elkaar, wie het mooiste siervuurwerk hebben. Die we hebben een paar helemooie shows gezien... Haha!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:12

Peelie schreef:
beetje laat misschien??? Maargoed... gelukkig nieuw jaar!!!

hier erg veel siervuuwerk. En er zijn altijd 2 huizen die 'cuncureren' met elkaar, wie het mooiste siervuurwerk hebben. Die we hebben een paar helemooie shows gezien... Haha!

Bedoel je dat tegen mij? Lachen
Half 2/2 uur is voor mij niet zo laat op oud en nieuw..

Maar wel stoer dat die twee huizen 'strijden' om het mooiste vuurwerk Haha! hebben jullie tenminste kunnen genieten van de shows Haha!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:17

nee ik bedoel dat ik een beetje laat kom met gelukkig nieuw jaar Tong uitsteken

Ik lag er ook al om 2 uur in hoor Tong uitsteken

Ik ben dinsdag naar amsterdam geweest en ik heb daar een navelpiersing laten zetten???

Foto???

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:47

het wil nog steeds niet lukken eerst had ik het wel altijd
ken iemand me helpen??????

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:09

wat wil niet lukken??

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:11

Peelie schreef:
wat wil niet lukken??

dat ik een e-mail steeds krijg...

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:13

@naomimak, ik heb dat ook, dat ik geen mails krijg. Ik abonneer mij dan altijd op een topic en dan krijg ik wel een mail.

Ik heb een wintec 500vzh op het oog, ga het zondag halen, nu maar hopen dat het op m'n Zyta past Haha! Anders kan ik het terug verkopen maar dan ga ik voor de wintec wide Huilen van het lachen

@Madeira_ heb jij al een geschikt zadel gevonden?

edit: weet iemand waar je de witte bomen van wintec los kunt kopen?

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:20

oke ik heb dat nu maar weer gedaan ik zal het zien
bedankt dat jullie nog wel reagere

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:22

bij www.divoza.nl kan je wintec bomen kopen... (ik dacht ook los)

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:22

jessssss het is weer geluktt

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:33

chipieke schreef:
@naomimak, ik heb dat ook, dat ik geen mails krijg. Ik abonneer mij dan altijd op een topic en dan krijg ik wel een mail.

Ik heb een wintec 500vzh op het oog, ga het zondag halen, nu maar hopen dat het op m'n Zyta past Haha! Anders kan ik het terug verkopen maar dan ga ik voor de wintec wide Huilen van het lachen

@Madeira_ heb jij al een geschikt zadel gevonden?

edit: weet iemand waar je de witte bomen van wintec los kunt kopen?

Bijna elke paardenspeciaalzaak heeft ze. Ze kosten ongeveer 19,95 per stuk. Soms moeten ze de witte bestellen. Divoza heeft ze, daar komt mijn witte boom ook vandaan.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:35

Ben een belg hé Clown weet niet echt wat de betrouwbare online shops zijn in nederland enzo. Bij Divoza, hoeveel verzendkosten komen erbij? En hoe kun je nagaan of ze die moeten bestellen of niet?

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:39

Ik weet niet wat de verzendkosten zijn bij divoza, maar de meeste paardenwinkels hebben wel wintecbomen te koop. Maar ik zou eerst wel even nagaan of de witte niet nog te smal is, en of je dus niet eigenlijk de wintec wide nodig hebt! Ankie had ook echt een paarse boom nodig, de witte was gewoon te smal.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:43

@Hinke: volgens meerdere bokkers kunnen de bomen van de wintec wide ook in de wintec 500vzh. Dus als de witte niet past kan ik hem nog steeds verkopen en de bredere kopen. Als die andere bomen toch niet blijken te passen verkoop ik de 500 gewoon weer en koop ik de wide.

Ik kan die 500 voor een leuk prijsje kopen dus ik zal er wel snel vanaf raken ook nadien Knipoog

edit: wow jouw haf is echt wel breed Haha!

ik heb bij zyta een zadel gebruikt met boommaat 36 en dat was echt te breed!! dus ik gok wel dat ze een 34 nodig heeft. Bij die 36 ging het zadel echt continu schuiven en doen, zadel kwam van een extreem brede tinker.

Op wat moet ik eigelijk letten bij aankoop van een zadel? En hoe weet je of hij ongeveer past?

@Vie: jij soms ervaring met zadelpassen Haha!

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 19:12

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!....ik ben een beetje lui, heb ook ff geen zin om weer alles terug te lezen om reacties te plaatsen..sorry...heb vannacht echt een super boring nieuwjaar gehad zo erg heb ik t nog nooit meegemaakt, zat eigenlijk gewoon thuis met me hubbie en mijn zoontje van 1,5..hij lag in iedergeval lkr te slapen..net zoals ik zowat deed haha..
Khoop dat jullie oud en nieuw btr is bevallen!!

@chipieke zadels passen is echt een ramp vind ik, vandaar dat ik nu maar besloten heb met mijn nieuwe paardje boomloos te gaan rijden, heb sinds deze week mijn ghost zadel binnen en tot nu toe bevalt t erg goed, zonder zadel is Beer overgens ook goed te rijden, maar voel me met een zadeltje net iets stabieler..
Ik zou als je het moeilijk vind gewoon een zadelpasser laten komen die hebben toch wel iets meer inzicht in dat soort dingen volgens mij..

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 19:13

Chipieke als jij er dan achter komt waar je die wintec wide bomen kan kopen, wil je mij dan een pbtje sturen? Ik ben namelijk op zoek naar de breedste wintec wide boom, maar kan ze nergens vinden Boos!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 19:58

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Hier was het echt heel druk met vuurwerk.
Jammer genoeg niet alleen sier, maar ook illegaal dus een hoop kabaal. Nouja in ieder geval erg gezellig, en daarna nog uitgeweest. Lag er uiteindelijk om kwart voor 7 in, en werd niet bepaald fit wakker. Achja t nieuwe jaar is goed ingeluid!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:05

@marjonrebel: helaas zijn er in deze geburen maar héééél weinig zadelmakers die bereid zijn om het zadel te komen nakijken zonder dat ze er immense bedragen voor vragen. Indien het echt niet anders kan zal ik het natuurlijk ook zo doen, ik wil mijn paard nog wat sparen he Knipoog

@muppetmayo: welke kleur is die breedste boom?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:08

@Chipieke, jaaa ik heb al een hele tijd een goede zadel Lachen een 19 '' van JC. Lachen VZH, Zwart Tong uitsteken

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:09

ik wou ook eerst een JC kopen, maar uiteindelijk ben ik toch beginnen zwichten voor een wintec, door de verwisselbare bomen, zyta durft nogal veranderen van omvang, bespiering etc.

Past die 19inch op de rug van Deertje? Heb al schrik dat een 18inch niet op Zyta der rug gaat passen Haha!

Toevallig geen fotootje van Deertje met zadeltje? Haha!