Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Paulusjuh schreef:Readings... Tja ik heb er ook mijn vraagtekens bij. Weet ook nooit zo goed wat waar is..
... Ik geloof er niet meer zo in, maar wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen daar zo over moet denken

! xx_Lyzet schreef:Paulusjuh schreef:Readings... Tja ik heb er ook mijn vraagtekens bij. Weet ook nooit zo goed wat waar is..
Ik hjeb ooit meegedaan aan een reading door Gina Biemans (?) als ik het goed zeg. Zij vertelde mij dat mijn paard aan druppels moest, zodat ie rustiger zou worden.... Zo gezegd zo gedaan, op aanraden van staleigenaar na 1,5 maandje mee gestopt. Omdat mn paard alleen maar begon uit te breken van de wei, staleigenaren vond ze haar dan sochtends bij de bak..... En dan heb ik nog geluk dat ze richting stal loopt, want ze kan ook andere kant op, en dan heb je de weg. En sindsdien ik gestopt ben met de druppels is er helemaal niks meer aan de hand !!![]()
... Ik geloof er niet meer zo in, maar wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen daar zo over moet denken
Toppers! Winnie (ja sorry, kan t niet helpen
) staat nu inmiddels weer heerlijk te slapen op stal.. 

Ariana2007 schreef:Hihihi Winnie zal wel erg moe zijn:p
Mooi dat nadia weer terug is! We gaan Willy wel missen hoor! Hij was aan het krijsen vanmorgen toen ik aan kwam :p
haha
Sita_ schreef:Man o man.. Wat heb ik t weer in mn rug..
Zou vandaag gaan vrijwilligen op t ICNN, maar heb afgebeld..
Sterkte ermee!Sita_ schreef:Mando schreef:Toch maar eens tegen Hotze zeggen dat standje hopeloos voorlopig uit het programma geschrapt moet worden.
Hahahah.. Hotze wil tegenwoordig iets teveel 50-tinten..
Paulusjuh schreef:Mooi, klinkt goed!
Ik heb ook weer gelest vanochtend. Zaten mooie stukken tussen maar ze was best moeilijk. Ze is echt onwijs scheef en hè het idee dat ze niet veel beter wordt op het moment. Betreffende mijn zadelmaker instructeur het volledig met me eens dat ik veel te ver naar achter ga zitten ( wordt gezeten door het zadel ) dat hij kantelt en net niet lekker ligt bij de schouder.
Ik kijk dus uit naar de 31e!
Zit ook te denken om te vragen of ze wat andere zadels mee wil nemen, gewoon om eens te proberen...
Lisette1987 schreef:ik kreeg vandaag 2 penny's over de vloer, de dochter van een ex collega van 7 jaar geleden is helemaal paardenfan, en haar vriendinnetje hebben Lux gepoetst, en de staart gewassen,
brave paard bleef netjes stil staan, is zo ongeveer nooit door iemand anders geborsteld dan door mij!
penny's waren helemaal happy, want ze mochten ook dr manen borstelen![]()
haha

er komt ieder geval een andere.
hopelijk helpt het!
zat geen rem op maar goed, toch nog even half uurtje veel gestapt en wat gedraafd