Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joopiexx schreef:Wij zaten rij 19, maar precies in de hoek van tribune west ingang E ofzo.. Maar je kon het echt super goed zien!
Ik had het idee dat jou foto's een beetje uit dezelfde hoek kwamen als waar wij zaten.
joopiexx schreef:haha ik ook niet, alleen op het kindje naast mij dat 50x van haar stoel afging![]()
Morgen ga ik schaatsen, voor zover ik het kan.
Deze week heb ik niet zoveel te doen en op stal kan je zo weinig. Alleen een beetje losgooien. Nou dan kan k mooi in de tussentijd alvast uitmesten.
stond gister al voor een dichte ijsbaan.. ben vandaag ff gaan vragen.. gaat morgen voor het eerst open.. Kan echt niet wachten!! eindelijk natuurijs

6 jaar lang. Mijn nicht is trainster. Helaas wilden mijn ouders niet dat ik erin door ging, toen ben ik gaan paardrijden.
ben trots op haar
Freya schreef:Een hele goede morgen. Ik vind het nog steeds niks buiten, die kou. Geef mij maar de zomer ...
Dus dan kan ik haar wat vaker op een groter stuk laten.
Ze is toch wel een stuk pittiger dan verwacht, op een hevig moment wou ik ze zelfs verkopen, maar bij de gedacht alleen al werden zowel ik als vriendlief bijna gek 

Je doet het echt super met Deertje!!!
Is van verschillende stromingen (Monty, Voest, TT, ...), ik heb er veel uit gehaald. 

Ik ga tussen half 7 en 7 voeren.
Je hebt m'n nummer he
Nu hoef je geen schrik te hebben voor de modder, het is gewoon ijs en ijshard