Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faringo

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:07

Balen joh dat je het weer zo in je rug hebt Sita en je daardoor niet kan vrijwilligen. Hopen dat het snel weer een beetje beter wordt.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:08

Toch maar eens tegen Hotze zeggen dat standje hopeloos voorlopig uit het programma geschrapt moet worden. _O-

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:53

Wat goed nieuws van Damella, toppie!
En Sita, wat k-t van je rug. Ik weet hoe het gaat... Haha. De ee keer kan je er vol tegenaan en de andere keer kan je bijna niks...

Ik heb mijn huis weer een grote opruim en schoonmaakbeurt gegeven. Zo lekker satetje maken en even naar Divoza toe! Daarna naar stal, even met Anne rijden. Morgen les :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 15:07

Mando schreef:
Toch maar eens tegen Hotze zeggen dat standje hopeloos voorlopig uit het programma geschrapt moet worden. _O-

Hahahah.. Hotze wil tegenwoordig iets teveel 50-tinten.. ~~}>

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 15:09

_O-

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:40

Ohoh wat zijn die meiden van 13 toch een boefjes. Verzorgstertje belde of ze met Storm mocht springen. Nou vooruit dan maar maar niet te hoog en netjes de peesjes om, tussendoor ook even stappen enz. Belt ze me net op. Het springen ging super, hij kan veel hoger als 60cm hoor. Heb bijna een meter met hem gesprongen. Helemaal enthousiast was ze. Die meiden hebben ook totaal geen angst en Storm vindt het blijkbaar erg leuk anders had ie het echt niet gedaan. Nu is ze nog even met 2 andere meiden een rondje buiten uitstappen. Storm kan waarschijnlijk toch geen pap meer zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 18:00

Balen van je rug sita :(:) .

Haha ach als het dan maar goed ging met Storm :P

Ik heb de springlessen ook al geregeld we gaan maar gelijk aan de slag :))

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 20:05

Ja hoor Storm kan het wel. Los springt ie het ook makkie. Het is meer dat ik het zelf niet durf dan dat hij het niet kan haha.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 10:37

Paulusjuh schreef:
Readings... Tja ik heb er ook mijn vraagtekens bij. Weet ook nooit zo goed wat waar is..

Ik hjeb ooit meegedaan aan een reading door Gina Biemans (?) als ik het goed zeg. Zij vertelde mij dat mijn paard aan druppels moest, zodat ie rustiger zou worden.... Zo gezegd zo gedaan, op aanraden van staleigenaar na 1,5 maandje mee gestopt. Omdat mn paard alleen maar begon uit te breken van de wei, staleigenaren vond ze haar dan sochtends bij de bak..... En dan heb ik nog geluk dat ze richting stal loopt, want ze kan ook andere kant op, en dan heb je de weg. En sindsdien ik gestopt ben met de druppels is er helemaal niks meer aan de hand !! :D :D ... Ik geloof er niet meer zo in, maar wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen daar zo over moet denken :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 11:57

Yvanka, super nieuws!! Wat fijn! :D

Storm lekker gesprongen, heerlijk als iemand anders dat voor je kan doen :)!

xx_Lyzet schreef:
Paulusjuh schreef:
Readings... Tja ik heb er ook mijn vraagtekens bij. Weet ook nooit zo goed wat waar is..

Ik hjeb ooit meegedaan aan een reading door Gina Biemans (?) als ik het goed zeg. Zij vertelde mij dat mijn paard aan druppels moest, zodat ie rustiger zou worden.... Zo gezegd zo gedaan, op aanraden van staleigenaar na 1,5 maandje mee gestopt. Omdat mn paard alleen maar begon uit te breken van de wei, staleigenaren vond ze haar dan sochtends bij de bak..... En dan heb ik nog geluk dat ze richting stal loopt, want ze kan ook andere kant op, en dan heb je de weg. En sindsdien ik gestopt ben met de druppels is er helemaal niks meer aan de hand !! :D :D ... Ik geloof er niet meer zo in, maar wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen daar zo over moet denken :)

Oeps... :=

Ariana2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 13:27

Vandaag voor het eerst les gereden met Wynando! Hij was echt super braaf, en super leergierig!
Ik heb zelf ook een hele boel geleerd! Over 2 weken gaan we weer lessen.
Pony was helemaal nat van het zweet, en stond op stal meteen te slapen! Hihi :o

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:22

Mooi, klinkt goed!

Ik heb ook weer gelest vanochtend. Zaten mooie stukken tussen maar ze was best moeilijk. Ze is echt onwijs scheef en hè het idee dat ze niet veel beter wordt op het moment. Betreffende mijn zadelmaker instructeur het volledig met me eens dat ik veel te ver naar achter ga zitten ( wordt gezeten door het zadel ) dat hij kantelt en net niet lekker ligt bij de schouder.

Ik kijk dus uit naar de 31e!

Zit ook te denken om te vragen of ze wat andere zadels mee wil nemen, gewoon om eens te proberen...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:22

Super Kari-Janne! :D Toppers! Winnie (ja sorry, kan t niet helpen :o ) staat nu inmiddels weer heerlijk te slapen op stal.. :Z

Fijn dat jou les ook wel aardig ging Paulien!

Ik heb vanmorgen ook gelest, haha.. Op Nadia, op de manege nog eventjes.
Ging echt heel goed! :j
Nu is ze weer lekker mee naar huis, dus heb nu al mn blondjes weer lekker bij elkaar.. Helaas van korte duur, want maandag verlaat Willy de thuisbasis voor 2 maanden..

Ariana2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:30

Hihihi Winnie zal wel erg moe zijn:p
Mooi dat nadia weer terug is! We gaan Willy wel missen hoor! Hij was aan het krijsen vanmorgen toen ik aan kwam :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:34

Zadelmaker is zeker goed idee dan :)

Fijn dat het zo goed ging Sita!

Ik heb ook heerlijk gereden even getraind op de manege vandaag :D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:15

Zo ik ga even mijn les terugkijken. Papa heeft em gefilmd :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:26

Ariana2007 schreef:
Hihihi Winnie zal wel erg moe zijn:p
Mooi dat nadia weer terug is! We gaan Willy wel missen hoor! Hij was aan het krijsen vanmorgen toen ik aan kwam :p

Winnie is idd erg moe. En stijf!
Toen ie vanmiddag nog ff t land in mocht kwam ie bijna niet vooruit. Hij zal morgen wel goed spierpijn hebben!

Zo, ik heb alles klaar! Nu als een speer douchen, omkleden, boterham naar binnen proppen (daaaag macaronischotel die ik op de planning had) en op naar drachten.

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:45

ik kreeg vandaag 2 penny's over de vloer, de dochter van een ex collega van 7 jaar geleden is helemaal paardenfan, en haar vriendinnetje hebben Lux gepoetst, en de staart gewassen,
brave paard bleef netjes stil staan, is zo ongeveer nooit door iemand anders geborsteld dan door mij!
penny's waren helemaal happy, want ze mochten ook dr manen borstelen :+ :D haha

Sita, leuk dat Nadia weer terug is!
paulusjuh, zadelmaker is dan zeker niet verkeerd idd, en fijn is dat he, als je les gefilmd is, dan kun je terug zien of dat hoe jij het voelt ook er zo uitziet zoals je denkt dat het er uitziet :)

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:46

Lisette1987: Leuk zo'n reading en dat je er heel veel dingen in herkent. Ik weet nooit zo goed wat ik daar van moet denken..
En alleen maar fijn toch dat Lux zo'n mak paardje is, maar geen slome donder.

Yvank: Super dat de uitslag van de kliniek zo goed was!

Sita_ schreef:
Man o man.. Wat heb ik t weer in mn rug..
Zou vandaag gaan vrijwilligen op t ICNN, maar heb afgebeld.. -O-

Fijn he zo'n rug.. :n Sterkte ermee!

Paulusjuh: Nog wat gekocht bij de Divoza?

Sita_ schreef:
Mando schreef:

Hahahah.. Hotze wil tegenwoordig iets teveel 50-tinten.. ~~}>

_O-

Faringo: wow, even 1 meter springen! Zou ik niet eens durven haha.

xx_Lyzet: Dat is apart dat je paard van die druppels zo "gek" ging doen. Gelukkig was het na die tijd weer over.

Ariana: Fijn dat je eerste les zo goed ging!

Paulusjuh schreef:
Mooi, klinkt goed!

Ik heb ook weer gelest vanochtend. Zaten mooie stukken tussen maar ze was best moeilijk. Ze is echt onwijs scheef en hè het idee dat ze niet veel beter wordt op het moment. Betreffende mijn zadelmaker instructeur het volledig met me eens dat ik veel te ver naar achter ga zitten ( wordt gezeten door het zadel ) dat hij kantelt en net niet lekker ligt bij de schouder.

Ik kijk dus uit naar de 31e!

Zit ook te denken om te vragen of ze wat andere zadels mee wil nemen, gewoon om eens te proberen...

31e komt een zadelpasser? Eens kijken wat die zegt inderdaad.

Sita: waar gaat Willy heen?

Paulusjuh: Dat is altijd leerzaam, jezelf zien rijden haha

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:47

Lisette1987 schreef:
ik kreeg vandaag 2 penny's over de vloer, de dochter van een ex collega van 7 jaar geleden is helemaal paardenfan, en haar vriendinnetje hebben Lux gepoetst, en de staart gewassen,
brave paard bleef netjes stil staan, is zo ongeveer nooit door iemand anders geborsteld dan door mij!
penny's waren helemaal happy, want ze mochten ook dr manen borstelen :+ :D haha

Haha leuk is dat he! Toen die van mij in training stond vroegen ook 2 meisjes of ze het sprookjes paard met de lange manen mochten borstelen. :=

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:53

haha ja, echt he, Lux dr deken ging af, stonden ze daar, ohhhh wat een mooie!! zulke hebben we niet op de manege! :D
ik herken dat wel van mezelf, ik was al happy als ik een paard van iemand mocht aaien :') :P

maar het scheelt dat ze op een manege rijden, en dus al een beetje weten hoe ze met een paard om moeten gaan, dus rustig zijn enzo,
zo kan Lux er al een beetje aan wennen voor als ze straks als therapeutisch paard mag werken :)

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 18:00

Nou als ik dat zo lees moet dat helemaal goed komen met Lux als therapeutisch paard!
Maar scheelt inderdaat dat ze wel wat bekend zijn met paarden ja.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 18:14

Leerzaam is het zeker! En over mijn zadel... Tja de zadelmaker is niet zo heel lang geleden geweest maargoed, ik zal er maar niet teveel over zeggen... Haha ;-) er komt ieder geval een andere.

Ik heb bij divoza nieuwe outdoorlaarzen gehaald. De laarzen die ik had daar had ik iedere dag natte voeten in. En deze zijn waterdicht en zitten super lekker. Zijn ook mooi gevormd in de zool, heb ik wel nodig met mij platvoeten :+

Kijk! http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... laars.html

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 18:33

leuke laarzen! ik heb laatst outdoorlaarzen van Ariat gehaald, die zijn ook erg fijn, met goed voetbed.. had afgelopen februari van een engels merk gehaald, maar die waren nu al versleten, en helemaal scheef afgesleten, ik liep niet meer op de zool maar op t leer....

ja, ik denk dat het idd met Lux wel goed gaat komen, maargoed, ze is pas 3, mag eerst een veulen krijgen straks en volwassen worden voordat ik dr echt in ga zetten hoor!
maar af en toe eens door een ander laten poetsen vast is alleen maar goed, dat is nog niet "echt werken", en we maken de meisjes blij :P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 21:31

Wat leuk om te lezen dat Lux zo braaf was :D

Paulien, verstandig inderdaad om even een zadelmaker erbij te halen :) hopelijk helpt het!

Altijd leerzaam inderdaad, jezelf terug zien op film :)

Nou Madeir liep ook weer goed gelukkig :D zat geen rem op maar goed, toch nog even half uurtje veel gestapt en wat gedraafd :)