Zomers is het vroeger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joopiexx schreef:Ja oke, maar dan ben ik benieuwd wat ze tegen je zeggen als je niet wilt luisteren. Als ik les heb dan is het toch wel handig om haar tips etc. op te volgen enzo en als ik de reden erachter wil weten dan vraag ik dat.. Dus ik kan me niet voorstellen dat je uit je les gezet wordt.. Of je paard moet het erg bont gemaakt hebben
Liiisaaa schreef:Ja klopt, Haflingers worden heel snel voor slechtere paarden benoemd. Terwijl ze toch wel lekkere dressuur & spring toppers zijn! Haha hoevaak was ik dan wel niet de les uitgestuurd bij jouw instructrice, Nib heeft zo vaak van die achterlijke momenten, waar je zelf niks aan kan doen.. Maar wel raar dat ipv dat ze je helpt met het proberen te voorkomen, je eruit stuurt!
_Dieuwke schreef:Ik heb ook een hele goede.
Maar rijdt jij niet bij de club Hinke ?
Liiisaaa schreef:Ik krijg op stal altijd les van de eigenaresse van Nib. Eerst kregen we op zaterdag altijd les van iemand anders, man wat een drama. Het was elke les volte links volte rechts volte links volte rechts. En natuurlijk goede volte's zijn belangrijk, goeie buiging en stelling.. Maar daar keek ze niet naar -_- En vroegen altijd aan ons wat we wilde doen, joehoe wij zijn hier om les te krijgen? ;p
Maarja eigenaresse van Nib geeft wel heel leuk les! Ze kent Nib & mij, en weet onze goede en slechte punten!En ik probeer me ook altijd volledig in te zetten, vind ik gewoon belangrijk.. Want die persoon maakt tijd voor je, en nouja dat vind ik wel netjes als je dat wardeerd..
Ja ik vind ook dat zelfde idee van rijden belangrijk! Anders gaat het ook zowieso botsen
joopiexx schreef:Toen ik 2 was kwam ik toevallig naast haar wonen, daarna kwam zij met haar paard bij mijn opa staan. Mijn opa verhuisde, zij kocht boy, ik reed haar andere paard nog bij, zij ging mee wenner kopen, en ik zei; ik koop m en dan wil ik wel les van jou, anders doe ik het niet want dit is voor mezelf een tandje teveel.
Hinke schreef:_Dieuwke schreef:Ik heb ook een hele goede.
Maar rijdt jij niet bij de club Hinke ?
Nou nu dus niet he want ik woon zelf gewoon in oegstgeest, en ga alleen af en toe voor de weekenden naar oostermeer, waar ankie nu sinds de kerst staat;) Zou idd wel handig zijn nu als ik in groningen had gestudeerd want dan had ik wat vaker heen en weer kunnen gaan
Liiisaaa schreef:Ik krijg op stal altijd les van de eigenaresse van Nib. Eerst kregen we op zaterdag altijd les van iemand anders, man wat een drama. Het was elke les volte links volte rechts volte links volte rechts. En natuurlijk goede volte's zijn belangrijk, goeie buiging en stelling.. Maar daar keek ze niet naar -_- En vroegen altijd aan ons wat we wilde doen, joehoe wij zijn hier om les te krijgen? ;p
Maarja eigenaresse van Nib geeft wel heel leuk les! Ze kent Nib & mij, en weet onze goede en slechte punten!En ik probeer me ook altijd volledig in te zetten, vind ik gewoon belangrijk.. Want die persoon maakt tijd voor je, en nouja dat vind ik wel netjes als je dat wardeerd..
Ja ik vind ook dat zelfde idee van rijden belangrijk! Anders gaat het ook zowieso botsen
Heel herkenbaar. Vooral bij clubles heb je vaak dat er een beetje op de automatische piloot wordt lesgegeven. Daar leer je idd niks van..
joopiexx schreef:Ja ze heeft wel diploma, geeft ook nog andere mensen les.
Ik heb nu ook al heel lang niet gelest joh ik denk al 2 maanden niet. Het weer zit gewoon ontzettend tegen, maar goed van het voorjaar dan komt het vast weer helemaal in orde!
Silletje schreef:Hebben jullie ervaring met roosjes maken bij jullie haffies? Indy heeft nml niet zo heel veel manen dus wil die graag invlechten op concours maar de manen zijn ong. zo'n 20 cm dus wel langer dan bij een rijpaard... en ik wil ze niet trekken/ knippen.
Hinke schreef:@dieuwke: welke paardentandarts ga jij heen? Ik weet geen goede in friesland