Nou mijn plekkie waar ik te vinden ben in mijn vrije tijd en waar Nicky woont DE CAPELSE MANEGE!Van boven (bedankt Suus)De parkeerplaatsLinks op de foto, de privestal waar Nicky staat, in het midden de rijhal, en rechts de manegepaarden.Het logo Privestal 1 hele lange gang! Aan het einde van hier staat Nicky.Deze rijhal grenst aan Nicky's stal, hoef niet eens naar buiten om te kunnen rijden De springwei, en stapmolenTerras van kantine, erg gezellig in de zomerKantine zelfBuitenbak brrrr veels te koud nu Grote rijhalDe tribuneDe longeerringBuitenboxenDe losgooibakWeiland, met daarachter het schollebosEn zo staan de manegepony's bij ons Privestal met het woonhuis ervoor.Nou dat was een klein rondje Capelse manege
Ik weet nog steeds niet welke liedjes ik op m'n MP3 moet zeggen. Ben hard aan het downloude, waardoor m'n pc super sloom word.
Nou ben terug van caro en heb gegeten. De caro ging zo slecht Ik wil echt dat onze manege weer Nederlands kampioen van de a-poule wordt Hoop niet dat we gaan degraderen
hahaha nu mijn stal stal scholten in beckumvan boven afaankomstpaar van onze paarden Huis van johan en betsie de staleigenarenachter as zn stal een paar van de trailersje kunt je voorstellen dat ik niet bepaald schone honden had daarnahier woont asra "the asra place" het gehele deel waar asra staat (loods)longeerbak tussen de weidesDe binnenbak rondleiding binnenbakponystallen aan de binnenbak, via de deur na buiten kom je ook bij de longeerbakSolarium voor droge eh kruiwagens kantine van 2 hoekenpaardenstallen aan de bak..van 2 kanten genomenWasplaats 1 op het deel hebben we er nog 1 maal die ben ik vergeten erop te zetten Wc Stapmolen door johan zelf gemaakt buitenbak3 van de 18weilanden ofzo"het deel" dit deel grenst aan hun huis..jaa goed gezien er staat dr weer eens 1 binnen Mest hoop waar we de nieuwelingen tegenwoordig maar op gaan gooien dit was de springweide alleen de ouwe vullingvan de bak ligt er nu nog in, en met slechtweer gaan de hindernissen naar binnen i.v.m rottenDjaga Asra en zn kleine stalker Men In Black Blegh kan het niet laten om er een paar vanhem te plaatsen
ik gooi vandaag of morgen ook asra zijn dekjes (setjes) en halsters erop heb ikmeteen foto's van gemaakt ga zo eerst domino day kijke