Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Monica_86 schreef:ff drinke halen, hond ff buiten laten, brb
HEB JIJ EEN HOND?!
Nooit geweten.
Jasia schreef:Mooie bewerking Esmee.. Wel dom datie gejat isVind dat zo triest als mensen dan doen!
Maar ik ga, ga in bad
Doeii!
Anseltje schreef:Ik ga er ook vandoor, moet echt vaart maken met mn filmverslag..
Roma_4ever schreef:morgen komt de hoefsmid sal weer doenhoop maar voor hem dat hij haar dit keer echt doen
![]()
en mij niet doodleuk vertelt dat ie geen tijd meer heeft
Roma_4ever schreef:ja ze gaat de volgende keer ook bij de andere maar ze moest nu heen en die andere kon nu niet en aangezien ze op de manege gezamelijk gebeuren moet ze nog maar ff een keer
dlientjuh schreef:pijn in me arm
Monica_86 schreef:Roma_4ever schreef:ja ze gaat de volgende keer ook bij de andere maar ze moest nu heen en die andere kon nu niet en aangezien ze op de manege gezamelijk gebeuren moet ze nog maar ff een keer
jah inderdaad, maar klopt niet natuurlijk
ennuh gisteren was ik op de manege en gistermiddag was hoefsmid daar gweest, was een pony met een dikke spijker gewoon vast in zn hoef
Roma_4ever schreef:auw
Roma_4ever schreef:als ik sally zo zou aantreffen dan zou ie direct trug kunnen komen om hem dr uit te halen en daarna weg kunnen gaan en nooit meer aan me pony zitten
dlientjuh schreef:grijstinten af!
nu ze nog aanpassen