Naomi_Haffie schreef:sorry maar m'n vinger schoot uiihuit !
vieeet, zou jij willen helpen zoeken naar peesbeschermers die passen bij mij dekje ? die roze met nog z'n kleur en 74
www.vitalhorse.nl
www.libella.nl
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vieeet, zou jij willen helpen zoeken naar peesbeschermers die passen bij mij dekje ? die roze met nog z'n kleur en 74
Naomi_Haffie schreef:want ik wil geen HH peesjes, nu mijn topic reacties gezien
HAFxGEK schreef:Ja hoor Yvank, doe ik wel..
Roma_4ever schreef:Wie wil zaterdag 26 januarie (als we nog geen nieuw topic hebben) de kwoots en wjd van die dag voor me doen ?ben dan nl naar de keuring
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:Wie wil zaterdag 26 januarie (als we nog geen nieuw topic hebben) de kwoots en wjd van die dag voor me doen ?ben dan nl naar de keuring
Dan is het topic al vol
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:Wie wil zaterdag 26 januarie (als we nog geen nieuw topic hebben) de kwoots en wjd van die dag voor me doen ?ben dan nl naar de keuring
Dan is het topic al vol
Roma_4ever schreef:nou zo als het tempo momenteel gaat![]()
maar als ie dan nog niet vol is he
lotteluvah schreef:Ik ga slapen
Voel me niet zo heel geweldig.
Daag
lotteluvah schreef:Ik ga slapen
Voel me niet zo heel geweldig.
Daag
Jotee schreef:Ik heb vrijdag voor een paar euries prima, mooie en goeie hoofdstellen gezien bij de Divoza.
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:nou zo als het tempo momenteel gaat![]()
maar als ie dan nog niet vol is he
In dit tempo is het topic dan al vol ja
Maar.. Gitta wil het wel overnemen
Ik ben dan met een paar van het topic naar de western Experience in Den Bosch
HAFxGEK schreef:Ik moet echt een nieuw hoofdstel, mijne is nu echt kapot. maar hij mag niet te duur zijn, zoveel geld heb ik niet
Roma_4ever schreef:HAFxGEK schreef:Ik moet echt een nieuw hoofdstel, mijne is nu echt kapot. maar hij mag niet te duur zijn, zoveel geld heb ik niet
ik heb dr ook nog 1
HAFxGEK schreef:Ik moet echt een nieuw hoofdstel, mijne is nu echt kapot. maar hij mag niet te duur zijn, zoveel geld heb ik niet
Babsie_Flash schreef:EMMA!!! Welke peesjes verkoop je dan??
HAFxGEK schreef:Jotee schreef:Ik heb vrijdag voor een paar euries prima, mooie en goeie hoofdstellen gezien bij de Divoza.
welke?