Hier fotootjes van vanmidag: [ITP] Het dolle duo in de winterzon. .
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb de paardjes lekker wat warme slobber gegeven.
Altijd welkom
Freya schreef:Een hele goede morgen. Ik vind het nog steeds niks buiten, die kou. Geef mij maar de zomer ...
Vie schreef:Nee. Boek is echt heel duidelijk en er staan oefeningen in, goed uitgelegd en met foto's. Staat bv. vanalles in over de mens als leider, oefeningen om uw paard aandachtig te maken, schriktrainingsoefeningetjes enzo... Heb er al veel aan gehad.
Ga je vandaag nog naar de paarden of morgen ofzo?
Vie schreef:
Mijn vader zou haar wel binnen kunnen halen snachts maar hij heeft het al druk genoeg met zijn eigen paarden. Denken jullie dat haflingers daar tegen kunnen? Ankie heeft niet zo'n dikke vacht voor een haflinger..
).
Het is alleen wel balen dat k niet kan rijden ivm bevroren bak.. Maar kleine stukjes wandelen gaat gelukkig nog wel
wat een kl**tzak zeg.. Lekker zo aan het het ende van het jaar
joopiexx schreef:Mloezie; welkom
Hinke; de haf naast mij heeft ook een veel dunnere vacht dan boy normaal heeft. En die heeft het niet koud.
Het is wel koud buiten, maar het zonnetje warmt wel lekker.
Ik denk dat je beter dit weer kan hebben dan stromende regen en een flinke wind.
Ik heb net geschaatst. Ik vond het wel btje eng haha.. Dus na een uurtje was ik er wel weer vanaf. De sloten kraken nog best hard en ik ben geen held.