Vraag me in godsnaam niet waar dat vandaan komt

Haha Lous, ik maar een vast vriendje zoeken en jij probeert vrij te blijven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Horsii_mine schreef:Geen idee hoe ik het hem flik VietBen helemaal niet knap ofzo en best dik en toch? Volgens mijn moeder komt het door m'n uitstraling en sommige mensen denken serieus dat mensen met donkere ogen beter in bed zijn
Monica_86 schreef:Horsii_mine schreef:Geen idee hoe ik het hem flik VietBen helemaal niet knap ofzo en best dik en toch? Volgens mijn moeder komt het door m'n uitstraling en sommige mensen denken serieus dat mensen met donkere ogen beter in bed zijn
Doe normaal joh gekke jij bent totaal NIET lelijk!!!!
Lous schreef:Nou heb wel de laatste tijd vaak van die momenten waarvan ik denk, wil weer een vriendje. Mis toch wel een beetje de intimiteit. Zoenen,knuffelen etc, vul maar in...![]()
Maar komt vanzelf wel weer, je moet het ook niet gaan zoeken, vind ik. Dat kom je vanzelf wel weer tegen.
Lous schreef:Ff snel tussedoor, heb vandaag heerljk gereden, was heerlijk weer. Ben met mijn buurmeisje op Puck en ik op Jive zeker 2 uur weggeweest.
Lous schreef:Ff snel tussedoor, heb vandaag heerljk gereden, was heerlijk weer. Ben met mijn buurmeisje op Puck en ik op Jive zeker 2 uur weggeweest.
lotteluvah schreef:Lous schreef:Ff snel tussedoor, heb vandaag heerljk gereden, was heerlijk weer. Ben met mijn buurmeisje op Puck en ik op Jive zeker 2 uur weggeweest.
Lekker man! Hier was het alleen maar regen
Lous schreef:Ja weet je Moon, wij zijn gewoon te kritisch hoor ik vaker om me heen, maar kunnen we gewoon niks aan doen.
Monica_86 schreef:
Lous schreef:Sven Kramer
Lous schreef:Sven Kramer