Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ArlandoO schreef:@Paulusjuh, als je graag een setje wilt, ik heb er tig liggen hoor! En ik rijd nu toch voorlopig niet...
Dus mocht je iets willen lenen...ik heb donkerblauw, bruin, grijs, aqua (= met bandages), zwart, beige (met bandages), paars (bandages of peesbeschermers) en uhhh...nog wel wat meer![]()
De meeste heb ik peesbeschermers bij..
Ariana2007 schreef:Hallo,
Ik zal me nu toch maar eens voorstellen. Lees al een tijdje mee maar heb me nog steeds niet voorgesteld.
Ik ben Kari-Janne en ik ben 21 jaar.
Ik heb sinds 2 weken een super lieve haflinger van 3,5!
En sinds een week ben ik 1 van de pension klanten van @Sita!
Het bevalt me er super en mijn pony voelt zich er al helemaal thuis!
Dit is mijn blonde Vriendje:
[ Afbeelding ]
Daar is ze hoor!! Hihi.. Welkom!

Zijn flink bezig geweest met de puntjes op de 'i' te zetten voor mn L2 debuut zondag. En verder begonnen met keertwendingen..
Verder eigenlijk gewoon superfijn gereden, schouderbinnenwaarts ging goed, wijken 10 meter ging goed.. Voltes 15 m in galop ook, halthouden/achterwaarts ook goed.. We zijn er gewoon klaar voor!
Niets van aantrekken
ik vind de kleur nog steeds mooi.
Ik hou van veel wit bij paarden. Eigenlijk nooit rare opmerkingen gehad, tja misschien achter mijn rug om haha maar die hoor ik toch niet
Ik verwacht natuurlijk wel foto's! 

Ja was zeker gaaf!
) En een wit dekje van Bit en Pavo moest je dan opdoen bij de clinic. Beetje jammer dat ik mn creme setje meehad dus stiekem die gewoon lekker opgedaan