Ga even kijken of ik hetzelfde hoofdstel ga halen of een ander met deze frontriem. Mocht ik m niet gebruiken mag je m wel overnemen
Anoniem
Geplaatst: 12-07-09 19:20
Chip, Ik heb dat hoofdstel toen gekocht voor 40,- Hij is nu 35,- dacht ik ... Ik heb hem gekocht in Putten =) Maar ze kan hem ook opsturen ik zoek de link even op voor je
Sorry mensen ik moet nog even deze foto laten zien ik beloof het is de laaste =)
@muppetmayo: let me know @macholoverr: ooo dat is geen geld
Anoniem
Geplaatst: 12-07-09 19:39
Chip, Je moet even op MP (MarktPlaats) daar heb ik hem ook vandaan allen dan nieuw..
Kun je dit volgens ?
www.marktplaats.nl >> Dieren & toebehoren >> Hoofdstellen & tuigage (dacht ik iets met hoofdsetllen..) Dan dan roze intyper bij zoeken =) Dr staat er in maat Full op maar wel regeseveert... Hoop dat het gaat lukken! of hebbie maar Cob nodig?
Ik heb ook een hoofdstel met brede aansnoerneusriem Ik vind dat echt heel mooi. Hij is er ook in het wit onderlegd. De Pagony Special dacht ik dat het is, 40 eurie. Superding!
Alcantara weet iemand waar ik foto kan vinden van deze hengst en waar ie staat
ik heb een alcantara hyves aan gemaakt. en op de het www.hethaflingerforum.nl staat bij hengsten foto's van hem. en met google kun je ook wel wat vinden.
Laatst bijgewerkt door plientjedres op 12-07-09 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
plientjedres
Geplaatst: 12-07-09 22:05
monique22 schreef:
wie van hier gaat er ook bij de haflinger keuring kijken 18 juli puur als toeschouwer;)
in hoofddorp? dat ligt hier bijna om de hoek. maar moet tot 2 uur werken anders had ik wel mee willen doen.
@monique: je bent er dus nog niet uit of je hem wilt kopen of niet? ga je binnekort nog een keer kijken of ben je ook nog voor andere paardjes aan het kijken?t blijft natuurlijk een grote beslissing!
@ Naomi: Gefeliciteerd met je winstpunt en je eerste plaats!!!!
@ Macholover: Tjongejonge, wat rooooozzzeeeeee Ziet er leuk uit hoor!
@ monique22: Ik helaas niet, zit dan in Helmond bij aaaaaaaaaallemaal haflingers (www.zonnehof.com) en lieve meiden
Pfff zo naar school, om kwart over 1 hebben mijn ouders en ik een gesprek op school, maarja haha. Ik ben toch al over, dus wat moeten ze daar zeggen? Daarna ga ik denk ik meteen met mijn ouders mee terug naar huis en paardlief verzorgen
wat lekker dat je over bent. gefeliciteerd! zou ik me over dat gesprek niet zo druk maken
ik moet eerst de hele dag werken voordat ik naar m'n kerel toe kan ga 'm vandaag lekker ff longeren, morgen rijden en dan woensdag les! Heb vanaf volgende week ff 2 weken vrij, das wel lekker!
ArlandoO
Geplaatst: 13-07-09 07:52
Goedemorgen allemaal Het is hier nu al heerlijk weer, dus ik hoop dat dat zo gaat blijven...want ik ben lekker vrij vandaag! Zometeen even wat mensen van stal op trommelen, en ik denk lekker even naar buiten
@ Laura: Nee, om dat gesprek maak ik me niet druk, zal vast wel zoiets uitkomen zoals "Je zit veel naar paarden te kijken"
Arlando: Ooooh lekker dagje vrij Lot's of fun today!
joopiexx
Geplaatst: 13-07-09 08:01
Ook ik moet vandaag gewoon werken tot 6 uur, en daarna snel omkleden en naar stal. 3 weken werken en dan heb k de kermisweek hier vrij Dat is echt wel beter.
In september begin ik gelijk aan mn nieuwe baan, maar ik had tijdens het afstuderen niet verwacht zo snel een baan te vinden, anders had ik lekker de hele zomer vrij genomen.. Maarja nu heb ik straks wel lekker centjes en kan ik leuke dingen voor Wenner kopen!
wat lekker dat je meteen een baan hebt gevonden! is tochaltijd afwachten, helemaal in deze tijd. hopelijk blijft het weer zo vandaag en hebben we vanavond mooi weer op stal!
ArlandoO
Geplaatst: 13-07-09 08:31
Dit is zeker heel fijn dat je zo snel een baan hebt gevonden! Ik zoek nog steeds naar een BBL-werkplek bij een KDO...
Hihi ik ben mooi onder mijn ochtend krant vandaan gekomen xD Ik heb/had pfeiferr en was dus erg moe =d Me broer is het nu ook gaan lopen =) Dus das wel relex.. So snel een baan? Beters! Ik hoop dat je dat erg leuk vind om te doen =D
laulapaula
Geplaatst: 13-07-09 08:52
@Arlandao: in amsterdam zijn er wel aardig wat leerplekken in de KDO.. neem aan dat je een plek moet hebben voor september?
@macholoverr: lekker dat je je krantenwijk niet hoeft te lopen, maar pfeiffer is wel ff minder.. moet trouwens wel zeggen dat dat hoofdstel van je wel erg roze is hihi