Goeiemorgen.. brr zo tentamen en ik weet eigenlijk al dat ik m niet haal maarja ik gun die man ook wat te lachen tijdens het nakijken dus ga ik m toch maar maken ..
Dankje allemaal voor jullie leuke reacties op de foto's van Wiebo.
Nou, iets meer over mijn haflingertje Hij heet Wiebo (heel schattig vind ik), is een ruintje en 6 jaar oud (een oranje pony wordt namelijk 7 op 30 april). Verder is 1,40 heeft ie een lekker dikke knuffelnek en is het een klein zwijntje (kan zijn stal namelijk onmogelijk schoon houden). Ik heb hem pas vanaf 3 januari, hebben hem door de sneeuw zelfs met de traktor op moeten halen (zo dichtbij komt hij dus vandaan). Dus als de sneeuw weg is ga ik een zadel kopen en ben ik eens benieuwd hoe lief die voor me is onder het zadel. Hij zal vast gaan uitproberen want het is een deugnietje maar ik lach me dood om hem. En oja hij is ook een klein vreetzakje.. alles wat los en vast zit. Zo dat was alvast een beetje info over mijn hafje Wiebo.
Ik ga vanaf nu de berichtjes meelezen en proberen alles te volgen.
Goeiendag (: Alles weer helemaal bijgelezen! Leuke Haf Annabelle!
Ooh ik ben volgens mij ziek aan het worden, ben de hele week al moe en verkouden, maar toen ik terug kwam van Nib was ik helemaal niet lekker.. Morgen maar dagje thuis blijven, heb toch verder niks op school. Nib was weer lekker vrolijk vandaag, hij had al sinds zaterdag alleen buiten gelopen, en hij vond het leuk dat hij weer wat mocht doen! Vooral geprobeerd de rust erin te houden door in passage-tempo te rijden, en van daaruit weer uitbreiden naar reet eronder en heffen die benen! Maarja vandaag zat het er niet in, had net genoeg kracht om op hem te komen..
Moyra, soms wel kleine beetjes, maar niet echt dat het gelijk iedereen opvalt.. Tenminste heb ik nog nooit gezien! Soms worden ze wel eens wat breder ofzo..
jSophiaF
Geplaatst: 13-01-10 19:54
moyra schreef:
leuke haf annabelle.
Ik had trouwens een vraagje Is het bij iemand van jullie wel eens opgevallen dat een bles ook kan veranderen in vorm ???
of van kolletje naar lichte bles, hahahaha
Het is me nog niet opgevallen, maar de chipper en schetser zei dat de bles van Wahida nog kon veranderen, die is nu onregelmatig, maar wordt al wat rechter,
Dankje Dieuwke (: Nog leuk geschaatsd? Hier is het ijs bagger, overal gaten en scheuren..
Vandaag trouwens ook een nieuwe Shet op stal. Voor paar tientjes gekocht. Arme ding is compleet mensschuw, maar daar brengen we gauw verandering in! We gaan hem op stal gewoon inrijden (grote Shet (wrs kruising) van 1.15/1.20 en aan dingen laten wennen. En dan verkopen aan een blijven thuis Hij, is een hengst, staat bij ons andere hengst, Chipito met die kleurtjes! Chip stond al tijdje alleen, en we waren al tijdje opzoek naar een maatje. Was even gillen en piepen maar nu staan ze vredig samen in de stal! Zijn stallen van 8m bij 3. Hebben ze lekker de ruimte!