En ja, ik heb een ander paard. Géén haflinger meer.
Ik heb een KWPN'r, zirkoon x saros xx

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:naugthytjhu schreef:Mooie beesies hoor! Hebben jullie trouwens ook andere rassen als paarden? Ik iig wel.Heb een Draver x Arabier ze is 11 jaar en heet Tamar.Ze heeft ook een veulentje gehad,die heet Tjaldor van de Herikweg.Echt een etterbakkie was dat zeg
! M'n vriendin heeft hem gekocht,mag hem nog steeds blijven doen,vind ik erg leuk! Dat is trouwens een hengstje en is nu een jaarling!
*foto
meerdere foto's kan je nog niet zien in mijn profiel hhaha voor de nieuwsgierige! Ben onderling L (Ben nog maar net bezig..) en Officiëel B (m'n 3e wedstrijd is in aantocht!) Heb nu 2 WP's Officieel.
hijs wel tegen de hand, ziet er verder wel oke uit
SmeeJ schreef:Haha
Je moet een keertje komen kijken suus
Ja, maar black is nog niet ingemanegerd he, Staat er nog maar een half jaartje
Black is 9-10
SmeeJ schreef:Haha
Je moet een keertje komen kijken suus
Ja, maar black is nog niet ingemanegerd he, Staat er nog maar een half jaartje
Black is 9-10
SmeeJ schreef:Jewel
Maar veel hoger ga ik ook niet, aangezien ze nogal een gevoelige achterhand heeft kwa aanrakingen.
Bepaalde mensen mogen haar daar maar aanraken, ik mag der daar wel aanraken maar sommige niet
Edt: Ik heb er wel eens van gehoord ja, maar niet geweest
suusiejj schreef:ook zeker niet de moeite waard, nja behalve volgend jaar dan doe ik miskien mee aan oranjeconcour
suusiejj schreef:ook zeker niet de moeite waard, nja behalve volgend jaar dan doe ik miskien mee aan oranjeconcour
Anseltje schreef:suusiejj schreef:ook zeker niet de moeite waard, nja behalve volgend jaar dan doe ik miskien mee aan oranjeconcour
MÉT je oranje polo dekje??
Kyrseltje schreef:suusiejj schreef:ook zeker niet de moeite waard, nja behalve volgend jaar dan doe ik miskien mee aan oranjeconcour
Foei suus
Ga jij nou 1 sept mee doen met spelletjes dag?
Ik ga eten
Anseltje schreef:Zo heb m'n profiel weer geüpdated
Nemen jullie ff kijkje?![]()
-
-
-
-
-
-
..........
En wat vinden jullie ervan?