Lous schreef:Ja Ralph kende ik nog uit je andere verhaal.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lous schreef:Ja Ralph kende ik nog uit je andere verhaal.
Lous schreef:Heb er sinds maandag geen last meer van gelukkig, dus hij heeft me kennelijk goed gekraakt
Goede kerl
Lous schreef:Ben even naar het toilet, mijn blaas weer legen
Lous schreef:Ja ben ik weer
Lous schreef:Ontdekte dat er een spin zijn huisje had gemaakt. Vond ik uiteraard dus helemaal niet gezellig.
Lous schreef:Huisdieren wel, maar daar is de spin een van de uitzonderingen van.
Monica_86 schreef:Lous schreef:Huisdieren wel, maar daar is de spin een van de uitzonderingen van.
hahaha maar hijs wel makkelijk, geen eten/drinken
Sorry! maar heb teruggestuurd
Lous schreef:Ik zag het, heb inmiddels een nieuwe Pb gestuurd

Lous schreef:De laatste, want ik ga nu echt slapen.
Ik zeg welterusten en tot morgen!!!!!!
Gelukkig dat ik je nog even gesproken heb

Gefeliciflapstaart 
Monica_86 schreef:Hilde_q schreef:Moon: is het nu op het moment beter of voel ej je nog steeds zo beroerdIn ieder geval hééél veel beterschap !!
Vandaag stuk minder last van me arm gehad, totdat ik ambers stal ging uitmesten (wat achteraf gezien natuurlijk ook niet zo slim was)
Nu doet weer behoorlijk pijn, maar morgen krijg ik de uitslag en waarschijnlijk ook van me kinkhoest dus ben benieuwd.
trouwens met me hoesten gaat wel goed, neem nu standaard elke avond een pil en dan red ik de nacht goed! dus langleve de pillen
nou duimen met zen allen
Fijn dat het hoesten ook weer weg is. alleen je arm he
Is ook niet echt slim om dan je stal te mesten