[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

joopiexx

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:11

Wij zaten rij 19, maar precies in de hoek van tribune west ingang E ofzo.. Maar je kon het echt super goed zien!
Ik had het idee dat jou foto's een beetje uit dezelfde hoek kwamen als waar wij zaten.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:15

Heb echt totaal niet op het publiek gelet... Voor ons zat een stel met 2 kinderen en daarnaast zat een stel met een man met een staartje.. verder heb ik geen idee wie er zaten.. had het veel te druk met op de paardjes letten Tong uitsteken

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:19

joopiexx schreef:
Wij zaten rij 19, maar precies in de hoek van tribune west ingang E ofzo.. Maar je kon het echt super goed zien!
Ik had het idee dat jou foto's een beetje uit dezelfde hoek kwamen als waar wij zaten.

Wij zaten iets voor de hoek, ongeveer meter of 3 voorbij de piste we hadden ingang noord c

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:19

haha ik ook niet, alleen op het kindje naast mij dat 50x van haar stoel afging Clown

Morgen ga ik schaatsen, voor zover ik het kan.
Deze week heb ik niet zoveel te doen en op stal kan je zo weinig. Alleen een beetje losgooien. Nou dan kan k mooi in de tussentijd alvast uitmesten.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:20

joopiexx schreef:
haha ik ook niet, alleen op het kindje naast mij dat 50x van haar stoel afging Clown

Morgen ga ik schaatsen, voor zover ik het kan.
Deze week heb ik niet zoveel te doen en op stal kan je zo weinig. Alleen een beetje losgooien. Nou dan kan k mooi in de tussentijd alvast uitmesten.

Ik ga morgen ook ff schaatsen Haha! stond gister al voor een dichte ijsbaan.. ben vandaag ff gaan vragen.. gaat morgen voor het eerst open.. Kan echt niet wachten!! eindelijk natuurijs Haha!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:24

Hier zag je ook al wat kinderen op de slootjes schaatsen. Nog niet zo heel veel, maar het ijs is ook niet zo dik.
Volgens mij is het hier op de ijsbaan alleen voor leden. En wij zijn geen lid, dus dat is wel jammer.
Vroeger kon je gewoon voor 2,50 gaan schaatsen daar.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:30

dat is toch iets waar ik totaal niks mee heb he -8 schaatsen ijs kou sneeuw BAHHHH geef mij maar een zonnetje

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:52

Ik heb echt geen idee hoe het hier werkt met de natuurijsbanen.. De laatste keer dat ik op natuur ijs heb geschaatst woonde in nog in Veenhuizen en daar ben ik alweer zo'n 8 jaar weg..
Ik ga gewoon heen.. en zie wel wat ik betalen moet.. en anders word ik wel lid.. is vast niet zo duur voor die paar dagen per 10 jaar Nagelbijten / Gniffelen

gwn_deashley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:02

ik meld me ook maar ff aan Clown
ik heet ashley en ben pas 15 jaar en woon in middelburg en zit op het groen college in goes
ik heb zelf 2 arabieren verzorg daarbij ook nog een haflinger
een ruin van 9 jaar genaam; niels
ik verzorg heb nou bijna een jaar maar hij is best wel pittig maar wel
een lieve haflinger ik doe heb zeven dagen per week Haha!
ik doe er mee springen dressuur een beetje en buitenritten.

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:07

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:08

Welkom gwn_deashley!
Ik heb 'vroegah' nog aan kunstschaatsen gedaan. *LOL* 6 jaar lang. Mijn nicht is trainster. Helaas wilden mijn ouders niet dat ik erin door ging, toen ben ik gaan paardrijden. *LOL*

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:24

Maayke, super dat je al zo snel een verkoper voor je pony hebt gevonden! En wouwww wat ziet je haf die je op proef wilt nemen er lief uittt Haha!
gwn_deashley, welkom!

Vandaag ging weer super goed op Madeira Haha! ben trots op haar Haha!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 09:06

Good morning people! Doei!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 09:15

Een hele goede morgen. Ik vind het nog steeds niks buiten, die kou. Geef mij maar de zomer ...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 09:16

Freya schreef:
Een hele goede morgen. Ik vind het nog steeds niks buiten, die kou. Geef mij maar de zomer ...

Helemaal mee eens! Brrr

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 10:03

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 11:17

Goodmorning!!

gwn_deashley Welkom!

Mn zusjes zijn al vanaf vanmorgen 9 uur aan het schaatsen, die vinden het helemaal geweldig.
Gister heb ik eerst een soort muts gekocht, en fantsoenlijke handschoenen en nu vind ik dit weer wel wat leuker. Maar voor mn paardje is dit weer niet leuk.. Al lijkt hij er weinig om te geven dat hij een paar dagen vakantie heeft.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 11:46

zucht, heb ik eindelijk wat moed gevonden om op zyta te kruipen, ligt de piste zo hard als beton Koe

Snap echt niet waarom ik zo'n schrik heb voor m'n bloedeigen pony, echt om gek te worden... Al een geluk krijg ik in januari een stuk weide extra Haha! Dus dan kan ik haar wat vaker op een groter stuk laten.

Haar voer minderen en elke dag een paar sprintjes op de piste laten trekken heeft al enorm goed geholpen!!

Ze komt van zichzelf terug aandacht vragen, overal waar ik ga volgt zij achter me aan, ze komt niet meer dreigend over, heb er terug wat goed oog in Haha! Ze is toch wel een stuk pittiger dan verwacht, op een hevig moment wou ik ze zelfs verkopen, maar bij de gedacht alleen al werden zowel ik als vriendlief bijna gek Clown

Ga donderdag een zadel bij Aeris ophalen, in de hoop dat dit past, en dan flink tandenbijten!!

@MaaykeKramer: het is beter voor je eerste haf dat er nu een geschikt plaatsje gevonden is, maar die waar je nu je oog op hebt laten vallen is wel WAUW hoor Haha!

@Madeira_ Wat een leuke foto's in je at work topic Haha! Je doet het echt super met Deertje!!!

@Vie veel succes met de examens!!!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 12:28

Thx!
Als je wil, mag je dat boek van grondwerk een keer lenen. Ja Is van verschillende stromingen (Monty, Voest, TT, ...), ik heb er veel uit gehaald. Ja

En ja, die vries... Om gek van te worden. Is hartstikke mooi weer, maar je kan er nix mee. Nagelbijten / Gniffelen

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 12:31

Ooh als dat zou mogen zou ik er eigelijk wel eens gebruik van willen maken... Je kunt bij grondwerk niet veel verkeerds doen hoop ik... Heb al in verschillende winkels geweest maar ze hebben enkel boeken over longeren, maar daar ben ik momenteel niet veel mee...

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 12:41

Nee. Boek is echt heel duidelijk en er staan oefeningen in, goed uitgelegd en met foto's. Staat bv. vanalles in over de mens als leider, oefeningen om uw paard aandachtig te maken, schriktrainingsoefeningetjes enzo... Heb er al veel aan gehad. Haha!

Ga je vandaag nog naar de paarden of morgen ofzo?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 12:42

Hee, ja vanavond zit ik bij de paarden hé, rond een uurtje of half zeven gok ik. Morgen gaat wes ze op stal zetten en donderdag ga ik er hopelijk wel langer zitten Haha!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 12:43

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 12:44

Ik heb geen idee Dapnik. Tapioka heeft geen papieren en haar ouders heb ik geen idee van. Nagelbijten / Gniffelen

Ik breng vanavond boek wel even langs. Ja Ik ga tussen half 7 en 7 voeren.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:21

@Dapnik, hier ook geen idee... Mijn haf heeft papieren en haar ouders ook, dus ik zou het niet weten! Best even stamboek bellen?

@Vie, zou leuk zijn Haha! Je hebt m'n nummer he Haha! Nu hoef je geen schrik te hebben voor de modder, het is gewoon ijs en ijshard Clown