Voor jou ook!Ik heb geen zin in vanavond... Kerst heb ik overleefd, maar de dagen die komen worden zwaar vrees ik...
Maayke wat l*llig!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voor jou ook!

MaaykeKramer schreef:Ja, vorig jaar op 2 januari...voor mij is oud en nieuw ook zwaar Vie.. zie ook dat jij je vader kwijt bent geraakt! ik ook al dan wel 9 jaar geleden maar zulke dagen sla ik liever over! bahh
Maakt deze dagen extra zwaar... Zeker ook omdat ik vorig jaar nog heel boos was op een oom en tante omdat ze laat waren op 1 januari. Ik ben nl. heel erg van het 'familie bij elkaar houden'. En dan blijkt dat het de laatste keer was dat je met z'n allen samen zat... 

MaaykeKramer schreef:voor mij is oud en nieuw ook zwaar Vie.. zie ook dat jij je vader kwijt bent geraakt! ik ook al dan wel 9 jaar geleden maar zulke dagen sla ik liever over! bahh
Update: tas van vriendin is teruggevonden in een dorp verder op! enige was eruit was was 2 euro en der pinpas die al geblokkeerd was!
mijnes is in middels ook al een grizley beertje haha

Loop al 5 dagen met hoofdpijn rond en weet niet waar het van komt... Ik wil eindelijk eens iets met mijn paarden gaan doen maar met dat rotweer gaat het dus niet he.
)